Jump to content

Review ISMK iGo3

HereIsTom
 Share

Recommended Posts

Ruim 6 weken geleden begonnen met de SmokeStik die redelijk beviel kwam ik direct daarna op dit forum, na veel lezen op zoek gegaan naar iets beters en uitgekomen op de iGo3 van ISMK die ik nu 5 weken gebruik.

First_union_migliore_marca_sigaretta_elettronica_electronic_shisha_igo3.jpg

Verpakking en inhoud.

Wat mij meteen opviel zodra ik de verpakking in mijn handen kreeg en deze opende is de grote zorg die er aan is besteed. Zoals we dit tegenwoordig vaker zien, sinds Apple de iDevices introduceerde, is alles binnenin netjes uitgelijnd en is het eigenlijk een kleine showroom die je “binnenstaptâ€. Helemaal bovenop vinden we de 2 accu's en clearomizers.  Daaronder vinden we de handleiding, netjes gevouwen in het formaat van de verpakking. Daaronder, afgescheiden door een stuk schuimvulling vinden we twee doosjes. In het ene doosje bevinden zich de netstroomadapter en de USB-laadkabel in het andere doosje bevinden zich de USB Touch lader en autolader.

[img width=400 height=400]http://img.alibaba.com/photo/680066165/2013_New_arrival_iGo3_CE4_e_cigs_atom_vaporizer.jpg

Inhoud:

2 x iGo3 Smart accu's á 650mAh

2 x CE4 Clearomizer

1 x USB Magnetische Touch Lader

1 x Netstroom Adapter

1 x Autolader

1 x 10ml flesje voor E-liquid

1 x Handleiding (English)

Klaar maken voor gebruik

Zoals je net hebt kunnen lezen lagen de twee accu's al gebruiksklaar bovenop. Het enige wat nog moet gebeuren is het plaatsen van een CE4 clearomizer gevuld met liquid. De accu's blijken vanuit de fabriek opgeladen te worden geleverd dus we kunnen gelijk beginnen met dampen!

Gebruik

De iGo3 beschikt net als de meeste modellen elektrische sigaretten over een knop die moet worden ingedrukt tijdens het inhaleren. Na het indrukken van de knop neem ik rustig een “trekje†en een ruime hoeveelheid damp vult mijn mond.

Ik ben aangenaam verrast, in principe valt deze elektrische sigaret in de categorie “kleine elektrische sigarettenâ€, maar de iGo3 doet qua hoeveelheid “damp en gier†zeker niet onder voor de grotere modellen!

De iGo3 werkt op een 650 mAh accu (batterij), hiermee kan ik met één accu een hele dag dampen. En inderdaad pas aan het einde van de dag begint het lampje op de accu eerst geel te knipperen en na ongeveer 50 trekjes knippert hij rood wat aangeeft dat de batterij dient te worden opgeladen.

[img width=400 height=268]http://www.gent-ecigs.com/images/products/igo3/igo3_2.jpg

Opladen

Nadat ik de eerste accu heb 'opgedampt' ga ik deze opladen. In de doos zit zoals beschreven een netstroomadapter en een USB-laadkabel. Het USB gedeelte heb je altijd nodig voor het opladen van de batterij. Hierop zit namelijk de connector waar de Touch lader op wordt aangesloten.

Ik zet de accu (evt. compleet met clearomizer) op de Touch lader, de accu knippert 3x rood en ook de Touch lader gaat rood branden.

Na 3 uur laden wordt de Touch lader blauw en is de accu weer vol en gereed voor gebruik.

[img width=400 height=300]http://www.gent-ecigs.com/images/products/igo3/igo3_1.jpg

Conclusie

Wat mij betreft zet ISMK hier een geweldig product op de markt met de iGo3. Een ruim gevulde startset met twee elektrische sigaretten. Ik heb m'n best moeten doen om op een negatief punt te komen en eerlijk gezegd kon ik het niet vinden of het zouden dan de CE4 clearomizers moeten zijn. Ik heb dan nu ook een iClear 16 en daarmee is de damp en smaak nog beter!

De iGo voelt zeer degelijk aan en is toch niet zwaar. Het design is modern, staat mooi met de Touch lader op ieder bureau en het uithoudingsvermogen is groot.

