Jump to content
Sign in to follow this  
Frankie76

review E-zmoke wegwerpsigaret

Recommended Posts

Al meer bekend over de navulbare? :cigar

Nog niks gehoord. Zag wel op de site van Ezmoke dat er nu ook cartridges bij staan. Ik hoop dus wel dat de cartridges navulbaar zijn...

Mijn man en ik hebben deze ook geprobeerd.

Ik was er snel klaar mee, maar hij vond het wel wat, vooral op het werk.

Dus als er een navulbare komt wil hij deze erbij.

Ik heb er altijd eentje in m'n jaszak, voor noodgevalletjes. Ik zag op de site nu ook dat ze een blog bijhouden. Dus ik weet niet of ik de navulbare nog mag testen. We wachten af..

Leuke actie van E-zmoke overigens, als je ze liked/volgt op Facebook of op twitter krijg je er eentje gratis thuisgestuurd. Ik had 'm vandaag al binnen. Leuk hoor.

Er was gisteren post:

6947yp.jpg

Ik mocht de oplaadbare kit ontvangen met een groot aantal cartridges. Ik ga 'm de komende dagen uitgebreid testen en zal in een apart draadje een review plaatsen.

Ik heb de kit maar es besteld. Ben nog altijd gek op look-alikes.....hoop dan wel dat deze net zo groot is als de wegwerp...

Ik heb de kit maar es besteld. Ben nog altijd gek op look-alikes.....hoop dan wel dat deze net zo groot is als de wegwerp...

Zodra ik vanavond tijd heb zet ik.de review erop!

Nou,  ik heb hem binnen.. Net dingetje.. Batterij past mooi in de Aio pcc... Smaak van de carto's is prima.. Dus een mooi setje voor een leuke prijs. 

Guest ET

In tegenstelling tot de review, vindt ik deze wegwerp sigaret kwa smaak erg chemisch en weinig van tabak weg hebben, aan de andere kant smaken a-sigaretten ook chemisch en vies.

Maar op het laatst rookt ik alleen nog Olifant sigaartjes, misschien dat ik daardoor een andere beleving (smaak) van tabak heb opgedaan.

Volgens mij dien je er een bepaald type mens voor te zijn om deze cartridges te gebruiken. Ik zelf vind het echt niks ik heb er al diverse gehad. Laatst nog een losse wegwerpers gekocht omdat ik van huis was en door mijn 3 batterijen heen was. Vooral vorig jaar toen ik begon met e-roken diverse keren een dergelijke sigaret gekocht en er waren er zelfs bij die na een halve dag de batterij al leeg was. Ze gaan zeker geen pakje sigaretten mee zoals ze beweren. Ook heb ik zo'n oplaadbare gehad met metalen afschroefbare cartridges en daar wisselde steeds de damp productie van waardoor ik het geprutst met het inspuiten van vloeistof het wel had gehad met deze dingen.

Het is wel een goed ding voor de mensen die nog nooit een e-sigaret gedaan hebben en willen ervaren hoe het is om te dampen voordat ze een duurdere kopen.