Jump to content
Sign in to follow this  
jpy

visitekaartjes

Recommended Posts

Ik ben het beu om mensen een heel verhaal te doen over de voordelen van het dampen.

De helft is niet echt ge-interesseert en degene die het wel zijn gaan wazig kijken na een paar zinnen.

Bovendien zijn ze de namen van de websites al weer vergeten als ze thuis zijn en achter hun pc zitten.

Dus dacht ik.

Zou een visitekaartje van acvoda een idee zijn? Met daarop ons logo, websites , slogan etc.

Is dat een goed idee? en zo ja zijn er mensen die mee willen doen/ bestellen?

Dat is een flyer.Ook goed te gebruiken maar ik kan moeilijk een pak flyers in mijn jaszak steken. Dus die is weer voor andere doeleinden geschikt

Er is ook nog een flyer van Mariannabel op het forum trouwens, ook goed.

Heb ik gedaan Alive76. Maar 5000 stuks? Zoveel mensen hebben er nou ook weer niet gereageerd.

Heb ik gedaan Alive76. Maar 5000 stuks? Zoveel mensen hebben er nou ook weer niet gereageerd.

Zet ze in aangeboden, 250 kaartjes voor een bijdrage €5. Dragen we allemaal ons steentje bij. Ik wil ze wel voor niks verzenden :-)

Dit wordt m dan.

Ik heb hem langs onze spreekbuis laten gaan en die gaf zijn oké.

visitekaartjekcer_zps849fd7a3.jpg

Ik heb het bewust simpel gehouden. Geen achterkant,(extra kosten) geen poespas. geen emails/telefoonnummers of andere gegevens.

Als mensen interesse hebben gaan ze naar de website en daar kunnen ze alles vinden. Ik ga het kaartje in principe niet meer aanpassen.

Mocht je (nog steeds) mee willen doen dan graag een aantal opgeven, dan weet ik hoeveel ik er ongeveer moet bestellen.

Bij een totaal bestelling van 500 stuks is de prijs ong. 20 cent per kaartje.

Dit wordt snel minder bij een grotere bestelling.

Wel een idee om hem in aangeboden te zetten, misschien wordt het wel meer gelezen. :duim

Wel een idee om hem in aangeboden te zetten, misschien wordt het wel meer gelezen. :duim

Ik heb wel eens goeie ideeën :-) volgens mij is de achterkant trouwens gratis bij vistaprint hoor.

Dit wordt m dan.

Mocht je (nog steeds) mee willen doen dan graag een aantal opgeven, dan weet ik hoeveel ik er ongeveer moet bestellen.

Ik geef me op voor 100 kaartjes.

Ik kan er wel meer gebruiken :-) maar dit is voor mij nog haalbaar ..

als er mensen zijn die ze toch niet allemaal kwijt kunnen.. ik zit de hele dag op de weg in zuidholland/brabant/zeeland en kom bij een hoop banken/pompstations/bruna's etc. Dus ik raak ze in NoTime kwijt.

Misschien een ideetje....stickers..daar doet vistaprint ook in..zijn wel duurder maar ik kan ze dus kwijt in een positie waar veel mensen komen :-)

Ik repareer nl geldautomaten, dus ING,Rabobank,Hema etc...een stickertje vlak bij de automaat is zo geplakt :-)

Update:

Ik heb 40 stickers als proef besteld, de kosten draag ik zelf wel. Het ontwerp heb ik van mariannabel gekregen.

acvoda_sticker.gif

de eerste gaat op de privé auto, de 2e op de werk auto, de 3e op mijn voorhoofd :-)  en de rest plak ik op strategische plaatsen dus ik ben zo door die 40 stickers heen denk ik zo..

Mvg, John

Dit wordt m dan.

Ik heb hem langs onze spreekbuis laten gaan en die gaf zijn oké.

visitekaartjekcer_zps849fd7a3.jpg

Ik heb het bewust simpel gehouden. Geen achterkant,(extra kosten) geen poespas. geen emails/telefoonnummers of andere gegevens.

Als mensen interesse hebben gaan ze naar de website en daar kunnen ze alles vinden. Ik ga het kaartje in principe niet meer aanpassen.

Ook niet een kléíne aanpassing? Tekst onder 'actiecomité voor dampers' een beetje uitlijnen en een QR-code erbij? 2vnnghw.jpg

Ik wil wel voor een tientje kaartjes, ben hartstikke failliet :E.

Netjes gedaan hoor, gewoon simpel en to the point.

Ik doe mee voor 250 stuks

Ik heb me verrekend en zet het toch maar terug naar 100 stuks :bedankt

Moeten we de website nog aanpassen? ik denk van wel.

We linken nu alleen door naar gebruikersinfo via het cryptische kopje KCER.

Ik wacht even de aanpassingen af, daarna wil ik denk ik ook 50.

Aangezien er veel mensen wat kleinere hoeveelheden willen. Ik wil nog steeds kosteloos voor de verdeling zorgen.

@jpy: kun jij dan een stapel naar mij sturen?

En doe mij er ook maar 250 dan!

Ik ga hem nog uitlijnen en wacht dan nog even af tot vanavond en dan ga ik bestellen.

Alive76 wil je me even je adres via de pm doorgeven dan laat ik het zaakje bij jou afleveren.

Oke ik heb hem iets uitgelijnd. De QR code paste er in het minimum formaat niet op.

Een maal ander maal..... het kan nog

Is dit info-kaartje al besteld? Ik zou er namelijk voor willen pleiten om opmaak/lettertype over te nemen van de factsheet.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...