Jump to content
®i©

Ekselletje Versie 1.8

Recommended Posts

Je moet voor je lief ook geen geheimen hebben... hoef je ook niks te verbergen.

☼ smile.gif ☼

Geweldig ekselletje! Wilde zelf net iets gaan bouwen, maar toen vond ik jouw creëersel! Ben net twee weken aan het dampen, en moet nu wel van mezelf een weekje doordampen, dan sta ik weer in het groen. Maar ja, hebberig he?!

Anyway, heel erg bedankt!

Boon

net versie 1.8 gedownload en begonnen met invullen :bloos

ik zou graag nog 1 mogelijkheid erbij willen hebben n.l. verkochte hardware/liqiud. :ingridje

voor de rest gewoon weer een prima ekselletje wat ons weer erg hard met de neus op de feiten drukt :zoef:pan

ik zou graag nog 1 mogelijkheid erbij willen hebben n.l. verkochte hardware/liqiud.

Je kunt ze nu ook invoeren, en dan de bewuste bedragen negatief invoeren. Dan gaan ze van het totaalbedrag af :)

ik zou graag nog 1 mogelijkheid erbij willen hebben n.l. verkochte hardware/liqiud.

Je kunt ze nu ook invoeren, en dan de bewuste bedragen negatief invoeren. Dan gaan ze van het totaalbedrag af :)

Ja, psies, zo doe je dat  :duim

Bedrag invoeren met een minnetje ervoor en net zoals in de verkooptopics alhier even "VERKOCHT" in de beschrijving zetten.

Dan is alles duidelijk en op de juiste datum weer terug te vinden.

☼ smile.gif ☼ 

hallo, ik wil kijken wanneer ik weer op mijn breakeven point kom maar wil de prijs van shag op nivo  van nu zetten.

aangezien ik geen shag meer koop heb ik geen idee of het alweer duurder is geworden zodat ik sneller op dat punt ben aangekomen

ja ja ik houd mezelf soms wat voor de gek maar voor ik weer wat koop wil ik eers quit staan en hoe duurder de shag hoe eerder ik daar ben

ik rookte drum 50 gram

hallo, ik wil kijken wanneer ik weer op mijn breakeven point kom maar wil de prijs van shag op nivo  van nu zetten.

aangezien ik geen shag meer koop heb ik geen idee of het alweer duurder is geworden zodat ik sneller op dat punt ben aangekomen

ja ja ik houd mezelf soms wat voor de gek maar voor ik weer wat koop wil ik eers quit staan en hoe duurder de shag hoe eerder ik daar ben

ik rookte drum 50 gram

EDIT: ff wat veranderd, was te snel met lezen...

Gewoon een winkel binnenstappen en vragen/kijken.

Vergeet de vloeitjes niet...  :grins

En dan nog moet je een gemiddelde zien te vinden tussen de reeds bespaarde pakjes tegen de oude prijs en de nieuwe prijs die je heden aan 't besparen bent.

Dus dat wordt nog een heel gedoe.

Je kan natuurlijk niet zomaar je reeds bespaarde pakjes duurder maken, want eigenlijk speel je dan vals.

Komt op 't zelfde neer als dat sommige mensen cheaten met 't aantal gerookte sigaretten per dag.

Als je daar maar 1 of 2 bij sjoemelt, bespaar je meer en ben je veel eerder bij je breakeven point.

Eerlijkheid duurt 't langst, letterlijk en figuurlijk in dit geval.

☼ smile.gif ☼

Even post nummer 1 opgeruimd.

Alle oude links van 1.1 tot en met 1.7 zijn verwijderd.

Alleen 1.8 is nog te downloaden, maar daar hebben jullie pagina 1 niet voor nodig.

Die link naar 1.8 staat altijd in mijn onderschrift en dus onder elke post die ik plaats.

Ow... de reden was eigenlijk dat ik Ekselletje zo vaak tegen kwam in Google en dat er mensen waren die de oude versies ook allemaal gingen downloaden.

