Jump to content

SmokeSmarter.nl


Recommended Posts

We sturen voor deze gratis orders geen verzendmails, ze komen - net als de smaak - als verrassing aan  :nanananana

Bij vrijwel iedereen hebben we de voorkeur kunnen hanteren!

Mocht je wel een aanvraag gedaan hebben en morgen/maandag niets binnen krijgen, e-mail ons dan aanstaande maandag (rond 16:00), dan krijg je alsnog je gratis e-liquid!

Alvast heel veel plezier, we hopen dat er veel fijne dampers bij zitten!

De eerste 41 zendingen gaan over 27 minuten de deur uit. Ze komen allen met briefpost, dus thuis zijn is geen verplichting!

:huilt heb (nog) niets ontvangen en volgens mij wordt hier op maandag geen post bezorgd.... Gaat maandag voor de zekerheid toch maar onder de brievenbus liggen....

Link to comment
Share on other sites

Deluxe

Gisteren al even een beetje geproefd, maar nu wat serieuzer getest.

Allereerst het flesje: prettig, een naaldflesje! Alleen is het flesje wat aan de harde kant waardoor ik best ff moeite had mijn clearomizer te vullen.

Mijn eerste keus was Deluxe 30 PG/ 70 VG, maar die staat in de lijst niet doorgestreept. Aangezien ik wel Deluxe heb ontvangen ging ik er vanuit dat ik dan de 70 PG/ 30 VG heb gekregen.

De Mini Davide met wat moeite gevuld en op de Spinner gezet. Goed, daar gaan we.

Althans, dat dacht ik.

Alleen lucht. Te vast geschroefd misschien? Nog een keer.

Weer lucht. Davide opengemaakt en wat bleek, de wickjes waren niet eens nat. Ik heb denk ik dan toch de 30 PG/ 70 VG gekregen! Met wat schudden toch wat liquid op de wickjes gekregen en vanaf toen bleef het lekker gaan.

Damp: 9

Ik heb nog niet eerder in deze verhouding gedampt dus ben errug onder de indruk van de wolken die ik aan het produceren ben! Damp dus alvast een dikke 9.

TH: 8

Aangezien ik zelf op 6 mg damp voel ik zeker wel de 12 mg van de proef, hoestte de longen weer ouderwets uit het lijf. Poeh!

Na even wennen gaat het nu wel weer en ben eigenlijk verbaasd over het zachte gevoel ondanks die dikke wolken. TH ondanks het hoesten beschaafd en komt voor mij op een 8. Goed te doen.

Smaak: 8

Dan het belangrijkste: de smaak.

Deluxe zegt niet zo veel maar ik verwachtte wel een tabakssmaak. Dat is het. Het is al eerder gemeld, de liquid is niet aan de zoete kant waardoor ik een "droog" smaakje ervaar. Het komt voor mij verdacht dicht bij een ouderwetse sigaret! Ik vind het niet onprettig moet ik zeggen. Het is geen overheersende smaak, niet zoet dus en ook niet erg nootachtig. Wat dan wel? Een "droge" smaak zegt ook niet zoveel. Ik kan eigenlijk mijn vinger niet leggen op wát ik nou proef. Denk dat tabak toch het meest in de richting komt. Ik denk dat tabakliefhebbers deze liquid wel waarderen, ook omdat de smaak wat neutraal is maar ook het tabaksgevoel (hoe noem je zoiets) geeft.

Ik zou m zeker wel vaker kunnen dampen, zeker op 6 mg en naast alle gekke, complexere, zoetere en speciale smaken is het best fijn er een "rustige" smaak naast te hebben.

Smaak krijgt van mij dan ook een 8.

Ik ben nu wel razend benieuwd naar het merk en leuk dat ik een VG-liquid heb kunnen proberen. (Al vond de Davide zóveel VG toch een beetje overdreven! Maar luisterde toch...  :aai)

Aangezien smaken persoonlijk zijn nog even dit: ik ben geen zoete damper, fruit kan me niet zo bekoren. Shag van Zwoofs, Freedom Juice van Halo en Gold Ducat behoren hier tot de all day vapes. Een zoete damper zal deze smaak niet waarderen denk ik.

Ehh...de Davide inmiddels "ongemerkt" leeggedampt. Zegt wel genoeg denk ik...

