Jump to content

Melding weergeven hoe lang je gestopt bent met roken

Recommended Posts

Hallo ik heb gezien dat sommige leden een automatisch tekstje staan hebben met de vermelding hoelang ze al gestopt zijn met roken. Ik denk dat dit automatisch elke dag aangepast wordt. Ik rook nog 5 sigaretten per dag, ik gebruik mijn e-sigaret sinds 6 september 13 (nog niet de juiste smaakjes te pakken denk ik). Wanneer ik effectief stop met roken dan wil ik ook graag zo'n tellertje zodat ik iedere keer kan zien hoelang ik ben gestopt met roken. Iemand een idee hoe ik dit kan verkrijgen want ik heb hier overal gezocht maar nog niet gevonden.

Bedankt

coupje

Goed zo  :clap

Kijkt leuk he.

Ja zenne. Ik heb het niet gemakkelijk nu ik niet rook en als ik dan telkens dit zie ..... heeft dat wat moed hihi. Heb nog steeds niet het juiste smaakje en alles wat ik heb bah maar ja ik sta hier met die flesjes dus ze moeten op voor ik andere koop. Dus tanden bijten en dampen tot het op is :-). Alleen die cappuccino die krijg ik met geen stokken gedampt é. Zal blij zijn als ik nieuwe kan uitproberen hihi. Dus nu af en toe naar mijn bannerke komen zien en volhouden hihi. Bedankt zenne

• 2 weeks later...