Trouwens, stiekem wist ik dat wel, welke halvegare noemt een excelbestand nou ook Ekselletje...

Nou daarom dus!

Wereldberoemd inmiddels.

:bedankt

☼ hoedje.gif ☼

ik rookte drum 50 gram

EDIT: ff wat veranderd, was te snel met lezen...

Gewoon een winkel binnenstappen en vragen/kijken.

Vergeet de vloeitjes niet...  :grins

En dan nog moet je een gemiddelde zien te vinden tussen de reeds bespaarde pakjes tegen de oude prijs en de nieuwe prijs die je heden aan 't besparen bent.

Je kan natuurlijk niet zomaar je reeds bespaarde pakjes duurder maken, want eigenlijk speel je dan vals.

Komt op 't zelfde neer als dat sommige mensen cheaten met 't aantal gerookte sigaretten per dag.

Als je daar maar 1 of 2 bij sjoemelt, bespaar je meer en ben je veel eerder bij je breakeven point.

☼ smile.gif ☼

De grote vraag is natuurlijk: hoeveel shaggies haal je uit een pakje shag van 50g? Daar zit ik dus steeds mee te worstelen. Ik rookte (denk ik) een stuk of 15 shaggies per dag, in het weekend meer. Dus gemiddeld 18 denk ik. En gemiddeld deed ik 2,5 dag met een pakje shag, dus volgens die berekening haalde ik 45 shaggies uit een pakje shag (?). Wat denken jullie?

45 zou best kunnen.

Tis maar net hoe dik/dun/los/stevig je ze draait.

☼ smile.gif ☼

Erg leuk dat ekselletje, je kunt alles bij houden en precies zien wat je kwijt zou zijn en nu kwijt bent.

Zit trouwens nog steeds aan de - kant, hobby !!!!!!!  :lol :lol

De gaten in mijn display zijn nu allemaal gevuld met coole mods en andere dampsnuisterijen.

Ik heb nu maar besloten tot een hardware koopstop dus de winst wordt nu elke dag alleen maar groter.

Reeds voor 606,19 uitgegeven aan hardware EN liquids en mijn winstbedrag staat toch al netjes op 527,81.

En al die tijd NOOIT meer echt gerookt dus... clap.gif

☼ blijrond.gif ☼

Wat is dit leuk zeg, en dankjewel dat je het wilt delen.

Heb al 96 dagen niet gerookt en heb 745 euro bespaard. Als  de uitgaven daar van af worden getrokken (511) blijft er altijd nog een besparing over van 235 euro.

:bedankt :bedankt

Nou, ik doe het zo, mocht de prijs verhoogd worden:

Noteer het saldo die je op dit moment hebt, de besparing dus.  laten we zeggen € 100,00  (in de plus dus)

Voer dan de nieuwe prijs van de shag / sigaretten in.

Je saldo zal nu gunstiger zijn ;-)  laten we zeggen € 106,00

Trek eerste en 2e saldo van mekaar af, en dit verschil voer je in bij de aankopen,  de € 6,00 dus.

Het saldo staat dan weer zoals het vandaag werkelijk was ( € 100,00) en vanaf morgen gaat de berekening weer verder met de nieuwe aangepaste shag / sigaretten prijs.

Update: .... hoewel, nu ik er verder over nadenk klopt het niet helemaal eigenlijk.

De nieuwe shag / sigaretten prijs wordt nu vanaf dag 1 mee berekend evengoed.

Of maak ik nu denkfout?

Even een kickje, zou deze ook graag hebben, maar zoals bovenstaand, niet meer beschikbaar via de link helaas. Heeft iemand een werkende link? (Of iemand die hem kan uploaden?)

Voor de liefhebbers....

De link op pagina 1 doet 't weer.

☼ :shock☼

Hee Reneetje,

Onkruid vergaat niet, komt altijd weer op.

Maar dat wist je natuurlijk allang.

☼ smile.gif ☼