Link to comment
Share on other sites

Guest Jeff Davis

Ik heb de 3 ml USA Mix na een dagje steepen nog een kans gegeven. De wokoliesmaak is eraf, maar de scheerschuimsmaak niet. De totale smaakervaring kan ik moeilijk omschrijven, maar met tabak, noten of vanille heeft het niets te maken.

De TH moet ik toch wel een voldoende geven, mijn Halo SubZero-ochtenddamp had gisteren mijn keel verpest. De damp is ook dik in orde, maar dat zal met 70 VG te maken hebben.

Maar hoe graag ik het ook zou willen, ik kan de USA Mix simpelweg aan niemand aanraden. Als er iemand de overige 7 ml toch wil uitproberen, pm me maar.

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Link to comment
Share on other sites

Tiramisu ontvangen (waarvoor dank!).

Gedampt op 650 Ego batterij met 306 brugloze druppelverdamper.

Kleur en geur in het flesje: bruin. Ziet er best smakelijk uit. Mijn favo Tiramisu (@37) ziet er chemisch roze/bruin uit, deze als dunne pannenkoekenstroop. Ruikt notig, zoet. Geen stroperige liquid, druppelt goed uit het handige dunne openingetje.

TH: mild, niet scherp. Geen klap op de keel, perfect wat mij betreft. 9.

Damp: Ligt misschien ook aan de atomizer, maar dikke, witte damp. Lekker veel, vol en niet doorheen te kijken. 9+.

Wat de meedamper zegt: "Dit ruikt naar caramel schat. Mag ik nu weer verder tv kijken?"

Smaak: Wel kunstig. Is het natuurlijk ook. Bastognekoekjes, caramel. Mis vanille. Bodem van zo'n Baukje kwarktaart uit een pakje. Weinig nasmaak. 7.

Ik zou hem persoonlijk niet nabestellen, tenzij de @37 Tiramisu uit de handel zou gaan. Ik vind hem niet echt naar Tiramisu smaken. Lijkt erop, maar raakt 'm net niet. Als caramel zou '-ie beter vallen, wellicht.

Maar de damp is helemaal goed!

Bedankt nogmaals!

Link to comment
Share on other sites

We zijn jullie allemaal dankbaar voor de uitgebreide en eerlijke reviews, zowel de positieve als de negatieve reviews zijn erg waardevol!

We hebben er nog ongeveer 30 over die getest mogen worden, om het proces wat te versnellen mag iedereen die al een review in dit topic heeft gepost weer opnieuw meedoen!

Mail ons je top 3 smaken (die nog niet doorgestreept staan in de openingspost), ook als je voor vrijdagmiddag hebt besteld en nog niets ontvangen hebt!

We gaan vandaag weer een hele rits met reuze enveloppen verzenden  :grins

Link to comment
Share on other sites

Guest Randy010

ik heb de mix fruit gehad en vind hem niet echt lekker de liquid vind ik naar roosvise ruiken

en als ik hem damp dan proeft het naar kauwgumballen :lol en af en toe proef ik iets van banaan in de verte

misschien moet het nog rijpen geen idee,ow en de keelhit is ruim voldoende aanwezig.

smaak:2/5

damp:5/5

th:5/5

Link to comment
Share on other sites

Guest MarijkeB

Heb afgelopen weekend uitgebreid de vanille getest en deze bevalt goed  :grins

Heerlijk zachte vanille smaak...lijkt in de verte een beetje op de smaak van vanillevla, jammie  :jolleke

Damp is goed, mooie dikke wolken en de eerste keer dat manlief meteen de geur herkende van wat ik aan het dampen was  :wink

TH is voldoende voor mij !

SmokeSmarter  :bedankt

Link to comment
Share on other sites

hallo mensen,

review over mijn camel 30pg/70vg 12mg.

meteen na mijn eerste damp merkte ik gelijk dat ie pittig van smaak is, een goede troat hit heeft en de damp prima is, het is een van de eerste tabaksmaken die niet noterig smaakt en ook niet een te zoete nasmaak heeft en toch wel iets van de camel smaak eruit kan halen. als ex zware shag roker/camel  ben ik toch zeker tevreden met deze e-liquid.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...