Jump to content

RIVM Counterfactsheet


KritischeMassa

Recommended Posts

is het veel? doe maar hier of via mail...

De

maximale temperatuur zal echter lager liggen dan de kooktemperatuur van de hoogst kokende

component.

Ik denk dat dit de laagst kokende component moet zijn

Aangepast

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 519
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

is het veel? doe maar hier of via mail...

O.k. komtie:

P. 2 onder Type 2:

  • De aanschafprijs van dit soort apparaten is erg hoog vergeleken met de wegwerp "look-alikes". (Want wordt uiteindelijk goedkoper, tenzij het als hobby uit de hand loopt :).)
  • De zin "Ook is het gebruiksgemak van de type 1 e-sigaretten hoger, wat voor jongeren aantrekkelijk kan zijn. Je hoeft de cardtridges immers niet te hervullen maar alleen te wisselen" hoort eigenlijk onder Type 1. Zou hem dan - in aangepaste vorm - na de Shisha-pen zetten: "Het gebruiksgemak van de type 1 e-sigaretten is hoog, wat voor jongeren ..." enz. Maar je kunt het m.i. ook weglaten.

P. 5 redelijk bovenaan:

  • In het onderzoek is zijn de rook van een aantal conventionele tabakssigaretten en de damp van een aantal e-liquids vergeleken. (de rook EN de damp ZIJN vergeleken)
    Als je dat mooier vindt kun je ook zeggen: ... is de rook van ... vergeleken met de damp van ...

P. 7 onderaan:

  • wegwerp cardridges moet zijn wegwerp-cartridges

P. 8 laatste alinea:

  • tabaksigaret moet zijn / is verder overal tabakssigaret.

Viel mee?

Link to comment
Share on other sites

Kopie van mijn PB aan Smokex en Marcello

Ik heb de versie op slot gegooid. Er zijn nu geen wijzigingen meer mogelijk. Het spijt me dat het allemaal zo loopt. De wijzigingen die zijn doorgevoerd waren echter heel erg nodig.

- Rodil heeft belangrijke wijzigingen aangegeven die de tekst sterker maken

- De extra paragraaf over wat we inhaleren was vereist, anders was een tegenstander wel gekomen met deze feiten

We hebben met de wijzigingen de tegenstanders alvast een hoop wind uit de zeilen genomen. Het document staat nu als een huis, het is geen hosana verhaal geworden maar gewoon de feiten zoals ze er nu liggen. Ik denk dat dat heel belangrijk is. Nogmaals excuses voor de vele wijzigingen achteraf.

Link to comment
Share on other sites

Mooi om te zien hoe dit document tot stand is gekomen! Mijn complimenten voor iedereen die zijn steentje heeft bijgedragen.

Inderdaad mooi als de massa in beweging komt, en nee ik verwijs niet naar mijn username...

Alhoewel... als wij de kritische massa weten te bereiken is er geen houden meer aan en kunnen ze hoog en laag springen.... Dan zitten er altijd een aantal experts van het 1 of ander tussen... over experts gesproken ... ik hoop dat Smokex het allemaal nog ziet zitten...

Ik weet dat er voodoo poppetjes van mij in de handel zijn (bedrijfje van een collega) en ik heb best steken in mijn zij...

Link to comment
Share on other sites

Guest Bappie-NL

:hoera Zo nou complimenten aan een ieder die aan dit document hebben gewerkt! :hoera

Het is een mooi en helder verhaal geworden... Ik denk niet dat een RIVM of wie dan ook maar had kunnen vermoeden dat er vanuit Acvoda zo'n geweldig goed onderbouwd tegen artikel zou verschijnen...

:connie

Link to comment
Share on other sites

:hoera Zo nou complimenten aan een ieder die aan dit document hebben gewerkt! :hoera

Het is een mooi en helder verhaal geworden... Ik denk niet dat een RIVM of wie dan ook maar had kunnen vermoeden dat er vanuit Acvoda zo'n geweldig goed onderbouwd tegen artikel zou verschijnen...

:connie

Ik sluit mij hier bij aan , wat goed !!!

:bedankt :bedankt :duim :duim

Link to comment
Share on other sites

:ponpon

Petje af voor een ieder! Een ieder met zijn eigen kwaliteiten, met zijn eigen mogelijkheden, met zijn eigen tijd.

Zonder newby´s met hun frisse kijk, zonder die-hards van het eerste uur, zonder 'politiek-verantwoorde-kletsers' redden we zo'n stuk niet!

Acvoda zijn we allemaal; een ieder op eigen eigen manier.

:duim good job!  :bedankt

Link to comment
Share on other sites

Topwerk mensen, echt top!

De inhoud staat als een huis, is realitisch, to the point, verwijst naar degelijk onderzoek en plaatst e.e.a. in het juiste perspectief.

Ik hoop dat Smokex er een mooi document van weet te maken, waar we inderdaad de antis mee om te oren kunnen slaan. (Spreekwoordelijk, en indien nodig letterlijk, met lekker zwaar papier en een dikke kaft.  :wink)

Overigens, excuses dat ik dit weekend weer offline was.....ik probeer deze week zoveel mogelijk online en bereikbaar te zijn.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Maak nieuwe...