Jump to content

Nog steeds halfvol pakje MLB dankzij de Smokestik!

Butterfly666
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben een nieuwe lid op deze geweldige forum en een beginnende damper ;) Voornamelijk voor mijn gezondheid.

Graag zou ik iets terug willen doen door een korte review te maken over de Smokestik, omdat www.elektrisch-roken.nu mij op de goede weg heeft geholpen.

Wat ik belangrijk vond in een e-cig is dat deze op een sigaret lijkt. Ook de gier trouwens en de damp...

Na 1 week vergelijken, reviews lezen, video’s bekijken, weer vergelijken en ga zoo maar door kwam ik toevallig uit bij een review, gemaakt door Camikease over de Smokestik.

De Smokestik zou mijn eerste e-cig worden! Het fijne vond ik dat deze te koop was bij een tabakszaak in mijn woonplaats. Ik wou gaan voor de duurdere versie genaamd Smokestik Pitbull. Vrienden zeiden dat ik gek was aangezien de prijskaartje vrij hoog is 89,95 euro. Hoezo gek? Het gaat tenslotte over mijn gezondheid en die is onbetaalbaar + ik wou gewoon de mooiste  :grins

:cigar

Deze luxe uitvoering de Pitbull hadden ze niet. Blijkbaar had de tabakszaak deze versie niet in hun assortiment opgenomen dus moest besteld worden. Geen probleem, volgende dag mocht ik het ophalen!

De Pitbull is mooi RVS en de rode led is in soort van edelsteenachtig Cool! ....maar dat wisten velen van jullie inmiddels al.

Ik gelijk de fullflavor high geprobeerd en ik moet zeggen WOW! Ik moest er van hoesten haha. Niet verwacht dat de gier sterk was en de damp…..gaaf! 

@ Camikease de smaak en de gier van de fullflavor is inderdaad lekker! Appel high al geprobeerd? Die is ook lekkerrrr maar de gier is minder.

Batterij houd het bij mij gemiddeld 9u vol. Soms een uur minder of meer. Met de Cardridges doe ik ongeveer 1,5 dag mee, maar na een dag begint de smaak wel minder te worden. 

Na 2 weken dampen ben ik nog steeeeedsss enthousiast  :trilt

Ik barst van de energie. Soms is het een soort gevoel van 1 kopje koffie ietsje teveel op of iets. Het ligt misschien aan de traditionele roken, waarbij mij lichaam gewoon veel meer energie verbruikte en nu energie over houd? Ik rookte normaal mrlb 10 stuks p/d die 0,8mg heeft.. Het is in ieder geval niet zo dat ik niet kan slapen s’avonds.

@ Camikease bedankt voor je uitgebreide review over de Smokestik. Jouw review heeft mij geholpen om te starten met de SS.  Wellicht dat mijn korte review weer bij kan dragen voor andere starters ;)

Succes allemaal!

Hardstikke goed.

Ik heb ook een SmokeStik Jet (de zwarte) en niet meer gewoon gerookt sinds 2 Januari.

Toevallg heb ik  die ook gekocht n.a.v. de review van Camikease.

Smaak is goed, gier is goed (gaat wel wennen in het begin hoesten maar nu niet meer).

Is wel duur, gebruik bijna 3 cartomizers per dag.

Haha leuke reacties, bedankt allemaal :)

Is wel duur, gebruik bijna 3 cartomizers per dag.

Klopt cartomizers zijn inderdaad wat aan de dure kant maar wel erg lekker.

Je kunt ze ook hervullen op een hele makkelijke manier. In een paar minuten heb je dat gedaan. Heb nu 3 smaken geprobeerd van dk 18mg ( camel dessert, mrlb usa mix en sam mint) geen 1 van de 3 vond ik in de buurt komen kwa gier en smaak dan van orgineel!

Heb 3 nieuwe smaken besteld van dk 24mg. (appel, greenmint en gold&silver)

Ben benieuwd!

Hieronder een linkje hoe makkelijk ze hervulbaar zijn. Ik kook ze van te voren meestal eerst wat uit. Ben je van plan om een poging te wagen of iemand anders? Let dan wel op wat Cami vertelde. Kijk regelmatig aan de batterij kant van je cartomizer of er vloeistof lekt. Zelf veeg ik meestal met een zakdoekje... Mocht het misgaan en je batterij loopt onder en raakt defect, dan kun je geen garantie claimen! Dit betekent op eigenrisico dus maar dat hebben wij inmiddels begrepen ;)

http://www.discountsmokestik.com/cartomizer.htm