Jump to content

Advies gevraagd oliespuitje/mini Davide


Guest alie23

Recommended Posts

Hallo allemaal

Nou ben ik sinds vorige week de trotse bezitter van het oliespuitje,had ik gewonnen via een facebook actie van oliespuitje..helemaal blij maar nu is de bijgeleverde ce4 niet mijn ding..mijn voorkeur gaat uit naar botomcoil..nu heb ik van de week een mini Davide aangeschaft voor het spuitje..maar dan moet er een ego adapter tussen.nou had ik die wel nou blijkt die beschadigd te zijn en doet het nu niet meer...vandaag een nieuwe ontvangen..nu past hij wel op het spuitje maar niet op de Davide.de davide is te ruim op een of andere manier...nou weet ik het  dus niet meer wat ik moet doen..ik wil deze twee graag als combinatie gebruiken. Heeft iemand hier nog tips voor mij?

Alvast bedankt voor jullie hulp

Link to comment
Share on other sites

:hi en welkom op dit gezellige forum!!

Ik ben helaas (nog) niet in het bezit van een oliespuitje, dus kan je niet helpen.

Maar als je van bottomcoils houdt, dan kan misschien ook een T3s proberen.

Link to comment
Share on other sites

Denk niet dat Priest daar iets aan kan doen, de adapter past op het spuitje en niet op de Davide.

De davide klopt dus niet helemaal, en dat gebeurd wel vaker. Ik heb laatst een adapter aangeschaft om een justfog maxi clearo op een vamo te kunnen zetten,

helaas past mijn maxi dus niet op de adapter. Ik dacht dat de adapter niet goed was, maar de maxi van iemand anders pastte wel op mijn adapter  :weetnie

De iclear16 die ik heb, past dus ook op de adapter. Ligt echt aan de maxi van mij.

Link to comment
Share on other sites

dank jullie wel voor het meedenken...ik denk nu ook haast dat het aan de davide ligt hij doet het alleen op eem ego batterij :weetnie

ik heb inmiddels ook geprobeerd op de vamo doet de davide ook niks,met of zonder adapter..als ik hem zonder adapter op de vamo  gehad en dan geeft hij 9,9 aan..snap er helemaal niks meer van

Priest geeft niks hoor dank voor je antwoord,hopelijk vinden we nog een oplossing

Link to comment
Share on other sites

.als ik hem zonder adapter op de vamo  gehad en dan geeft hij 9,9 aan..snap er helemaal niks meer van

Dat is op te lossen :

Je kunt het contactpunt van de vamo opwippen : http://www.youtube.com/watch?v=9x95J3ljQ54

Of het contactpunt van de coil iets eruit trekken. het onderste gedeelte van de coil bij het kleine rubbertje een milimeter uittrekken.

Bij gebruik van de adapter , dat contact-punt opwippen http://www.youtube.com/watch?v=VGYefyROCvg

Jammergenoeg is er geen eenduidige standaard , en past niet alles even goed.

Link to comment
Share on other sites

Ook ik ben niet zo'n fan van de CE4 en ook ik heb met de mini davide ook problemen gehad. Degene die ik had kon ik werkelijk nergens op gebruiken. Hij heeft het in het begin heel ff gedaan en daarna lukte het me nergens meer. Heb wel een andere bottom gekregen van zwoofs en op een twist doet hij het wel terwijl ik die in eerste instantie ook op mijn spuitje wilde gebruiken. Ik heb bij Priest de Elego BCC http://www.fair-vape.nl/Webwinkel-Product-40893723/BCC-Mini-Clearomizer.html gekocht en die doet het geweldig op het spuitje. Moet er wel zo'n verloopje bij gebruiken maar die werkt daar wel op.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...