Jump to content

Inchecken

Recommended Posts

Zou het niet mogelijk om de mensen te vragen om zich gaan voorstellen voor dat ze beginnen vragen te stellen?

Zelfde in de verkoop topic?

Ik begin mij echt te erger er aan mensen die niet eens te moeite doen en direct van die zwaar vragen beginnen te stellen...

Hier een goed voorbeeld :http://www.elektrisch-roken.nu/diy/197/waar-kun-je-smaakloze-vloeibare-nicotine-kopen-in-europa/12587/

Gewoon onbeschoft..

Dank u

Gewoon onbeschoft..

Wat is dit nou weer voor onzin? We zitten hier op een openbaar forum op internet, niet bij jou in de huiskamer. Elitaire regeltjes.

If anything, het zou fijn zijn als mensen zich eens minder gingen voorstellen en meteen to the point komen. Dan hoef ik niet elke dag door de 100 "hallo, even voorstellen" posts te spitten als ik door de ongelezen berichten blader.

Goedemiddag.

Wat voor u onzin is mischien voor iemand anders WEL belangrijk.

Zoals te zien spel je graag op de man..

Door mensen zoals u, maak het hier een pak minder aangenaam en lees maar eens goed wat gij schrijf.. arrogantie druip eraf. En aan u provocatie zal ik niet meer antwoord geven.

En lees eerst goed ook over wat het ging. Niemand verplicht u om antwoord te geven in de incheck balie, er zijn veel andere mensen die dat graag doen.

Goedemiddag terug.

Dan hoef ik niet elke dag door de 100 "hallo, even voorstellen" posts te spitten als ik door de ongelezen berichten blader.

Goedemiddag.

Om dit niet te hoeven doen kan je ook 1 keer de incheckbalie in en dan op 'markeer gelezen' aanklikken.

En bedankt namens de newbies dat we/ze te lastig zijn.

Ik vind die "hallo even voorstellen" posts wel okay maar dat er dan 20 keer "welkom op dit gezellige forum" onder staat voegt voor mij dan weer weinig toe.

:mmm

:bedankt:zweep:yeah :tjoeke voor dit warme welkom. Vandaag al een spannende dag: kreeg net bericht dat mijn eroll met kretek menthol is verzonden. Verder gaat mijn vriendin vanavond na haar werk naar onze tabakswinkel en daar iets elektrisch aanschaffen. Dus vanavond krijg ik mijn eerste e-teug  :fy

je kan natuurlijk ook zelf je bijdrage leveren op een meerzeggende manier... Blijkbaar vond je het zelf ook leuk om warm onthaald te worden.

(niet dat het moet, maar...)