Jump to content
Sidoon

VapeXperience.nl

Recommended Posts

Hallo,

Klein vraagje: Krijgen jullie binnenkort ook de dani extreme v2 plus in het assortiment? Ik ben zeer geïnteresseerd in de small versie.

Gefederter Pluspol aus Kupfer-Beryllium

Argh, heb ik net iets meer dan een maand geleden de 'oude' versie gekocht :)

Er komt volgens mij ook een upgrade service van de v2 naar de v2 plus versie (wordt tenminste aangeboden op de dicodes mod site)

Zo, een weekje rollercoaster met nieuwe spullen, upgrade's, nieuwe leveranciers, etc..

Om on topic te blijven, de Dani V2+ is onderweg naar ons, zoals bekend van ons komen ze natuurlijk in alle formaten op voorraad.

Er komt inderdaad een upgrade mogelijkheid voor de huidige V2 (die tevens ook verkrijgbaar blijft), details daarover volgen later.

Ga ik nu snel de nieuwe spullen online zetten ;-)

(denk aan een zwarte Vapor Giant GO, hun nieuwe Kronos, Flask SX (100 Watt!!), Vapor Shark DNA200, nieuwe Vireo Mod van Taifun, etc., etc..)

Top! ik ga jullie site in de gaten houden.

Als ik de buitenlandse sites bekijk gaat hij 10% meer kosten, daar is hij 220.-, dus gok dat het hier rond hetzelfde zal zijn (aangezien ik nergens een andere prijs kan vinden)

Om precies te zijn is de meerprijs 20,= waarmee de V2+ zal uitkomen op 219,= ;-) 

Zo ver ik begrepen heb zal de 20,= meerprijs ook als kosten voor de upgrade gehanteerd worden,

maar zonder dat ik dat bevestigd heb van Dicodes wil ik dat nog niet officieel bevestigen. 

Hoi,

Flask sx en vireo van taifun wat moet ik me daarbij voorstellen.

Misschien en link of een foto.

Kan ze niet vinden op jullie site.

Groet Bert

Mooi spul allemaal GJ! Bestaat die upgrade dan uit het installeren van een verende centerpin, of gebeurt er nog meer mee? En kan de verende centerpin dan ook op de V1 gezet worden? :grins

Kijk uit naar de V2 plus, zat al lang te twijfelen tussen de 2380 en de V2 en die keuze is nu niet meer nodig.

Is er al een ETA bekend RC? ;)

ETA na het weekend.

De upgrade zal niet voor de V1 zijn, de V2 heeft een ander maat board en zit van binnen anders in elkaar waardoor het daarin wel past, en niet in de V1.

Ik zal het voor de zekerheid navragen, maar met de lancering van de nieuwe versie en de beurs in Oberhausen dichtbij is de communicatie even wat trager dan normaal ;-) 

Eerste week van oktober (dus volgende week al) verwacht, de VaporFlask SX

De bekende Vapor Flask nu uitgerust met de gewilde YiHi SX 350-J chip.

Het betreft een aangepaste versie van de chip die met de dubbele (parallel) accu's tot 100Watt vermogen kan leveren.

De dubbele accu's zorgen voor een extra lange gebruiksduur terwijl de Flask door zijn ergonomische vorm heerlijk in de hand ligt.

Tevens zijn de knoppen aangepast en is het scherm beter (flush) afgewerkt in deze nieuwste versie van de Flask.

Vapor_Flask_SX.jpg

Vapor_Flask_SX_screen.jpg

Vapor_Flask_SX_button.jpg

http://www.vapexperience.nl/vapor-flask-sx.html

Edited by Karin Spaink
Foto verkleind: max 600px breed

Ik denk het niet wahanassatta.

De geschikte accu's geven max 5A, dus een vermogen upgrade zal er niet inzitten.

Daarnaast lijkt mij door de beperkte ruimte sowieso geen plaats voor een verende pin.

Maar ook deze vraag neem ik voor de zekerheid mee in de email die ik nu aan het schrijven ben aan hen ;-) 

On 9/30/2015 at 9:25 PM, Redchilly said:

Eerste week van oktober (dus volgende week al) verwacht, de VaporFlask SX

De bekende Vapor Flask nu uitgerust met de gewilde YiHi SX 350-J chip.

Het betreft een aangepaste versie van de chip die met de dubbele (parallel) accu's tot 100Watt vermogen kan leveren.

De dubbele accu's zorgen voor een extra lange gebruiksduur terwijl de Flask door zijn ergonomische vorm heerlijk in de hand ligt.

Tevens zijn de knoppen aangepast en is het scherm beter (flush) afgewerkt in deze nieuwste versie van de Flask.

http://www.vapexperience.nl/vapor-flask-sx.html

De eerste versie van de Flask is nog steeds een van mijn favoriete modjes. Nu met de SX chip maakt hem helemaal.....:kwijl

Grrrrrr.......er komt te veel mooi uit momenteel. :boos

Nou ik hoor het wel.. mijn v2 moest toch zowiezo voor een upgrade (v2 met die lipjes in het scherm)

Als mijn stratum binnen is kan ik hem wel twee weekjes missen mijn v2..