Jump to content

De Snoke sigaret


Guest Seffie

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik wil stoppen met echt roken en overstappen op de E cigaret. (ofzo) Nou zag ik de reclame van Snoke. Is dit wat? Ik rook normaal ongeveer 10-12 shaggys per dag.

Link to comment
Share on other sites

Guest Splinter

Ik sluit mij om te beginnen aan bij Mistig.

Maar verder zou dat SNOKE systeem me nog niet zo onaardig lijken, als ze ook nicotine houdende cartridges hadden.

Want de prijsstelling van de losse onderdelen (in ieder geval laders) is wel wat hoog, maar 4 cartridges voor 9.90 is nou weer niet zoo duur voor iemand die geen geknoei met vloeistoffen wil.

(Ik weet dat alle lezers van dit forum dat knoeien nou juist zo leuk vinden, maar ik ben er zeker van dat onder het grote publiek ook een belangrijke markt is voor systemen zonder gedoe).

Link to comment
Share on other sites

Er is te veel informatie !!!

Zonder gedoe gewoon gezond roken. Zo moeilijk kan het toch niet zijn.

Wat is er dan mis met de Snoke?

Ik rook Pall Mall shag blauw.

Link to comment
Share on other sites

Hey Seffie,

(nog?) niemand heeft gezegd dat er iets mis is met Snoke.

ík heb hem (nog?) niet geprobeerd.

Velen van ons hier zijn gewoon helemaal blij met onze dampspullen die níets meer lijken op 'roken'.

Er is inderdaad heel veel informatie; ik voelde me in het begin totaal overdonderd.

Als je de Snoke gaat proberen hoor ik graag je bevindingen!

in elk geval  :welkom1 op het forum

Link to comment
Share on other sites

Guest Splinter

Er is te veel informatie !!!

Zonder gedoe gewoon gezond roken. Zo moeilijk kan het toch niet zijn.

Wat is er dan mis met de Snoke?

Ik rook Pall Mall shag blauw.

Snoke heeft geen nicotine. (Voor zover ik uit hun website kan opmaken).

Als je wilt stoppen met roken, dan is het verstandig om wel nicotine in je damp te hebben, dan mis je dat tenminste niet, en gaat het stoppen met sigaretten min of meer vanzelf.

Zonder nicotine ga je toch naar je sigaret verlangen.

En echte geen gedoe oplossing is bijvoorbeeld de wegwerpstick met nicotine van Flavor Vape, bij veel sigarenboeren wel te koop, maar dat is ongeveer net zo duur als tabaks-sigaretten roken.

Een standaard starters-setje met eGo-batterijen en een CE5 clearomizer en een paar flesjes vloeistof is een prima oplossing om de sigaretten vaarwel te zeggen en beginnen te dampen. Als je hierbij blijft, dan bespaar je nog een hoop geld ook.

Maar veel mensen komen in de verleiding om telkens op zoek te gaan naar net die betere combinatie, en dan kunnen de kosten al snel weer oplopen.

Link to comment
Share on other sites

Dank jullie wel voor je reakties. Ik ga dan maar eens kijken naar dat eGo ding met CES clearomizer Splinter!

Het beginnen met roken was toch veeeel makkelijker hoor (zucht)

Link to comment
Share on other sites

:ja :ja

na 3 dagen de rokershoest weg, na een paar dagen meer energie, meer lucht in je longen, meer geur (niet positief in een volle treincoupe overigens  :grins )

Er komen de eerste weekjes wel wat narigheidjes om de hoek (die weer overgaan!!), maar dat is van het stoppen met roken, niet van het beginnen met dampen.

Link to comment
Share on other sites

Haha. Dat heb ik inmiddels begrepen van alles wat ik tot nu toe op het forum heb gelezen.

En voelen jullie je ook gezonder?

:ja Ik kan zelfs weer zingen zonder die vervelende kikker in mijn keel :wink
Link to comment
Share on other sites

:ja :ja

na 3 dagen de rokershoest weg, na een paar dagen meer energie, meer lucht in je longen, meer geur (niet positief in een volle treincoupe overigens  :grins )

Er komen de eerste weekjes wel wat narigheidjes om de hoek (die weer overgaan!!), maar dat is van het stoppen met roken, niet van het beginnen met dampen.

O jee wat voor narigheidjes staan me dan te wacdhten?

Link to comment
Share on other sites

Haha. Dat heb ik inmiddels begrepen van alles wat ik tot nu toe op het forum heb gelezen.

En voelen jullie je ook gezonder?

:ja Ik kan zelfs weer zingen zonder die vervelende kikker in mijn keel :wink

:blij en ik misschien weer wat langer hard praten zonder te moeten hoesten

Link to comment
Share on other sites

:ja :ja

na 3 dagen de rokershoest weg, na een paar dagen meer energie, meer lucht in je longen, meer geur (niet positief in een volle treincoupe overigens  :grins )

Er komen de eerste weekjes wel wat narigheidjes om de hoek (die weer overgaan!!), maar dat is van het stoppen met roken, niet van het beginnen met dampen.

