Jump to content
BeetleBone

SmokeSmarter.nl

Recommended Posts

- Service (hoe makkelijk/moeilijk er wordt gereageerd op mail, vragen, problemen met betaalsysteem etc..)

- Klachtafhandeling ( hoe makkelijk/moeilijk er wordt omgegaan met defecte producten, of producten die niet aan de wensen voldoet)

- Verzendsnelheid ( wordt er in de regel geleverd binnen drie dagen, of duurt het langer )

Levering was zoals beloofd de volgende dag en ik ben erg goed geholpen via de chat! Ben al wat langer bekend met ze maar eigenlijk nooit echt een klacht gehad, toppieee  :bloem

Guest Eliesje

Twee bestellingen gedaan. Beide snel en netjes afgehandeld. Vriendelijk en snel te woord gestaan bij m'n vragen.

De duidelijke en overzichtelijk site was voor mij de reden om hier te bestellen.

Blijvertje voor mij!

Ga zo door.  :bloem

Beste dampers,

Wij hebben momenteel een leuke Facebook actie lopen waar wij een leuke prijs verloten onder de personen die onze foto liken en delen.  :cigar

Over ongeveer 2 weken komen wij met een kortingsactie welke wij hier ook zullen plaatsen. Natuurlijk kunnen jullie een kijkje nemen in onze webshop http://www.smokesmarter.nl

https://www.facebook.com/smokesmarter

facebookwinactie_2.jpg

Na veel vragen van klanten hebben wij besloten om onze verschillende elektronische sigaretten van Joyetech te vergelijken zodat iedereen een makkelijke keuze kan maken.

Hier kan je de verschillende modellen bekijken: http://www.smokesmarter.nl/elektronische-sigaretten/elektronische-sigaretten-vergelijk.html

Als er mensen zijn die nog aanvullingen / tips hebben dan horen wij dit natuurlijk graag. Wij willen deze pagina zo duidelijk mogelijk maken voor mensen die voor het eerst een keuze moeten maken.  :bedankt

Ook gaan wij binnenkort video's maken waar wij nog een keer uitleggen wat de verschillen zijn.

elektrische_sigaretten_vergelijken.jpg

:bedankt allemaal voor het meedoen.

Ik zal me adres vast opsturen zodat jullie weten waar het naar toe moet  :lol

Wat een leuke actie!

Meteen ge-liked, gedeeld en een paar mensen die interesse hebben getagt ;)

Lang leve facebook..... ik ga straks jullie site en facebook pagina eens bekijken.

Groetjes Cindy

Deze had ik nog niet gezien! Ook meteen even meegedaan! Ooit zal ik zoiets winnen hopelijk :monky

Guest Briggitte

Egwel leuke actie SmokeSmarter: liked & shared, en nu maar  :duim :duim :duim dat ik 'em win :blij

Goeie tip van dat taggen trinnity: ga 'k gelijk nog ff doen :bloem

Egwel leuke actie SmokeSmarter: liked & shared, en nu maar  :duim :duim :duim dat ik 'em win :blij

Goeie tip van dat taggen trinnity: ga 'k gelijk nog ff doen :bloem

Ja toch......des te eerder zijn er 300 likers en gaat die mooie set eruit :D

En nu allemaal duimen... :duimen