Jump to content

Help, hoe post ik hier een nieuw bericht!

Guest ErnaE
 Share

Recommended Posts

Als je een nieuwe topic wil starten klik je op 'nieuwe topic'

Als je wil reageren op een betstaande topic klik je op 'reageer'

In beide gevallen nadat je bericht geschreven is en je wil dit verzenden, klik dan op 'verzenden'

Of als je eerst wil bekijken hoe dit er op het forum uit zal zien, klik dan op 'bekijken'

En als je iemand wil citeren in je bericht start dan met te klikken op 'citaat'

:connie

Als je een nieuwe topic wil starten klik je op 'nieuwe topic'

Als je wil reageren op een betstaande topic klik je op 'reageer'

Ik heb 't al eens aan beheer gemeld: de knoppen 'nieuw topic' en 'reageer' zijn in Mozilla op de Mac (wellicht ook op Windows) volkomen onleesbaar. Wit op een bijna witte achtergrond. Vandaar vermoedelijk dat zoveel nieuwelingen er niet uitkomen...

Ik heb 't al eens aan beheer gemeld: de knoppen 'nieuw topic' en 'reageer' zijn in Mozilla op de Mac (wellicht ook op Windows) volkomen onleesbaar. Wit op een bijna witte achtergrond. Vandaar vermoedelijk dat zoveel nieuwelingen er niet uitkomen...

Als ik mijn scherm aanraak staan er gewoon vette vingerafdrukken op en verder gebeurt er niets, en als ik mijn handen een hartje maak kan mijn niet bestaande camera dat niet capteren om een 'thank you' te geven, zelf als ik begin te vloeken geen spraakherkenning om in mijn plaats te typen. Ik werk nog op een goeie oude model -T voor opa's, en geen leesproblemen.

Tsja... sinds 2010 nooit klachten over gehad en nu is het ineens een probleem dat de knop niet heel goed leesbaar is.

En als ik die knop aanpas komt weer iemand anders met het feit dat de knop nu niet meer te onderscheiden is van de andere knoppen.

Ik heb trouwens zover ik mij kan herinneren nog nooit een verzoek gehad dit aan te passen ontvangen?!?

Tsja... sinds 2010 nooit klachten over gehad en nu is het ineens een probleem dat de knop niet heel goed leesbaar is.

En als ik die knop aanpas komt weer iemand anders met het feit dat de knop nu niet meer te onderscheiden is van de andere knoppen.

Ik zou het aanpassen, maak 'm bv hetzelfde als de andere tabs, maar dan vet. Kijk maar hoe belazerd slecht het te lezen is:

forum-vb.jpg

Pas als je 'Nieuw Topic' selecteert, kun je vaag de tekst lezen:

[img width=400 height=51]http://www.spaink.net/temp/forum-vb-marked.jpg

Ik heb trouwens zover ik mij kan herinneren nog nooit een verzoek gehad dit aan te passen ontvangen?!?

Ik heb op 27 september een mailtje naar Sidoon gestuurd. Ik had geen idee wie anders ik kon of moest benaderen.

Heb jij je tekst toevallig groter staan dan 100%?

In de plaatjes staat de tekst eigenlijk te laag bij mij staat die gewoon in het midden en is prima leesbaar.

Omdat het hele thema zo in elkaar zit moet er dan veel meer aangepast worden.... al voorbeeld de tekst die er onder staat.

Je kan er ook gewoon voor kiezen het andere thema te gebruiken.

Heb jij je tekst toevallig groter staan dan 100%?

In de plaatjes staat de tekst eigenlijk te laag bij mij staat die gewoon in het midden en is prima leesbaar.

Een fractie groter, maar als ik 'm op 100% zet, ziet het er precies hetzelfde uit. Alle teksten zitten iets te laag in het tabknopje. Geeft verder niks.

Omdat het hele thema zo in elkaar zit moet er dan veel meer aangepast worden.... al voorbeeld de tekst die er onder staat.

Nee, da's niet waar: alleen de tabs 'Niew topic' en 'Reageer' zijn wit. Het enige dat je hoeft te veranderen, is de class van dat element, zodat ze dezelfde klasse hebben als de andere tabelementen.

Je kan er ook gewoon voor kiezen het andere thema te gebruiken.

Nah. Iik weet inmiddels waar die knoppen staan. Het probleem bestaat vooral voor nieuwelingen. En van hen kun je moeilijk verlangen dat ze eerst een andere skin instellen voordat ze kunnen zien hoe ze kunne posten en reageren...

Tsja... sinds 2010 nooit klachten over gehad en nu is het ineens een probleem dat de knop niet heel goed leesbaar is.En als ik die knop aanpas komt weer iemand anders met het feit dat de knop nu niet meer te onderscheiden is van de andere knoppen.Ik heb trouwens zover ik mij kan herinneren nog nooit een verzoek gehad dit aan te passen ontvangen?!?

Nah. Iik weet inmiddels waar die knoppen staan. Het probleem bestaat vooral voor nieuwelingen. En van hen kun je moeilijk verlangen dat ze eerst een andere skin instellen voordat ze kunnen zien hoe ze kunne posten en reageren...

@Sander

Er is wel vaker over gesproken hoor, maar je zult niet elk topic doorspitten denk ik?

Zeker newby's weten niet wanneer wie en hoe te vragen.

Ik heb ook ergens gelezen dat het forum nogal groeit....  :mmm:wink

• 1 month later...

Zit je in 1 keer in een 2013 forum in plaats van een eind 90's forum ;) hihihahahoho

Nou wist ik niet eens dat je het thema kon veranderen en dus ging ik opzoek naar de instellingen om dit te veranderen.... FF Kijken...

:ponpon  :ponpon  :ponponOooohhhh.... Mooooiii... :ponpon :ponpon :ponpon

Die blauwe hou ik dus mooi aan, vond de standaard kleur nooit mooi. Maar zag het als standaard, waarom zeuren. Geen idee wie de blauwe versie heeft gemaakt, maar toch mijn complimenten!  :wink

• 11 months later...

Ik zit lekker nog steeds op het zonnige goudgele forum en word meteen depressief als ik even kijk naar dat allesbehalve Acvoda-blauwe alternatief, want ik vind die grauwe kleuren net zo gezellig als een huidig trendy interieur oftewel rouwkamer.

Acvoda-blauw is zoals dit:

2w5kj90.gif