Jump to content

Welke mech mod bij fasttech is fijn, goed en duurzaam?

Edwin1967
 Share

Recommended Posts

Is deze wel geschikt voor slappe pinkjes?

Komende week is mijn koop-stop voorbij, dus eind van de week kan ik daar als alles mee zit antwoord op geven :wink

(sinds de iTaste 134 moest ik echt even een rem er op zetten van de dame waar ik iedere dag naast lig :bloos )

Wat vinden jullie van deze?

https://www.fasttech.com/products/1426300

Simpel, netjes, lijkt op de KTS Telescopic Storm. Voor een klein beetje meer heb je die dinsdag in huis :wink

Wat is eigenlijk de reden om een niet-verstelbare te nemen?

Is al veel over geschreven, dezelfde vraag is o.a. door mijzelf al een aantal keren beantwoord.

Kort gezegd, Als je weet wat je doet en de tijd er in wilt steken kun je meer met een mech dan met een regelbare.

Je kunt sub-ohm coils maken waar je met de juiste accu wel 25 Ampère doorheen kunt jagen :ja (je weet niet wat je meemaakt, wat een smaak)

Aan de andere kant, als je weet dat een doorsnee groep in je huis een beveiliging (stop) heeft van 16 Ampère,

begrijp je denk ik ook dat je wel moet weten wat je aan het doen bent :mmm (wasmachine en droger kunnen b.v. tegelijk op 1 groep :shock )

Meest voorkomende reden voor aanschaf van een mech-mod is puur het uiterlijk of de benaming.

als antwoord op je vraag;

fijne mech´s hebben ze mischien wel bij FT maar GOEDE en DUURZAME zal je toch daar niet moeten gaan zoeken

met een beetje zoek en surfwerk door de europese shops en zelf enkele amerikaanse (vaporusa.com bv met enkel 6dollar verzenden) ken je makkelijk voor minder als 30 dollar (25euro) degelijke en betrouwbare mod´s vinden

fijne mech´s hebben ze mischien wel bij FT maar GOEDE en DUURZAME zal je toch daar niet moeten gaan zoeken

met een beetje zoek en surfwerk door de europese shops en zelf enkele amerikaanse (vaporusa.com bv met enkel 6dollar verzenden) ken je makkelijk voor minder als 30 dollar (25euro) degelijke en betrouwbare mod´s vinden

Vaporusa.com wijst naar iets anders dan ecigs.... http://www.vaporusa.com/settori_eng.html

Ik heb een KeCig K100 en een KTS+

Ze werken prima, en zal zo snel niet weten wat er defect aan zal kunnen raken.

Simpel, netjes, lijkt op de KTS Telescopic Storm. Voor een klein beetje meer heb je die dinsdag in huis :wink

Quote van Ditta's site:

Wij gaan op vakantie van 8 augustus tot en met 1 september de mogelijkheid om te bestellen blijft natuurlijk aanwezig, alleen zullen de bestellingen na 1 september pas behandeld worden.

Ik zou dinsdag niet bij de brievenbus liggen....

Dit is een beetje het idee achter de mech mod, dat er niets kapot aan kan geraken (enkel het veertje in de schakelaar dat het kan begeven na verloop van tijd, vandaar dat men nu ook schakelaars maakt met twee magneetjes die elkaar afstoten i.p.v. een veertje, maar die magneteetjes zijn fragiel en kunnen breken bij een schok of een val) Wat wel een verschil uitmaakt is de afwerking; chroomlaagjes die afslijten, oxidatie van koperen onderdelen,... en uiteraard de kwaliteit en duurzaamheid van de schroefdraad op de diverse onderdelen. Maar als alles goed gebouwd is en dus goed contact maakt zonder verliezen, zou ie moeten blijven werken.

Vaporusa.com wijst naar iets anders dan ecigs.... http://www.vaporusa.com/settori_eng.html

beetje te snel getypt  :bloos moet vaportekusa.com zijn