Jump to content

Vision Spinner 1300mAh

Zippie58
 Share

Recommended Posts

Heb de Spinner 1300mAh net van de lader afgehaald, en wow.

Dacht zelf van al die reviews, zal wel meevallen, maar wow, je proeft duidelijk meer, en het dampt gewoon veel fijner als met een Ego-T.

Formaat is even wennen als je die kleine 650 egootjes gewend bent, maar valt reuze mee en ligt inderdaad prettiger in de hand.

Enige minpuntje wat ik zou kunnen noemen is het aan uit knopje, wat op dezelfde plaats zit als bij de Ego-T, maar door de dikkere spinner iets moeilijker in te drukken. Maar dat is muggezifterij, niets dan lof voor dit ding. :ponpon

• Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

:bedankt Flowerchild, leuk gedaan zo, heel duidelijk voor me.  :duim

Ik ging nl twijfelen of ik niet mss per ongeluk een 650 had gekregen, maar gelukkig is het een 1300.

Ik heb ook de winder 1100 en die is 12 cm, dus ik dacht wow die spinner is klein..............hahahaha maar ja, zoals hierboven ook al gezegd wordt;  hij is natuurlijk ook wat dikker en dan vergis je je snel.

Heb ik het goed gezien dat je er ook een T3 op hebt zitten, of lijkt ie erop?

Ik zit eigenlijk te popelen om de Spinner te proberen en het lampje is allang groen, maar ik laat ze de eerste keer altijd ruim 4 uur aan de lader, want dat is toch beter voor je batterij?

Hij hangt er nu ong 2 uur aan, dus nog 2 uurtjes wachten.............................

Ik heb er genoeg hoor, maar als ik iets nieuws binnen krijg wil ik het altijd gauw uitproberen  :funny

Volgens mij maakt dat niks uit hoor. Lion batterijen kun je zo lang/kort opladen als je wilt zonder dat het vermogen daardoor aangetast wordt (correct me if i'm wrong).

Ik heb hem met 650 mah, bevalt ook super!

veeel dampplezier!

Oke, ja daar heb ik er 2 van, en was er ook helemaal gek op, maar ging me tegenstaan, ik ben er achter gekomen dat ik niet zo van die warme damp hou,krijg er een dikke keel van, gebruik nu alleen nog maar bottom coils.

Nee ik heb een just fog maxi erop zitten. Daar ben ik helemaal verliefd op  :cheerpon

Die heb ik d'r ook opzitten, alleen een top coil bijkt niks voor mij.. En de wickjes zijn zo kort. veel dryhits, maar ondanks dat top clearo hoor qua smaak en alles!

Ik ben gewoon meer van de bottomcoils denk ik

Nee ik heb een just fog maxi erop zitten. Daar ben ik helemaal verliefd op  :cheerpon

Die heb ik d'r ook opzitten, alleen een top coil bijkt niks voor mij.. En de wickjes zijn zo kort. veel dryhits, maar ondanks dat top clearo hoor qua smaak en alles!

Ik ben gewoon meer van de bottomcoils denk ik

Of een topcoil met lange wicks K-oen

Die zijn ook warm en zoeter Moontje, ik heb veel geprobeerd, maar ben er achter dat ik echt alleen maar bottomcoils moet hebben.

Ik had van de week de nieuwe Vision VT clearo bij EBN besteld, echt een mooi ding, maar na een half uurtje wist ik al dat het toch niks voor mij is, is nl ook topcoil, dus ik ga m maar in de verkoop gooien.

Volgens mij maakt dat niks uit hoor. Lion batterijen kun je zo lang/kort opladen als je wilt zonder dat het vermogen daardoor aangetast wordt (correct me if i'm wrong).

Ik heb hem met 650 mah, bevalt ook super!

veeel dampplezier!

groen is groen is mijn motto hahahahahahha

Die zijn ook warm en zoeter Moontje, ik heb veel geprobeerd, maar ben er achter dat ik echt alleen maar bottomcoils moet hebben.

Ik had van de week de nieuwe Vision VT clearo bij EBN besteld, echt een mooi ding, maar na een half uurtje wist ik al dat het toch niks voor mij is, is nl ook topcoil, dus ik ga m maar in de verkoop gooien.

En ik ben dus helemaal van de warme damp, ik heb bottom coil ook geprobeerd (kanger mt3) maar ik proefde gewoon niks zat lucht te happen.

Dus de kanger ligt nu te verstoffen in een la