Jump to content

Review ISMK iGo3


HereIsTom

Recommended Posts

Ja in het begin is het ff zoeken naar de juiste set. Ik had de eerst die SmokeStik, maar na een tip deze iGo besteld, wel duur dus maar erg mooi en met deze nieuwe site dus weer goedkoop ;-)

Alleen de clearomizers die erbij zitten vind ik minder, inmiddels ben ik met andere aan het experimenteren, maar de eVod BCC bevalt erg goed, de iClear16 is ook goed, maar die zuipt wel ;-)

Link to comment
Share on other sites

YES zojuist mijn iGo3-setje ontvangen!!  :duim

Na mijn bestelling (even opletten: je kunt bij het afrekenen voor gratis bezorging kiezen) kreeg ik een mailtje met de vraag welke 2 liquids ik er gratis bij wilde ontvangen, dus helemaal niet verkeerd! Zit er nu al innig tevreden mee te dampen want allebei de batterijen waren al helemaal opgeladen.

Het lijkt me dus dat je met een gerust hart bij ze kunt bestellen ( http://www.justsmokegreen.nl/product/igo-3/ ) maarrr de directie is natuurlijk nergens voor aansprakelijk hè :)

Link to comment
Share on other sites

Nou dat klinkt goed en ook nog redelijk snel bezorgd en nog 2 gratis liquids voor die prijs!

Ik heb nu na 5 maanden wel het idee dat de batterijen sneller leeg zijn, heb er echt wel twee nodig op een dag!

Dus altijd zorgen dat er eentje is opgeladen.

Link to comment
Share on other sites

Ja, ik ben erg blij! Ook met de clearomizers want ik ben wat dat betreft nog niet verwend en ik heb nu al zoooveel meer rust dan met mijn eRoll :). Maar als ze aan vervanging toe zijn neem ik denk ik ook eVod BCC's. Die passen die er toch naadloos / zonder verloopje op?

Ben benieuwd hoe lang de batterijen meegaan. Ligt natuurlijk ook wel aan het gebruik, ik was nogal een zware roker en ik kom nu met dampen ook een heel eind. Ik denk dat ik als ze vervangen moeten worden 1x weer een heel setje neem (althans voor ongeveer deze prijs wel!) want een 2e oplader lijkt me best handig, 1 bij de tv en 1 op de werkplek.

Link to comment
Share on other sites

Ja in het begin is het ff zoeken naar de juiste set. Ik had de eerst die SmokeStik, maar na een tip deze iGo besteld, wel duur dus maar erg mooi en met deze nieuwe site dus weer goedkoop ;-)

Alleen de clearomizers die erbij zitten vind ik minder, inmiddels ben ik met andere aan het experimenteren, maar de eVod BCC bevalt erg goed, de iClear16 is ook goed, maar die zuipt wel ;-)

Wow! Even nog een bedankje hoor Tom.

Vandaag mijn eVod BCC's ontvangen en - nou, wow dus. Ik kan geloof ik opeens met minder mg's nicotine toe :). iGo3's ook nog steeds heerlijk.  :duim

Jouw Tumbler ook nog naar tevredenheid?

Link to comment
Share on other sites

Bij e-smokey.nl, altijd lekker snel en meestal het goedkoopst.

Hopelijk gaan die dwazen in Brussel eens normaal doen want ik heb het net zo naar mijn zin met mijn dampertjes!

:karlo

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...