Jump to content
Sign in to follow this  
seppie

zijn er wel goede cleamizers?

Recommended Posts

beste mensen ik vraag me af of er wel goed cleamizers zijn.je hoort steeds verhalen over lekken etc.verder zijn ze per stuk meestal goedkoper dan atomizers.

Guest Lizzy

Tja, sommigen zijn er wild van, ik persoonlijk heb er veel last mee...

Heb ik nu juist pech, of ligt het aan mij?

Is inderdaad wel goedkoper dan atomizers, dus je kan het best eens uitproberen. Werkt het voor jou, dan heb je geluk. Heb je altijd lekken zoals ik, dan heb je pech...

Ik heb tot nu toe alleen clearomizers gehad, waarbij ik dry hits kreeg.

Ik hou het mooi bij mijn carto's dual coil 510............die van Smoktech zijn uitstekend van kwaliteit. Zeker 14 dagen kan ik er mee............en voor de prijs hoef ik het niet te laten!  :meisje

Guest Brutal1ty

Ik heb tot nu toe alleen clearomizers gehad, waarbij ik dry hits kreeg.

Ik hou het mooi bij mijn carto's dual coil 510............die van Smoktech zijn uitstekend van kwaliteit. Zeker 14 dagen kan ik er mee............en voor de prijs hoef ik het niet te laten!  :meisje

Ik wil graag de nieuwe CE12 en CE12Premium (volgens mij heet de Premium ook wel de ''vision Stardust clearomizer'' google maar) van cmalo\@37 wel eens proberen. De 12 en de 12premium zijn beiden totaal anders, en vrij nieuw, dus dat wil ik nog wel eens proberen, maar voor de rest hou ik het ook bij m'n smoktechs!

Ik heb nu de GotVapes VISION EXTREME GIANT 3.5ml 510 Carto 2.4-2.6ohm  in gebruik, en je raad het al... Meer droge hits dan goeie. De eerst trek was fantastisch, pure smaak, enorm veel damp, maar vanaf de tweede was het al verbrand. Dan af en toe een goeie...

Ik heb ook de GotVapes VISION eGo Stardustâ„¢ 1.6ml Top Coil Carto 2.5-2.8 ohm bijbesteld en die probeer ik later. Maar als ik die kleine mini wickjes bekijk krijg ik al rillingen dus ;-)

Ik vind clearo's heel lekker van smaak als ze goed wicken, maar die dry hits elke keer zijn echt niet normaal.

En dat die het bij sommigen dan wel goed doen. Doen wij dan iets verkeerd?

Guest Brutal1ty

Ik heb nu de GotVapes VISION EXTREME GIANT 3.5ml 510 Carto 2.4-2.6ohm  in gebruik, en je raad het al... Meer droge hits dan goeie. De eerst trek was fantastisch, pure smaak, enorm veel damp, maar vanaf de tweede was het al verbrand. Dan af en toe een goeie...

Ik heb ook de GotVapes VISION eGo Stardustâ„¢ 1.6ml Top Coil Carto 2.5-2.8 ohm bijbesteld en die probeer ik later. Maar als ik die kleine mini wickjes bekijk krijg ik al rillingen dus ;-)

Ik vind clearo's heel lekker van smaak als ze goed wicken, maar die dry hits elke keer zijn echt niet normaal.

En dat die het bij sommigen dan wel goed doen. Doen wij dan iets verkeerd?

Ik heb gelezen dat veel mensen de nieuwe clearo's eerst dry-burnen en daarná pas hun eerste fill geven. Schijnbaar zit er een spulletje op die én erg vies smaakt én er voor zorgt dat de vloeistof niet goed in de wick wordt opgenomen. Soort primer vloeistof in atty's, maar dan in de clearo's zeg maar.

EDIT:

http://cmalo.nl/Cartomizers/CE-12?TreeId=72

Deze 2 zijn beiden nieuw en heb ik nog niet eerder gezien. Ik geloof dat de tweede (de CE12 Premium) de nieuwste (versie 3) van de ''Vision Stardust'' clearomizer is, te herkennen aan ijzeren stuk onder én bovenaan de clearo, maar ik kan er naast zitten. Wel een dead-spot-on lookalike dan... Deze heeft de wick bovenin en zal dus af en toe gekantelt moeten worden om goed te wicken.

