Jump to content

Fasttech.com


Guest ArjanR1

Recommended Posts

Ik shop er dan misschien nog niet zo lang, maar ook ik heb al menig inmiddels discontinued items in mijn wensenlijstjes staan :sad (vooral om me er af en toe aan te herinneren om nog eens buiten FT te zoeken, héél soms prijs, vaker niet). De mobiele site heb ik pas ontdekt, ik doe behalve T&T weinig met m'n privé-mobiel.

Link to comment
Share on other sites

Bijna alle internet-gebeuren doe ik via PC of laptop dus ook alle bestellingen, ik vind het maar een onhandig gedoe op een mobiel met zo'n klein toetsenbordje :-)

Verder shop ik nu ik nu zo'n 4 jaar bij Fasttech alhoewel ik het laatste jaar zeer weinig heb gekocht. M'n voorraad is groot genoeg.

Maar volgens mij ga ik nu off-topic ;-)

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Storm said:

Ik denk niet dat @Cyber_Huub die $30-optie heeft via de mobiele site aangezien de screenshot van hem hetzelfde weergeeft als bij mij ;-)

Van de site:

Alleen via de "normale" site heb je de keuze uit: 5, 10, 20, 30, 50 en 100 dollar.

Inderdaad, ik ga niet zitten klungelen op een prutsscherm.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sommigen schrikken van de niet-zo-flashy site van FT, maar ik hoop dat ze die eigenzinnig vol blijven houden :ja

 

Andere handige link voor FT speurwerk (niet van FT zelf, en soms niet heel accuraat bij meerdere parameters ingeschakeld), de FTDB (FastTech Tech Specs DataBase):  https://fastte.ch/

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, tsiis said:

Sommigen schrikken van de niet-zo-flashy site van FT, maar ik hoop dat ze die eigenzinnig vol blijven houden :ja

 

 

Het mag dan naar huidige maatstaven misschien niet zo flashy zijn. Het is wel een duidelijke en overzichtelijke site gericht op en met goede productafbeeldingen.

Bij sommige sites die er erg "modern" uitzien duurt het tijden voordat ik door heb waar die site überhaupt over gaat.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

De tweede keer dat ik iets bestel in de niet dampgerelateerde hoek dat ‘mis’ gaat. Artikel staat ‘in stock’ en een eta voor verzending wordt afgegeven, prima. Die wordt vervolgens niet gehaald, nieuwe ETA en die wordt dan weer niet gehaald etc. Betalen voor upgraded shipping heeft dan ook geen zin eigenlijk en cancel je vervolgens dat item uit je kleine bestelling dan gaan de shipping costs voor de rest omhoog natuurlijk. Split shipping zeggen ze te doen maar doen ze gewoon niet.

 

Dit was de laatste keer dat ik iets bestel als ‘t geen ‘next day shipping’ heeft en ‘t “snel” wil hebben. Voorraadbeheer kan m.i. een stuk beter daar.

Edited by Acrobat
Link to comment
Share on other sites

Hoe lang duurt zo'n pakketje gemiddeld?

 

Ik heb iets half feb (tijdens Chinees nieuwjaar) besteld, het is 7 maart shipped en het is 21 maart handed over to carrier (PostNL?). Is dit een beetje normaal, of moet ik al ergens aan de bel gaan trekken?

Link to comment
Share on other sites

On 23-3-2018 at 10:15, Acrobat said:

De tweede keer dat ik iets bestel in de niet dampgerelateerde hoek dat ‘mis’ gaat. