Jump to content
Sign in to follow this  
ed1973

Wat zijn in jouw ogen topmerken voor liquids ?

Recommended Posts

Hi there e-smokers.

Ik ben ook nogsteeds op zoek naar DE lekkere smaak .

Heb nu al van Liqua : watermeloen : lekker fris, niet te zoet en smaakt echt naar watermeloen.

Turkisch tabak : ook heel lekker. Smaakt naar tabak met een vleugje honing.

Tiramisu : smaakt iets meer naar noten maar wel lekker zoet. Met een paar drops van vanillia is ie de bom.

Vanillia : net een vanillia ijsje.

En laatst van Zwoofs : shag : werd er echt misselijk van. Had echt niet de smaak van shag geproeft bij deze. Weet niet hoe de rest van jullie hier overdenkt en mijn ervaring met e-liquids is niet erg groot. Maar wil meer voor de tabak smaken gaan en weet niet hoe ik hierbij het best kan achter zien te komen.

Er zijn ook geen winkels waar je even kan uitproberen in purmerend en omstreken,dus is het altijd een risk.

Als jullie meer ervaring hebben over tabak smaken, graag wat advies.

Niet de Traditional tabaco?

Heb al HEEL veel gezocht via youtube reacties en daar komt meestal uit dat de Traditional een soort malboro is.

P.s. Denkt iemand dat zwoofs wel goed spul produceerd wat betreft smaak een zo? ( alleen ervaring gehad met shag smaak,en deze was niet zo geslaagt.)

Wil ook wel wat smaken uitproberen. Cocos of mango. Of misschien pinacolada of honing. SOMETHING GOOD PLZ.

Heb al HEEL veel gezocht via youtube reacties en daar komt meestal uit dat de Traditional een soort malboro is.

P.s. Denkt iemand dat zwoofs wel goed spul produceerd wat betreft smaak een zo? ( alleen ervaring gehad met shag smaak,en deze was niet zo geslaagt.)

Wil ook wel wat smaken uitproberen. Cocos of mango. Of misschien pinacolada of honing. SOMETHING GOOD PLZ.

Zwoofs heeft een goede naam en volgens mij verkoopt hij aardig wat liquids, nog nooit klachten erover gezien of gehoord. Ook ik bestel veel liquids bij zwoofs. Als je een pure tabakssmaak wil dan kun je de USA red proberen van Zwoofs, voor mij de liquid die ik de hele dag gebruik. Soms gooi ik er een kwart Pinacolada doorheen. Als ik mint-menthol smaak wil dan gebruik ik coldrush. Mango heb ik ook geprobeerd maar dat is niet mijn ding.

Ik vind liquids van zwoofs niet te pruimen hoor.. die zoete bijsmaak/nasmaak vind ik echt zo vies.. maarja, de meeste zweren bij zwoofs dus wie ben ik??

Smaak is gewoon heel persoonlijk :ja gelukkig wel..

Vind dat eimand een e-liquid zaak moet openen die zijn spullen nu online verkoopt om zo ook meerdere merken zou kunnen uitproberen. Het liefst rondom amsterdam-zandam. :duimen

Dat zal wel toppie zijn.

Guest ErnaE

Vind dat eimand een e-liquid zaak moet openen die zijn spullen nu online verkoopt om zo ook meerdere merken zou kunnen uitproberen. Het liefst rondom amsterdam-zandam. :duimen

Dat zal wel toppie zijn.

Dat ben ik helemaal met je eens, maar ik ben bang dat wij tweeën daar dan bijna dagelijks te vinden zullen zijn!!  :lol

Of zwoofs goede liquids maakt is natuurlijk van de persoon afhankelijk qua smaak, maar het is niet mijn ding, heb er een aantal geprobeerd en allemaal opzij gezet.

De grote verassing voor mij van de week was van easy vapes met de black star (tabak en zwarte bessen) en Baristar ( tabak en espresso), was even wennen na alleen tabak smaken zonder toevoeging, maar heb daar echt van genoten, zitten diepe smaken in naast de tabak.

wat ik doe is ,ik bestel joyetech apple 30 ml

en dan twee flesjes liqua apple 10 ml en gooi ze bij elkaar.

goed schudden en dampen maar.heerlijke smaak.

Vroeger dampte ik vaak van dekang de turkish en blackto (50/50 gemengd) al dan niet met lime/menthol... Het is niet voor niks de grootste liquid-producent... Sommige webshops bieden ook dekang in 70/30 PG/VG dat smaakt al compleet anders dan 100%PG. Voor tabaksmaken en menthol is dk prima de fruitsmaakjes zijn voor mij vreselijk...

Nee hoor ErnaE, als ik 2-3 lekkere smaakjes heb dan ben ik blij. Er moet wel eentje die echt naar sigaret smaakt er bj zitten.

Vind roken nogsteeds wel lekker ,maar wil wat gezonder bezig zijn en niet stinken. Dus als ik een goede tabak liquid vind ben ik blij. :ratje

Guest Zonder-shag-V

Ik damp nu zo'n 2 maanden van Zwoofs maar wil iets anders.

Op den duur lijkt het of alle liquids dezelfde vervelende nasmaak in je mond geven.

De eerste dagen was ik juist blij verrast door de smaak.

Ik was een half zware shag roker en ben dus nog steeds op zoek naar een lekkere liquid van 6mg nicotine.

Het aanbod is zo mega dat ik nog steeds niet weet war ik moet beginnen en daarom bij Zwoofs bleef steken.

Leuk topic :-)

Ik damp nog niet zo heel lang, maar heb in ieder geval al redelijk snel een all day vape gevonden. Omdat ik van 100% PG een naar gevoel in mijn mond kreeg, ben ik naar een PG/VG combo gaan zoeken en heb die gevonden in het merk Valeo, waar ik hier niet zo vaak iets over lees, helaas.

Momenteel damp ik de hele dag (soms zit dat ding gewoon drie kwartier achter elkaar aan mijn lippen geplakt en hebik niet eens in de gaten dat ik lekker zit te dampen) 70% Gold Box 6mg gemengd met 30% Cappuchino 0mg (ook van Valeo).

Ik meng vaak 10ml en laat, dat een paar dagen staan. Soms damp ik zo twee Evod tankjes leeg.

De smaak

Gold Box is de Benson & Hedges tabakssmaak (volgens Valeo). Er zit in de Gold Box al een klein zoetje en de flavor is ook een soort lichte koffie met heeeel in de verte een superlicht.idee van menthol. Door de bijgemengde cappuchino wordt de smaak voller en ronder, zonder ook maar 1 scherp randje. Throathit zit er nauwelijks aan vanwege mijn lage nicotinegehalte, maar daarom dampt het ook zo lekker weg

Valeo is 50% PG en 40% VG en geeft in een eGo-T of  in mijn huidige Kanger Evod BCC flink wat damp.

Hopelijk kan ik met mijn ervaring anderen op een idee brengen en graag hoor ik wat degene ervan vindt die mijn combi eens uitprobeert. Tot nu toe vindt iedereen die ik ervan laat dampen het heerlijk :-)

Mijn favoriete liquids zijn dekang usa mix en kent (cantebury) ik vind het een beetje zoetige smaak hebben zijn van cmalo geen idee of er verschil in zit als je van een andere webshop besteld deze zijn pg