Jump to content

T-smoke/Ladyspuitje van Priest


Guest R@tje

Recommended Posts

Ik heb van Priest het T-smoke c.q. Ladyspuitje gekocht en hem beloofd een review erover te schrijven, wat ik hierbij probeer te doen (heb nog nooit een review geschreven!)

Allereerst.....de ladyspuit vind ik nog lekkerder dampen als het oliespuitje of de screw MBP! :jazeker

De ladyspuit heeft de body van de SD (met penatomizer) en de voordelen van het oliespuitje qua dampen......dus geen bedrading van binnen en de slankheid van de SD...dus ligt lekker in de hand en geen lekkage van de liquid.

Verder wordt ze geleverd met penaansluiting maar de omvormeradapters van pen naar joye510 en van pen naar dse901 atomizers werken er ook heel goed op.

Zo kan je dus je eigen favoriete atomizer erop dampen.

Ze staat nu met stip op nummer 1 van mn favoriete e-damp sigjes!!! :ponpon

Het is een prachtig, robuust en slank apparaatje, ligt lekker in de hand, en heel handig als je kleine poezelige handjes hebt. 

Complete pakket: 1x  penatomizer, 1x ladybody inclusief polsbandje, 2x soshine batterijen 700mAh, 3.7 Volt, 1x oplader en handig opbergdoosje voor de batterijen.

Totale kosten € 75,00

Alles netjes verpakt, en verzonden in een grote envelop.

Het ladyspuitje dampt grandioos met een goede pen atomizer en goede batterijen, elke hijs is prijs!

Ik vind haar nog heftiger dampen dan het oliespuitje en die was al heavy! (manlief heeft mn oliespuitje ingepikt :protest )

Heel veel damp en veel gier en zeer prettig in je hand te houden.

Daarin tegen zit er een ontzettend handig polsbandje aan, minder kans op uit je handen laten vallen.

Ze kan niet op dr kop weggezet worden maar liggen gaat prima....daardoor geen lekkage van de atomizer.

Voordelen: ligt lekker in de hand, dampt perfect, prima gier en makkelijk meenemen.

Batterijen gaan, als ze nieuw zijn, ongeveer 3 tot 4 uren mee.

Opladen ongeveer 2 uurtjes..........

Nadelen: knopje ligt er alweer af maar dat heeft geen invloed op de dampprestaties.

Tip voor Priest....sloop dat knopje er maar meteen af! :lolz 

Voor mij krijgt de ladyspuit de volgende cijfers:

damp:  10

gier:    10

gebruiksgemak: 10

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is voor jullie.

Als je op de afbeelding klikt krijg je een grotere foto.

[verwijderd door de beheerder]

Link to comment
Share on other sites

ratje, ik kan hier absoluut niets meer aan toevoegen! Ik ben het op alle fronten helemaal met je eens. Het is echt een toppertje. Ik heb hem een aantal weken en ik vind hem ook op de een of andere manier feller als de gewone oliespuit, en die is al goed :jazeker .

Het polsbandje vind ik super en gebruik ik ook meestal als ik niet achter de pc zit tenminste. Ik vind haar ( ik noem het een haar, hihi) veel fijner in de hand liggen als de gewone spuit, om dat ze zo slank is.

Het openschroeven gaat een stuk makkelijker als bij de gewone spuit, in ieder geval zonder gepiep :lolz

En wat jij met die knopjes doet weet ik niet :weetnie maar de mijne zit er vooralsnog nog steeds op, ook op de oliespuit trouwens.

En wederom wil ik graag een veertje in priest zijn holletje stoppen, omdat hij er weer in is geslaagd een gebruiksvriendelijk goed product te maken :clap

Die jongen wordt steeds beter :yeahh

Ook hier is ze veruit favoriet en heeft ze de upsb het nakijken gegeven :jahsmke

Link to comment
Share on other sites

Ik zie het voor me Monky en kan me voorstellen dat het niet makkelijk gaat en nu ging het dus fout helaas. Nu hoor je dus bij de knoplozenclub haha

Link to comment
Share on other sites

Bijvullen tussen je benen?

Jij weet ook geen maat te houden hé?

Zal maar nooit een topic starten waar mijn spuitjes allemaal voor en door gebruikt worden.

Denk dat ze toch een heel andere betekenis voor me gaan krijgen.

Zal ze voortaan wel extra goed afbramen, want ik wil geen gewonden. :bloos

Link to comment
Share on other sites

ik heb je spuitje bijna als hamer gebruikt bij de kapper....was er zoon oelewapper die vroeg of het een supersmoker was :shedevil  heb um er bijna mee geslagen maar vond het achteraf wel zonde van mn spuitje. ik sleep voortaan wel een grindtegel mee in mn tas! :lolz

Link to comment
Share on other sites

Guest randalin

hallo; welke pematomizers kan ik het beste kopen voor het oliespuitje? :connie;die ik nu heb doet het vaak niet ;maak ik hem droog en schroef ik hem uit en in elkaar dan doet hij het soms(ik wordt nog technisch :jahsmke goerjes Randalin

Link to comment
Share on other sites

Duur in eenmalige aanschaf inderdaad.

Maar als je er 2 koopt, ben je eigenlijk omgerekend 66 euro kwijt in 5 jaar.

Je moet er tenslotte wel 1 als reserve hebben voor als de ander stuk gaat  :jazeker

Link to comment
Share on other sites

hallo; welke pematomizers kan ik het beste kopen voor het oliespuitje? :connie ;die ik nu heb doet het vaak niet ;maak ik hem droog en schroef ik hem uit en in elkaar dan doet hij het soms(ik wordt nog technisch :jahsmke goerjes Randalin

Ditzelfde ervaar ik bij mijn Kameleon........soms doet ie het gewoon niet........kan ik lurken wat ik wil........haal ik hem uit elkaar, ff schoonmaken, en dan weer er op.........dan doet ie het meestal wel, soms niet......... :169

Link to comment
Share on other sites

die ken ik niet kitty maar ik vind tegenwoordig de meeste atoos zwaar k*t....zijn het de batterijen niet dan zijn het wel de atoos....tis ook nooit goed!!! :shedevil

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...