Jump to content

Totaallijst fysieke winkels hardware en e-liquids!


Guest Vape(s)terdam

Recommended Posts

Guest La Kraft

En toen dacht je, laat ik het maar 2x vermelden voor de zekerheid

Ging iets fout toen ik op de knop verzenden klikte en toen stond het er ineens 2 x :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

In Den Bosch is het dun gezaaid: een Uno, waar de verkoopster de gebruikelijke onzin verkoopt en een paar tabaks/boekhandels,die ook niet gehinderd worden door enige kennis. Maar vd week ontdekte n lichtpuntje Smooxx, met een eigenaar, die wel weet waar hij over praat. Veel aanbod voor beginners, maar vnl. kwaliteit en een uitgebreid scala aan sapjes, merken én smaken. Zo'n 30 startklaar om te proeven! Er staan wat mods ed., maar de baas heeft nog niet veel vraag gemerkt naar diy en andere geavanceerde spulletjes en t moet wel verkocht worden, dat snap ik. Goed mocht je verdwalen in Oeteldonk, dan is dit mijn advies: Smooxx, Visstraat 8, Den Bosch. Als je hier woont ook, dan kan hij groeien en uitbreiden, vraag maakt aanbod

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hoe mooi zou het zijn als er een landkaart komt van de BeNeLux met daarop punaises van de winkels a la Google maps? Zou dit een mooie toevoeging vinden van het forum. Wat denken jullie?

Dat is gelukt alhier http://www.dampforum.nu/index.php?topic=29667.msg673130#msg673130

Ik heb er naar gezocht op het forum, naar iets wat ik begin van het jaar had gezien. Maar ik kon het niet meer vinden en ben er vanuit gegaan dat het een overleden initiatief was. Puur bij toeval ben ik vandaag dit topic tegen het lijf gelopen en zie ik dat het nog vrij actueel is. Zo ook het initiatief van ..... 

Ik ben op dit moment bezig met de website www.vapingmaps.nl. Dat zal ongeveer die setup hebben zoals je aangeeft.

Ben er op dit moment nog druk mee bezig [emoji6].

 

  :bloos

Het was namelijk totaal niet mijn insteek iemands werk te overtreffen, ondermijnen en/of in de weg te zitten. Ik dacht simpelweg dat het er nog niet was.

Hoe nu verder .... zegt u het maar  :duimen

Link to comment
Share on other sites

als eerste:

'mooi' om te zien hoe belabberd het hier in het hoge noorden is met de shoppies...  :huilt

(hint, hint :P)

ten tweede:

als ik de link aanklik die je quote van VapingToos 'zegt' mijn laptoppie dat ik moet inloggen; ligt aan mij of hebben er meer dat?

Ik kan ze dus niet vergelijken ofzo...

Het initiatief vind ik sowieso top, van wie is dan ondergeschikt  :grins

Misschien is het wel iets om even te discudingesen of er alle primera's e.d. op moeten of 'echte' dampshops?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Ik zag dat mijn favo vapeshop qua service niet in het lijstje staat, dus hierbij de gegevens:

 

Pure Smoke

Steentilstraat 24
9711GM Groningen

http://www.puresmoke.nl

 

Ze verkopen voornamelijk apparatuur voor beginnende dampers en hebben enkele liquids die ik elders nog niet ben tegengekomen. De winkel zelf heeft een groter assortiment dan de webshop. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 5 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Maak nieuwe...