De linker is de ''normale'' versie volgens cmalo en heeft de wick ónderin zitten en moet dus juist rechtop gehouden worden om goed te wicken. Hier heb ik nog geen enkele review van gezien, maar ik denk dat ik 1 van deze twee wel ga uitproberen. De meeste zijn lááiend over de Vision Stardust (de nieuwste versies dan, er zijn er 3) dus ach... word ik wel nieuwschierig van.

Guest Lizzy

De eerste cone clearomizer die ik uitprobeerde, gaf na een paar trekken een verbrande smaak. Is dat dan de zogenaamde "dry hit"? Deze is echter wel moeiteloos en gratis en snel vervangen door Partysmoker.

De 2 volgende die ik uitprobeerde, smaakten niet verbrand, maar echt wel naar de liquid. Ze gaven ook voldoende throat hit, niet zoveel damp als ik verwachtte en ik kreeg altijd na een paar trekken liquid in mijn mond. Zelfs toen ik de clearomizer op batterij rechtop liet staan er er dus onmogelijk liquid in het mondstukje kon lopen. Ook het rubberen afsluitdopje was steeds vochtig, onbegrijpelijk want de clearomizer stond rechtop :weetnie. Voor mij is het een raadsel...

Heb nu zo'n dual coil cartomizer besteld bij Monky, om eens uit te proberen. Hopelijk bevalt me dat beter dan die clearomizers... Afwachten dus!

Voorts heb ik nog geen cartomizers/clearomizers uitgeprobeerd, maar dat komt nog wel hoor : alles op zijn tijd!

Lizzy, welke dual coil heb je besteld? Ben ik wel benieuwd naar...........

Zelf bestel ik ze de laatste keren ook bij Monky, bevallen echt heel goed! Werken als een tierelier, doe er zeker 2 weken mee..........ik heb de 510 dual coil..............Het weggooien als ze echt niet goed meer zijn doet ook niet zoveel pijn, de prijs is geweldig!

Guest Lizzy

Hey Angie,

Ik heb deze besteld : http://www.e-cig4u.nl/ego-dual-coil-cartomizer. Eentje maar, om uit te proberen. Ik ben even benieuwd als jij. Ik heb ook een defecte atomizer naar Monky gestuurd om te laten ombouwen, dus ik heb afgesproken dat ze die dual coil cartomizer samen met de gemodificeerde atomizer terugsturen, dus nog even geduld dus.

Ik hoor dikwijls iets van Smoktech dual coil en echo ego carto's, maar dat ken ik allemaal nog niet. Heb jij dat al geprobeerd? Ik heb nog een lange weg te gaan om de spullen die mij goed liggen, te vinden. Voorlopig hou ik het bij ato's en tankjes...  :jazeker

Groetjes,

Lizzy  :meisje

Guest Brutal1ty

Hey Angie,

Ik heb deze besteld : http://www.e-cig4u.nl/ego-dual-coil-cartomizer. Eentje maar, om uit te proberen. Ik ben even benieuwd als jij. Ik heb ook een defecte atomizer naar Monky gestuurd om te laten ombouwen, dus ik heb afgesproken dat ze die dual coil cartomizer samen met de gemodificeerde atomizer terugsturen, dus nog even geduld dus.

Ik hoor dikwijls iets van Smoktech dual coil en echo ego carto's, maar dat ken ik allemaal nog niet. Heb jij dat al geprobeerd? Ik heb nog een lange weg te gaan om de spullen die mij goed liggen, te vinden. Voorlopig hou ik het bij ato's en tankjes...  :jazeker

Groetjes,

Lizzy  :meisje

De carto die jij besteld hebt IS een smoktech dual coil cartomizers, in eGo formaat =p je hebt hem ook in standaard 510.

Tip voor de jouwe staat ook op de site van monky, er gaat tussen 3 en 3.5ml liquid in, geen vijf... Dus stop er niet te veel in, dan gaat ie (logisch l) lekken bij de batterij kant.

