Jump to content
ArjanR1

Fasttech.com

Recommended Posts

1 hour ago, Stekke said:

Mijn bestelling was ook onder de 22e en heb een pv van inbeslagname gehad. Waarschijnlijk omdat de tankinhoud meer dan 2ml was.

In België is/was dat helaas ff anders (en daar hebben we ook een heel topic over):

:sad

14 hours ago, Katmi said:

Hey @tsiis, verzendwijze noemt idd Belgium Express ePacket.

En eenmaal het in China gesorteerd is ( op 17track.net dus ) dan kan je ook hier terecht voor Belgie met dezelfde tracking code die je van FT hebt gekregen : https://track.bpost.be/btr/web/#/home

Is wel nogal karig met info zolang het niet in Belgie is ( bv zegt alleen ''onderweg naar Belgie'' ) maar eenmaal in Belgie kan je daar wel volgen of het bij de douane is aangekomen/ligt en wanneer het er door komt voor levering ( dus bij de postbode is voor aflevering of is tegen gehouden door de douane.

Er is helaas geen tracking app bij Bpost, dus je moet het met de weblink doen 🙂

De 17track app werkt anders perfect vanaf de allereerste scan van je t&c code, dus vanaf de aankondiging van het warehouse aan de bv chinese vervoerder die het naar het vliegveld brengt tot bij de aflevering bij jou thuis, je ziet juist het zelfde als wat je ziet op de 17track website. Ook werkt de directe link binnen de app naar de juiste pagina van bpost waar je je gekopieerde t&c code kan plakken om het (soms sneller) verder te volgen in het binnenland. Verder is de snelheid van de updates van je t&c volledig afhankelijk van de mensen die de barcodes scannen naar het wereldwijde t&c netwerk, dit geldt voor ALLE t&c apps en websites. De 17track app voor android kan trouwens ook push meldingen geven als de status veranderd.

dat 17 track deftig werkt heb ik geen twijfel in, tot nu netjes tracking gehad wanneer FT het bij China EMS had gedropt en wanneer het gesorteerd was en vandaag melding gehad '' Beijing, leaving Beijing to Brussels ''

Ik vind gewoon de kramme Google translate optie vanuit het Chinees soms niet duidelijk, maar ja als het eenmaal bij Bpost verschijnt als in Belgie te zijn ga ik daar gewoon verder, al zal ik 17track blijven checken om te zien hoe duidelijk die tracking uiteindelijk gaat zijn.

Weet niet of het al gepost geweest is (toch niks gevonden via de search) maar de fabriekscoils van aspire kan je sinds een paar maanden ook met paypal betalen, geen gedoe meer met gift ceritficates dus.

1 hour ago, Moloch said:

Weet niet of het al gepost geweest is (toch niks gevonden via de search) maar de fabriekscoils van aspire kan je sinds een paar maanden ook met paypal betalen, geen gedoe meer met gift ceritficates dus.

Tankjes eveneens