Kortom, een echte aanrader!

De iGo3 kun je hier goedkoop bestellen; http://www.justsmokegreen.nl/product/igo-3/

http://youtu.be/mB5pKPq4KYk

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk.

je post maar ffkes aangepast..... zodat je er beter mee uit de hoek komt, marianne ??

zoals je je vraag nu stelt is het een redelijke vraag...

maar zoals je het vannacht had neergekalkt, was je wederom aan het zeiken over..... batterijen

(per ongeluk op ThankYou geklikt hierboven)

Je geeft geen antwoord op mijn vorige post.

Is die safety bag flauwe kul ?

En hebben alle andere dampers die kortsluiting hebben ervaren, zitten fantaseren?

Als je bedoelt dat dit onderwerp beter niet gelezen kan worden door MEP's, heb je gelijk.

Dan verwijder ik even alle waarschuwingen.

Ik vind dat er nog steeds teveel verkopers geen of niet voldoende informatie geven op hun webshops.

Even tussendoor er is een groot verschil tussen iemand zijn review bekritiseren en ronduit slecht uit de bocht komen.

Je bent niet verplicht antwoord te geven op iemand zijn reviews maar als je dat doet blijf dan wel objectief, en ga niet door drammen over het feit dat hij het steeds heeft over "beschermd/Niet Beschermd" het is informatie die toch bij iedere review ter spraken moet komen.

Dus laten we hier gewoon op een normale manier verder gaan en zet de discussie op een gezonde manier voort.

Groetjes Frans

Dankje Frans! ;-)

De accu's van deze iGo3 zijn beveiligd en leveren dus geen problemen op!

Ook de lader is beveiligd en schakelt automatisch uit als de accu vol is.

Dus dit is een prima set die ik iedereen kan aanraden, ik ben er erg blij mee ;-)

Dankje Frans! ;-)

De accu's van deze iGo3 zijn beveiligd en leveren dus geen problemen op!

Ook de lader is beveiligd en schakelt automatisch uit als de accu vol is.

Dus dit is een prima set die ik iedereen kan aanraden, ik ben er erg blij mee ;-)

graag gedaan, Uitstekende review!

Is er iets bekent over de minimale weerstand dat de ie aan kan?

Ja Diaantje iedereen die 'm ziet vind hem erg mooi, ik heb hier dus ook al een paar mensen mee aan het dampen gekregen en die hebben 'm ook gekocht en zijn er ook erg tevreden mee! ;-)

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Die site is net nieuw, het assortiment wordt nog gestaag verder uitgebreid. Ik heb ze 'uitgetest' door een mail te sturen en kreeg prompt antwoord (ze gaan de iGo-4 niet verkopen want ze vinden het verschil in prijs te groot t.o.v. het verschil in kwaliteit). Kwam op mij wel goed over.

Oww ik ga zometeen toch maar alvast bestellen, ik wilde eigenlijk nog even wachten maar ik ben bang dat het er straks storm loopt en 'mijn' iGo-3 uitverkocht raakt :). Dus evt. kun je daarop wachten, dan laat ik je weten hoe het gegaan is!

Ah vandaar dat ik ze niet eerder ben tegen gekomen!

Die display is wel leuk natuurlijk, maar als dat heel veel duurder is hoeft het van mij ook niet.

Mooi als jij 'm vast besteld, dan hoor ik wel hoe snel jij 'm in huis hebt en of hij bevalt.

Heb je al ervaring met een elektronische sigaret?

Nou ik heb besteld hoor, ik laat het je weten!

Na een stuk of 10 wegwerpers heb ik een maand geleden een eRoll-setje gekocht. Bevalt heel goed maar ik vind het vele opladen en tankjes wisselen toch veel gedoe worden. Voor thuis wil ik nu wel iets rustigers, had al een HEEL goedkoop setje besteld maar die iGo is gewoon te mooi.

Nog niet heel veel ervaring dus maar het e-roken dreigt toch al een hobby te worden, zoals bij meer mensen die ik op het forum bezig zie :D. Tot nu toe kan ik de aanschaf van hebbedingetjes en liquids gelukkig precies bekostigen met de besparing op het a-roken.