Jump to content

onbereikbaar via dampen.tk

Recommended Posts

Ik weet hier helemaal niets van?!?

De enige werkende officiele domeinen zijn www.elektrisch-roken.nu en www.elektrisch-dampen.nl

Tsja... dat is natuurlijk niet de bedoeling...

Dingen waar in geen invloed op heb kunnen er wel eens mee stoppen zonder dat ik hier iets aan kan doen.

Ik bedenk mij net dat het via een andere url ook heel makkelijk is via curl gebruikersnaam/wachtwoord van iemand te stelen.

Al snap ik de goede bedoelingen in dit geval.

:boos:897

Ik heb blijkbaar weer eens exact tegelijk gepost en 1 van beide posten verdwijnt dan...

Is jou dat al eens opgevallen en kan je er wat aan doen, Sander?

Nee is nieuw voor mij.. post je later krijg je wel een waarschuwing en kan je nog even nadenken over je post.

Je moet hem dan wel opnieuw posten.

Ik heb blijkbaar weer eens exact tegelijk gepost en 1 van beide posten verdwijnt dan...

Nee is nieuw voor mij.. post je later krijg je wel een waarschuwing en kan je nog even nadenken over je post.

als de ander je net ff 1 minuut voor is, krijg je inderdaad een waarschuwing.

Zo af en toe lees ik wel vaker een opmerking als 'hé, ik had al gepost' en volgens mij ontstaat dit euvel in 'dezelfde' minuut...

Nadeel is dat je het dus inderdaad niet ziet en je je post (als je nog wilt) dus helemaal opnieuw moet typen  :sip

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

als de ander je net ff 1 minuut voor is, krijg je inderdaad een waarschuwing.

Zo af en toe lees ik wel vaker een opmerking als 'hé, ik had al gepost' en volgens mij ontstaat dit euvel in 'dezelfde' minuut...

Nadeel is dat je het dus inderdaad niet ziet en je je post (als je nog wilt) dus helemaal opnieuw moet typen  :sip

Inmiddels denk ik te weten hoe dit komt.

Het lijkt erop dat er soms te laat een php proces bij geladen word.

Ik denk dat het inmiddels opgelost is al zeker weten doe ik het niet omdat het maar eens in de heel veel posts gebeurd.