Jump to content
Sidoon

VapeXperience.nl

Recommended Posts

Spulletjes vandaag netjes aangekomen.

Helemaal top ?

1 hour ago, vliegende.cisse said:

Mieshof, wèlke spulletjes dan wel?
(Foto)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Weet niet waarom. Maar kan de laatste dagen geen foto's meer plaatsen ?

Maar ik 2 maal panelen voor de pulse gekocht.

De zwarte en delrin met driptip.

2 maal flesjes voor de pulse.

De oranje en wit.

Battery wraps voor de 20700 batterijen.

En diverse coils. Aliens, fused, en de gewone claptons.

Vandaag de Trillium van Eden Mods met de mtl coils van de Aspire Triton binnengekregen. Echt een top combinatie omdat ik na 3 jaar nog steeds niet warm wordt van het zelf coilen. Geweldig dat een Nederlandse shop de moeite neemt dit soort tanks op voorraad te nemen! RC, thanks voor de snelle service weer! 

Posted (edited)

Gister de Geekvape Aegis besteld en vandaag al aangekomen toppertje ;-)

Wel jammer dat nergens vermeld wordt dat deze mod zonder 26650 batterij verkocht ach kleinigheidje maar ;-)

Edited by Daniel Smit

@Redchillyn is jou al wat meer bekend over de nieuwe Dani box mini?

Wanneer deze wordt verwacht en hoe deze zich verhoudt tot de 'gewone' Dani box?

De nieuwe Dani box word als het goed is deze week verzonden aan de resellers voor de lanceerdatum van 27 April. 

Er zit een nieuw board in welke nu tot 80 Watt zal gaan.

Meer info: 

there are the following differences to the DaniBox:

- power output from 5 to 80W

- resistance check of battery “Rb” (battery inner resistance plus all contact resistances and cabling inside box, the latter (without battery) is typ. 5mOhm)

- automatic power limitation (the actual power is displayed) due to · Rb > 35mR display Rb/battery symbol alternating · Iout > 22A Io/battery symbol alternating · Uout >12V Uo/battery symbol alternating · Ubat< Ubat,min+0.5V LOW/battery symbol alternating

- TC-mode with wires NiFe30, Ni200, Titanium, SS316, SS316L, SS304, NiFe48, Other

- Display of Ub,0/Ub,L alternating with Rb (in mOhm) and dU (volt-drop from Ubat,0-Ubat,L in mV accuracy)

Afmetingen:

Zg1wcOe.jpg 

6 hours ago, Redchilly said:

De nieuwe Dani box word als het goed is deze week verzonden aan de resellers voor de lanceerdatum van 27 April. 

Er zit een nieuw board in welke nu tot 80 Watt zal gaan.

Meer info: 

there are the following differences to the DaniBox:

- power output from 5 to 80W

- resistance check of battery “Rb” (battery inner resistance plus all contact resistances and cabling inside box, the latter (without battery) is typ. 5mOhm)

- automatic power limitation (the actual power is displayed) due to · Rb > 35mR display Rb/battery symbol alternating · Iout > 22A Io/battery symbol alternating · Uout >12V Uo/battery symbol alternating · Ubat< Ubat,min+0.5V LOW/battery symbol alternating

- TC-mode with wires NiFe30, Ni200, Titanium, SS316, SS316L, SS304, NiFe48, Other

- Display of Ub,0/Ub,L alternating with Rb (in mOhm) and dU (volt-drop from Ubat,0-Ubat,L in mV accuracy)

Afmetingen:

Zg1wcOe.jpg 

Mooie afmetingen. Dat begin in de buurt te komen.

Posted (edited)

Señor @Redchilly, krijg je nog zwarte of blauwe Dani Mini's binnen en zo ja, wanneer?
Ik hoop stiekem een beetje op na m'n pay day. :lol 

Edited by Dampkring

Net de Vandy Vape Pulse Regulated besteld, ben benieuwd naar het apperaat en snelle levering als nieuwe klant. Zal hieronder posten zodra geleverd is. 

