Jump to content

Goeie wegwerp sigaretten


Carol

Recommended Posts

Guest maryen65

Ik heb zelf eentje gehad van Primera (tabakssmaak) en die was best wel goed, is er alleen in 18mg nicotine

Maar hij is wel duur, bijna 10 euro voor een wegwerp

EBN-Ferro verkoopt ze ook en die zijn een stuk goedkoper

Link to comment
Share on other sites

Gekke vraag misschien maar waarom zou je dat willen?

Er zijn toch genoeg alternatieven te vinden voor een wegwerp sigaret.

tis allen voor op schiphol en in het vliegtuig enz ,kan de rest in de koffer blijven

Link to comment
Share on other sites

ter info uit de algemene vervoersvoorwaarden van Transavia:

Artikel XI. Gedrag aan boord van het vliegtuig

1.

a. Indien de toestand en/of het gedrag van een Passagier aan boord van het luchtvaartuig één of meerdere personen of eigendommen of het luchtvaartuig zelf in gevaar brengt of dreigt te brengen, indien een Passagier de bemanning hindert bij de uitoefening van haar taak, niet voldoet aan de instructies van de bemanning ter verzekering van de veiligheid van het luchtvaartuig of het veilige, efficiënte en comfortabele Vervoer van Passagiers of zich op zodanige wijze gedraagt dat de andere Passagiers daar redelijkerwijs bezwaar tegen kunnen maken, kan Vervoerder die maatregelen treffen die hij noodzakelijk acht om voortzetting van dit gedrag te voorkomen, met inbegrip van lijfsdwang.

b. De gezagvoerder is bevoegd de nodige maatregelen te nemen ter waarborging van de veiligheid van de vlucht. De gezagvoerder is tevens bevoegd tot het nemen van redelijke maatregelen, vrijheidsbeperking daaronder begrepen, ter verzekering van de orde en discipline aan boord en om hem in staat te stellen

16

personen die de orde aan boord verstoren of de veiligheid van de vlucht in gevaar brengen aan de bevoegde autoriteiten over te dragen. De Passagier is verplicht de door of namens de gezagvoerder gegeven aanwijzingen op te volgen. De gezagvoerder kan aangifte doen van strafbare feiten waaronder begrepen het niet opvolgen van door of namens de gezagvoerder gegeven aanwijzingen.

2. Om redenen van veiligheid kan Vervoerder het gebruik aan boord beperken of verbieden van elektronische apparatuur, inclusief draagbare telefoons, laptop computers, draagbare recorders, draagbare radio‟s, cd spelers, elektronische spelletjes, speelgoed met afstandsbediening, scanners, walkietalkies en andere apparatuur werkend via een antenne, met uitzondering van gehoorapparaten en pacemakers voor het hart.

3. Het drinken van alcoholische dranken die door een Passagier zelf zijn meegebracht aan boord is verboden. Vervoerder mag het serveren van alcoholische dranken aan de Passagier aan boord van het luchtvaartuig beperken of stopzetten.

4. Het is verboden enig soort van drugs aan boord te brengen en/of te gebruiken. De gezagvoerder kan aangifte doen bij de bevoegde autoriteiten.

5. Roken (wat tevens omvat het roken van een elektronisch sigaret of ander kunstmatige vorm van roken) is aan boord verboden. Overtreding van dit verbod is een strafbaar feit, waarvan de Vervoerder aangifte kan doen bij de bevoegde autoriteiten.

6. Vervoerder heeft het recht Vervoer te weigeren van elke Passagier die niet voldoet aan de uit dit artikel voortvloeiende verplichtingen. De Passagier is jegens de Vervoerder aansprakelijk voor de door de Vervoerder geleden Schade, met inbegrip van eventuele vorderingen van derden jegens de Vervoerder, als gevolg van het niet voldoen aan de uit dit artikel voortvloeiende verplichtingen. Vervoerder en de bemanning zijn niet aansprakelijk voor door de Passagier geleden Schade als gevolg van het uitoefenen van de in dit artikel gegeven bevoegdheden.

7. Indien Vervoerder als gevolg van het gedrag van de Passagier het luchtvaartuig moet doen uitwijken naar een niet van tevoren vastgestelde Plaats van bestemming, dient de Passagier aan Vervoerder de gemaakte kosten van het uitwijken te betalen en alle overige Schade die Vervoerder leidt dientengevolge.

Artikel XII. Aanvullende diensten van Vervoerder

1. Indien bij het sluiten van de vervoersovereenkomst Vervoerder er in toestemt tevens de voorziening van aanvullende diensten te regelen (anders dan Vervoer door de lucht), is Vervoerder in verband met deze diensten slechts aansprakelijk jegens de Passagier, voor zover Vervoerder nalatig is geweest bij het regelen van de voorziening van deze diensten.

2. Vervoerder onderhoudt, exploiteert of verschaft in de regel geen transportdiensten tussen luchthavens of tussen luchthavens en stedelijke centra. Vervoerder is niet aansprakelijk voor transportdiensten uitgevoerd door derden. In gevallen waar Vervoerder zelf voor zijn Passagiers transportdiensten onderhoudt en exploiteert, zullen deze algemene vervoersvoorwaarden daarop van toepassing zijn. Aan de Passagier zullen voor het gebruik van deze door Vervoerder zelf verrichte diensten de toepasselijke toeslagen in rekening gebracht worden.