O jee wat voor narigheidjes staan me dan te wacdhten?

haha, schrikken is niet nodig hoor!

De narigheidjes die je ook zouden staan te wachten als je 'cold turkey' zou stoppen met roken.

Het roken heeft je volledige lijf veranderd (stofwisseling, longen, weerstand) maar niet iedereen krijgt elk kwaaltje en ik denk ook een heleboel géén kwaaltjes. Het is voor een ieder weer anders.

Mijn advies is; begin met dampen, lees veel (ik heb lang niet geweten hoe de zoekfunctie werkt: eerst op 'index' klikken, en daarna pas de zoekterm rechtsboven), en vraag als je iets wilt weten!

Ook in de shout zijn altijd wel mensen die je willen helpen/direct antwoord willen geven.

Link to comment
Share on other sites

En drink meer dan je normaal zou doen bv. water of thee.

Hetgeen de meesten wel ervaren zijn mondproblemen. De doorbloeding van je tandvlees wordt beter als je stopt met roken, dus dit kan leiden tot bloedend tandvlees. Dit gaat ook weer over, maar zorg voor een extra goede mondverzorging.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Er is te veel informatie !!!

Zonder gedoe gewoon gezond roken. Zo moeilijk kan het toch niet zijn.

Wat is er dan mis met de Snoke?

Ik rook Pall Mall shag blauw.

Snoke heeft geen nicotine. (Voor zover ik uit hun website kan opmaken).

Als je wilt stoppen met roken, dan is het verstandig om wel nicotine in je damp te hebben, dan mis je dat tenminste niet, en gaat het stoppen met sigaretten min of meer vanzelf.

Zonder nicotine ga je toch naar je sigaret verlangen.

En echte geen gedoe oplossing is bijvoorbeeld de wegwerpstick met nicotine van Flavor Vape, bij veel sigarenboeren wel te koop, maar dat is ongeveer net zo duur als tabaks-sigaretten roken.

Een standaard starters-setje met eGo-batterijen en een CE5 clearomizer en een paar flesjes vloeistof is een prima oplossing om de sigaretten vaarwel te zeggen en beginnen te dampen. Als je hierbij blijft, dan bespaar je nog een hoop geld ook.

Maar veel mensen komen in de verleiding om telkens op zoek te gaan naar net die betere combinatie, en dan kunnen de kosten al snel weer oplopen.

Snoke heeft zeker wel nicotine hoor. Heb er zelf eentje besteld om het te proberen ;) Kan er verder nog niks over zeggen helaas

Link to comment
Share on other sites

Allereerst,welkom hier  :duim

Ten tweede: been there,done that.....  :gek

Ik wou in het begin (bijna 2 jaar geleden alweer) ook geen gedoe.

De informatie kwam op me af,wist niet meer wat te doen.

Ik ben begonnen met een e-health dingetje dat op een echte sigaret leek.

De cartridges waren zeer duur,zeer snel verbrande smaak,constant batterijen opladen (om de 2 uur).

Ik was er snel klaar mee.

Dan de Boge 510 geprobeerd,iets beter maar terug dezelfde problemen.

Toen was ik er klaar mee en ben ik met het vroegere tank systeem begonnen met Ego batterij.

Was ook niet echt het van het,weinig damp en gier.

Sindsdien gebruik ik clearomizers (vb vivi nova,....) naar volle tevredenheid.

Het is inderdaad iets meer gedoe maar wat je in de plaats krijgt is super!

Ik zou je een startsetje met 2 goede Ego batterijen aanraden (minstens 650 mah batterijcapaciteit,meer is altijd beter),goede clearomizers erbij,een lader en liquid.

Iedereen die met hetzelfde idee startte (weinig gedoe) is er vanaf gestapt,enkele uitzonderingen nagelaten.

Lees je rustig in,stel gerust vragen.

Veel succes nog!

Link to comment
Share on other sites

Hey Seffie welkom op dit forum.

Laat jezelf verrassen (en overdonderen) door alle info die hier te vinden is en stel gerust vragen, daar wordt je alleen maar wijzer van. Ik zelf had niet zoveel last van het stoppen met roken. Ik had in het begin alleen een beetje hoofdpijn, maar dat was heel simpel opgelost door een paar extra glazen water meer te drinken.

Bij mij is het stoppen helemaal vanzelf gegaan (maar ik was ook echt klaar met roken) en ik had nooit gedacht dat het zo makkelijk zou gaan.

Link to comment
Share on other sites

Guest Diertje

Lijkt wel de opvolger van de oude I-smoke van 6 jaar geleden die Snoke

ja ziet eruit als een 2e generatie :a20

Das alweer een generatie geleden haha, ben benieuwd wat de 4e generatie gaat worden..

:egypt

Link to comment
Share on other sites

Guest pollemop

Ha Steffie, het "geen gedoe"dat herken ik helemaal! Ik heb bij megasmoke een starterset M-Joy gekocht voor 20 euro, bevalt mij prima. paar vloeistoffen er bij en dampen maar! Ik heb er nu 1 bijgekocht omdat ik niet zonder wil zitten.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...