On 5/16/2018 at 11:21 AM, Dampkring said:

Señor @Redchilly, krijg je nog zwarte of blauwe Dani Mini's binnen en zo ja, wanneer?
Ik hoop stiekem een beetje op na m'n pay day. :lol 

Nieuwe zijn in bestelling maar ze kunnen de productie nauwelijks aan. 

De verwachtte levertijd is nu 2 nog 2 weken. 

Maar check je email, misschien heb ik goed nieuws voor je 😉 

Posted (edited)

Nou ik heb mijn mod mogen ontvangen, super snel en ook nog wat katoen bij gekregen wat nooit weg is. 

Bedankt voor de snelle zending en voortaan is dit mijn shop. 

mijn vraag: krijg je ook nog Panelen binnen van de vandy vape tony reglated 80W mod ? 

Edited by Flexity

10 hours ago, Flexity said:

vraag: krijg je ook nog Panelen binnen van de vandy vape tony reglated 80W mod ? 

Zodra deze bestelbaar zijn zullen we deze zeker ook op voorraad nemen 🙂 

Ik heb helaas een minder leuke ervaring met deze shop.

Ik heb in totaal 3 bestellingen gedaan en was erg tevreden met de snelle levering, kwaliteit van de spullen en de prijzen. Helaas is er bij de laatste bestelling iets mis gegaan. Een door mij besteld etui bleek nadat ik besteld had niet op voorraad. Erg netjes vond ik dat mij een duurder alternatief aangeboden werd voor dezelfde prijs, maar het alternatief was niet helemaal wat ik zocht. Dus ik heb gevraagd of ik het bedrag wat ik betaald had terug kon krijgen. Ik kreeg daar al snel een nette reactie op dat ik mijn geld terug zou krijgen. Maar helaas ontving ik niets. Dus nog maar een keer een mailtje erheen gestuurd en ook nu weer een nette reactie met excuses en het zou meteen in orde gemaakt worden.

Maar ja, dat is inmiddels ook alweer ruim 10 dagen geleden en nog steeds niets terug ontvangen. Nog maar een mail erheen, in de hoop dat het nu wel geregeld word.

Ik baal hiervan want ik vind het op zich een goeie, nette shop. Waar gewerkt word kunnen fouten gemaakt worden. Maar gemaakte fouten moet je wel herstellen en het moet niet zo zijn dat je als klant steeds achter je geld aan moet.. Erg jammer dit....

Thnx voor je eerlijke reactie @phtvs 

Zoals ook via email gemeld is de betaling op de eerder genoemde datum gecrediteerd. 

We hebben ook een screenshot bijgevoegd waar dit op te zien is.

Het terugbetaalde bedrag is alleen hoger dan je verwacht omdat we de verzendkosten ook gecrediteerd hebben waardoor het misschien niet is opgevallen dat het terug betaald is 😉 

Maar inderdaad, het is later terug betaald dan normaal omdat degene die dit afhandelt die week op vakantie was, maar daarna is het zoals afgesproken direct verwerkt. 

Laat je (via email) nog weten of het toch in orde is? 

5 minutes ago, marcel59 said:

Heb je het mapje terug gestuurd?

Mapje is nooit opgestuurd geweest, dus er hoefde ook niets retour 😉 

Edited by Redchilly
typo

11 hours ago, Redchilly said:

Laat je (via email) nog weten of het toch in orde is? 

Ik heb vanmorgen het geld alsnog ontvangen via mijn bank. Zelfs de verzendkosten terug gekregen, dat vind ik super!

Echt ik vind dit een goede shop, kan hem iedereen aanraden want over prijs, kwaliteit en snelle levering, geen enkele klacht. In mijn geval is er ergens iets mis gegaan en dat is jammer maar uiteindelijk netjes opgelost!

Dank @Redchilly