3. Aan boord aangeboden voorzieningen Het assortiment aan boord wordt tegen betaling aangeboden en bestaat uit sandwiches, snacks en diverse (non) alcoholische drankjes. Het is niet mogelijk om vooraf speciale maaltijden aan te vragen. Alleen gebruik van aan boord gekochte alcoholische consumpties is toegestaan. De Vervoerder zal alle redelijke inspanningen verrichten om het betreffende aanbod van drank, voedsel, alsmede films, enz. te leveren. De Vervoerder is echter niet aansprakelijk indien de operatie, veiligheid of beveiliging het verhinderen dat deze voorzieningen (of anderszins) aanwezig zijn dan wel worden geleverd, zelfs indien genoemde voorzieningen bevestigd zijn ten tijde van de Reservering.

Link to comment
Share on other sites

Weet ik toch ,ik vlieg al 5 jaar met Transavia, ik neem heel af en toe een heissie op de wc, maar de dag zelf is al zo lang auto naar schiphol uren van te voren aanwezig en dan nog 3,5 a 4 uur vliegen vandaar dat ik met de wegwerper de dag door kan komen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Snuffeltje

Vind ik nog knap. Ik had een ego c 650 voor in het vliegtuig

Ik vloog met KLM. Onder dekentje gedampt...

In de wc kun je bekertje op rookmelder houden in het vliegtuig. Tip van een vriend van me die purser is bij KLM haha

Link to comment
Share on other sites

ja hahaha die van het bekertje is me ook verteld door een vrouwelijk cabin personeel.

Maar alle gekheid op een stokje de topic was welke goeie wegwerper is er ?

Ik vroeg natuurlijk niet om het regelement van Transavia  :haha

Iemand ervaring met die van smoke 4 fun?

Die had ik vorig jaar mee en die ging net de dag mee maar ik zie ze niet meer nu op de site het zijn nu volgens mij andere.

Link to comment
Share on other sites

was ter info!

maar van mij hoor je niks meer hoor, behulpzaamheid wordt niet op prijs gesteld begrijp ik.

:kiss nee hoor theo ik ben juist blij met alle info ,voel je nou niet aangevallen, maar ik dacht voor het uit de hand loopt en het hele topic gaat straks over vliegen, wilde ik ff terug naar m'n oorspronkelijke vraag.

Heb al te vaak gezien dat het strakjes nergens meer over gaat .

Dus even goeie vriendjes hoor  :bloem

Link to comment
Share on other sites

Guest marjolein

Ik vond die van e-dampers.nl goed

Deden het lander dan die van primera, zijn goedkoper, alleen te zwaar voor mij (18mg)

Link to comment
Share on other sites

@Carol,

Kijk eens bij Beterroken.nl...

http://www.beterroken.nl/nl/product/wegwerpsigaret-mlb-8mg-pakje-6-stuks/

Ze hebben daar een pakje van 6 stuks voor 19 euro dacht ik....

zijn geen grote peukies, maar de smaak is werkelijk subliem... echt goed dus...

of je er de beloofde 300 hijsjes perpeukie uithaald betwijfel ik.... maar een dag zou ie al wel moeten kunnen uithouden,

vermits je 'm gebruikt als zijnde een sigaret, 15 hijsjes en dan wegleggen...

ga je er continue op dampen, dan red je misschien net een paar uur....

Link to comment
Share on other sites

en Bij Smoke4Fun.nl kun je ook wegwerpers kopen..

http://smoke4fun.nl/wegwerp-sigaretten.html

maar of die goed zijn weet ik niet, heb ze eigenlijk nog niet geprobeert...

Bij www.elgarette.com, liggen ze ook, voor 6 euro, smaak is ook erg goed,

maar zonder nicotine.... dus hangt het er weer vanaf waar je heengaat op vakantie..

je kunt daar ongeveer een kleine 300 hijsjes uithalen, had er voor Elgarette een review over gemaakt,

maar die is blijkbaar in de grote prullebak verdwenen,......

en zo zijn er nog een paar verkopers die wegwerpers verkopen...

zo ook te vinden bij de Primera winkels: 

Supersmoker, Tabak smaak is redelijk maar zwaar - 7,50 euro

Menthol smaak is tjsa.... net aan, zullen we maar zeggen, niet meer de smaken die SuperSmoker ooit had,

zij nu ook gewone standaard smaken geworden.

TVGA - Tabak smaak is redelijk ook in verschillende smaken te verkrijgen, de Menthol is wel lekker - 7-8 euro

Op de Luchthaven in Luik kun je Elgarette kopen voor 6 euro in 2 smaken, tabak en menthol..

Menthol is erg goed van smaak overigens...

Link to comment
Share on other sites

@Carol,

Kijk eens bij Beterroken.nl...

http://www.beterroken.nl/nl/product/wegwerpsigaret-mlb-8mg-pakje-6-stuks/

Ze hebben daar een pakje van 6 stuks voor 19 euro dacht ik....

zijn geen grote peukies, maar de smaak is werkelijk subliem... echt goed dus...

of je er de beloofde 300 hijsjes perpeukie uithaald betwijfel ik.... maar een dag zou ie al wel moeten kunnen uithouden,

vermits je 'm gebruikt als zijnde een sigaret, 15 hijsjes en dan wegleggen...

ga je er continue op dampen, dan red je misschien net een paar uur....

hier heb ik idd ook naar zitten kijken maar helaas maar 8 mg,en als je bijna niet kan dampen ga ik toch voor iets sterkers.

Link to comment
Share on other sites

Ik vond die van e-dampers.nl goed

Deden het lander dan die van primera, zijn goedkoper, alleen te zwaar voor mij (18mg)

Ik denk dat ik deze eens ga proberen  :ja

Deze is er in 18mg met een paar hijsen kan ik hier wel voldoening mee krijgen denk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...