Jump to content

Kingswood Vape [Nieuws, Info en Requests]

datux
 Share

Recommended Posts

Kingswood Vape

Dit Topic is bedoeld voor Info, Nieuws en Requests

rondom de nederlandse reviewer Kingswood Vape

(tevens gebruiker kingswood op dit forum)

Youtube kanaal: http://www.youtube.com/user/mdvn01

Laatste Review:

overzicht reviews:

Fogger V2  Update Fogger V2: Update!

UFS \ Nick 100% katoen build

The Rocket

Igo-L en EA

[Work in progress]

Hallo Mede dampers

Even over mijn Youtube kanaal en mijzelf

Mijn naam is Marc en Damp sinds Mei 2013, ik zoek altijd naar een optimaal in hardware en liquids.

Ik haal natuurlijk heel veel info uit de buitenlandse filmpjes en probeer deze ook uit als er dingen bij zijn die echt verbetering opleveren maak ik daar een NL filmpje van zodat het voor de nederlands talige dampers ook duidelijk word en zij daar hun clearomisers atomisers enz enz mee kunnen optimaliseren en van kunnen genieten zoals ik dat doe.

Hebben jullie vragen of opmerkingen over de dingen die ik laat zien in mijn youtube kanaal dan hoor/lees ik dat graag.

LETS VAPE  :bliss

Gr KINGSWOOD Vape

:ponpon

Zonet genoten van het duidelijke filmpje over het gebruik van de ego-cc  :bedankt

Kan en wil je er ook nog 1 maken van het onderhoud/schoonmaken?

(al dan niet incl. dryburn van de atomizer)

Als de Dame hier bij mij thuis hem nog een keer wil afstaan ( Ze wil geen ander) zal ik een filmpje schieten

Grz Marc

• 2 weeks later...

Protank Kingswoodstyle

Als protankgebruiker word ik helemaal happy van dit filmpje, er IS nog wat mogelijk dus

Dat filmpje had ik nog niet gezien. Een lumineus idee, zo'n

, ik ga 't ook proberen! Dank je wel voor de uitleg, Marc.

Edit: waarom gebruik je hier res no res draad voor, Marc? Dat is me niet helemaal duidelijk... (Je vertelt dat op 4:20 van de video.)

Hey Karin

Ik gebruik inderdaad een combi wire, dit puur om er voor te zorgen dat het rubber hulsje in het verdamper voetje niet verbrand.

bij hoog vermogen 12 watt zou de weerstandsdraad die je normaal gebruikt  bij die opbouw ter hoogte van die huls ook opgloeien en het hulsje verbranden en die smaak is niet lekker. Dan gebruik ik daar op die plek non res wire.

Gr Marc

Protank Kingswoodstyle

Als protankgebruiker word ik helemaal happy van dit filmpje, er IS nog wat mogelijk dus

Dat filmpje had ik nog niet gezien. Een lumineus idee, zo'n

, ik ga 't ook proberen! Dank je wel voor de uitleg, Marc.

Edit: waarom gebruik je hier res no res draad voor, Marc? Dat is me niet helemaal duidelijk... (Je vertelt dat op 4:20 van de video.)

Ik gebruik inderdaad een combi wire, dit puur om er voor te zorgen dat het rubber hulsje in het verdamper voetje niet verbrand.

bij hoog vermogen 12 watt zou de weerstandsdraad die je normaal gebruikt  bij die opbouw ter hoogte van die huls ook opgloeien en het hulsje verbranden en die smaak is niet lekker. Dan gebruik ik daar op die plek non res wire.

Ah, vandaar. Ik damp -tot nu toe- zelden hoger dan 8 watt, dan zal het wel meevallen. Maar er is kant-en-klaar res no res onderweg, ik heb het eerder deze week besteld bij Stealth Vape. Kan ik dat beter gebruiken, denk je?

En dank voor je prettige video's. Ze zijn helder, rustig, en hebben fijn veel uitleg.

Hallo Ozzy

Ik gebruik inderdaad in deze kleine vedamperkopjes het liefst 0.18\0.20 omdat je gewoon voor een 1.8\2.0ohm weerstand geen plek genoeg hebt.

Om deze weerstand te berijken met een 0.26 word de coil te breed.

Gr Marc

Hoi Marc,

Vraagje betreft die 12 watt, (res non res)

Geld dit ook voor  een coil van 0.26 mm kantal ?

(omdat jij meestal 0.18 gebruikt )

Greetz

Guest Briggitte

Heb duimpje gedaan en ook maar even een abonnement je hebt hele duidelijke filmpjes, die ook ik kan begrijpen hahahah

:ja1  idem hier  :ja1

Ah, vandaar. Ik damp -tot nu toe- zelden hoger dan 8 watt, dan zal het wel meevallen. Maar er is kant-en-klaar res no res onderweg, ik heb het eerder deze week besteld bij Stealth Vape. Kan ik dat beter gebruiken, denk je?

En dank voor je prettige video's. Ze zijn helder, rustig, en hebben fijn veel uitleg.

Your welcome

Gr Marc

Guest Briggitte

Ik ben ook nog steeds heel blij met het PT-filmpje: ondertussen met een combi van 3 'hulp-lijnen' {  :ingridje } waar dit er 1tje van is, heb ik in totaal toch al 3 werkende coils kunnen fabrieken: 1tje = mwah...., maar die andere 2, daar ben ik heel blij mee  :blij

{ondertussen heb ik toch al wel een stuk of 15 coilzzzzzz in en uit elkaar gehaald en weer opgebouwd..  :connie }

• 2 weeks later...