Jump to content

The Bolt - 18500 Mechanical Mod

Dominick007
 Share

Recommended Posts

Hoi allemaal

Ik zal hier proberen een kleine review te maken van The Bolt - 18500 Mechanical Mod.

In het begin was ik een beetje aan het twijfelen om een mod te kopen omdat ik toen nog maar een goeie 2 maand aan het dampen was.

Uiteindelijk bestelde ik dan toch maar The Bolt.

Hij kwam toe in een mooie presentatie box en alles zat mooi op zijn plaats.

Dit zat er allemaal bij:

1 x Bolt Body with switch mechanism

2 x ICR18500 1600mAh Batteries

1 x Puff Diddy Tank - Clear

1 x Puff Daddy Tank - Clear

2 x Drip Tips - Black

5 x Pre-Punched Cartomisers - 1.5ohm

1 x Trustfire TR001 Charger with EU Plug

1 x Instruction Manual for Puff Tanks

1 x Presentation Box

Vond dat er voor de 60 euro zonder kortingsvoucher toch heeel veel bij zat.

De batterijen voor de eerste maal op te laden duurde toch wel een flinke 12 uur.

Zelf ben ik toch wel een kettingdamper en moet zeggen dat ik met 1 batterij toch een flinke 2-3 dagen doe.

Hij is mooi afgewerkt en met de mechanische knop vind ik het persoonlijk heel gemakkelijk.

De mod zonder dct of ato erop is evengroot als een ego 1000 mAh batterij en past dus perfect in je broekzak.

Hij is gemaakt uit dik aluminium dat ze ook gebruiken voor in vliegtuigen, sterk dus.

Wil je 18650 mAh batterijen gebruiken dan is dit geen enkel probleem.

Je kan via de site ook een extension ring kopen voor iets meer dan een 7 euro en dan kan je er grotere batterijen insteken.

Zelf ben ik volledig verkocht aan de bolt omwille van zijn gebruiksvriendelijkheid,mooie maar simpele afwerking en de compactheid.

Ik gebruik er de bijhorende DCT op en deze dampt gewoonweg geweldig.

Voila ik heb hier geprobeerd een review over te geven, het is de eerste maal dat ik zoiets doe dus er kunnen nog een paar kinderfoutjes in zitten :D

hieronder even een fototje van de bolt=> http://www.facebook.com/photo.php?fbid=369061883126905&set=o.135107593269027&type=1&theater

Mensen die eventueel interesse zouden hebben, ik heb deze aangekocht op www.ecigwizard.com

Dagelijks geven ze verschillende kortingen, je kan altijd ECR69 als voucher ingeven en die geeft je standaard 12 procent korting.

Als je FACEBOOK ingeeft als voucher dan verschilt dit dagelijks soms van 12 tot soms 18 procent korting.

Hopelijk is dit een beetje overzichtelijk  :clap

Groetjes

Dominick

Ik heb deze ook besteld bij ecigwizard en komt morgen aan. Hopelijk als ik nog thuis ben ;-)

Kheb er ook meteen de extension ring bij gekocht dus kan ik de 18650 batts gebruiken.

Denk dat dit een degelijke mod is.

Hmm die vouchers heb ik niet gebruikt. Totaal vergeten :s Wel zonde want had meer dan 100 eurokes...

Ik heb deze ook besteld bij ecigwizard en komt morgen aan. Hopelijk als ik nog thuis ben ;-)

Kheb er ook meteen de extension ring bij gekocht dus kan ik de 18650 batts gebruiken.

Denk dat dit een degelijke mod is.

Hmm die vouchers heb ik niet gebruikt. Totaal vergeten :s Wel zonde want had meer dan 100 eurokes...

Aaaaah das jammer, ach je hebt nog de loyaltypoints die je dan kan omzetten naar een voucher he :)