Fijn apparaat hoor, ook niet te slopen!

Hele dag mee dampen als ie vers gevuld is en zodra de smaak beduidend minder word of het stof er kurkdroog uitziet ff bijvullen ^^

Guest Lizzy

:709 Is het echt? Heb ik die befaamde Smoktech dual coil besteld? Tjonge tjonge, de wereld is toch klein hè  :grins.

Zoveel te beter dan. Ik heb de instructies al bekeken, ik moet dus langs de kant vullen, niet in het midden en niet meer dan 3 ml. Ik ga er zeker op letten en ik hoop er veel dampplezier van te hebben.

Bedankt voor de info! :meisje

Die 2 clearomizers verkoopt Jan (PS) al lang.

De eerste als CE9 cone clearomizer.

De 2de als CE10 Cone tanks.

De CE9 heb ik goede ervaring mee, veel smaak en gier maar soms lekken.

De CE10 voor mijn dampgebruik te veel dryhits en daarna vieze smaak.

Die dry-hits met de ce 10 kun je voorkomen door hem niet rechtop neer te zetten. De lontjes zitten bovenin de tank en worden anders niet nat genoeg gehouden. Af en toe even kantelen helpt ook de dry-hits te voorkomen. Ik heb hem vaak aan de ego-necklace en dat gaat ook goed.

omdat ze vaak zo goedkoop zijn,is het dan niet vaak slecht gemaakt?.Dan lekken ze enz.die chinezen moeten ze beter maken en dan zijn ze waarzschijnlijk ook duurder.

Guest Brutal1ty

Die 2 clearomizers verkoopt Jan (PS) al lang.

De eerste als CE9 cone clearomizer.

De 2de als CE10 Cone tanks.

De CE9 heb ik goede ervaring mee, veel smaak en gier maar soms lekken.

De CE10 voor mijn dampgebruik te veel dryhits en daarna vieze smaak.

Bedoel je die uit m'n Cmalo link? Dat zijn namelijk toch echt andere als het goed is. Zelfde familie, maar andere revisie. Er zijn bv meer dan 3 versies van de Vision Stardust op de markt... 2 slecht, 1 goed.

Ik blijf het kolere dingen vinden!! ::angryboos

Geen zin om al die fratsen uit te moeten halen om iets werkend te houden.

Vullen en goed dampen....meer hoeft dat kreng niet te doen!!! :protest

Al die clearomizers hebben voor mij teveel issues.

Geef mij maar gewoon carto's, gaan lang mee, gemakkelijk in gebruik, prima smaak en gier en kosten weinig.

Als je meer liquid mee wil nemen 'n tankje.

Heb 'n Smok Dual waar ik al 2 maanden dagelijks mee damp, alleen vullen (condoommethode) en dampen, niks schoonmaken.

Guest Brutal1ty

Ik heb de vision van @37 sinds 22 maart en hij blijft het prima doen

denk dus ook dat als je een vision (ce12 premium) hebt uit de nieuwste versie (3) of een ce12 normal uit de nieuwste dat ze vrij goed moeten werken. Lekkage? Bestaat niet met dit systeem. Niet degene waar ik reviews van heb gezien, kan gwn niet met die constructie. Damp en gier kan ik niks van zeggen want ik moet ze nog bestellen. Maar lekkage behoort sws tot de verleden tijd =p

Guest Karlo

omdat ze vaak zo goedkoop zijn,is het dan niet vaak slecht gemaakt?.Dan lekken ze enz.die chinezen moeten ze beter maken en dan zijn ze waarzschijnlijk ook duurder.

niet alles wat goedkoop is is ook slechter dan wat duur is.

simpel voorbeeldje: In consumentenprogramma's zie je vaak dat producten van de Aldi of de Lidl beter scoren dan

de soortgelijke producten uit de duurdere supermarkten.  :fluit

Ik heb absoluut geen lekkage en ook geen hete spetterende liquid in mijn mond wat ik met de j-tank wel had, je kunt deze ook heel gemakkelijk uitspoelen. De constructie is anders als de cone tank van partysmoker waar ik toch minder damp uitkrijg en een vieze smaak, dat heb ik met de vision nog niet gehad.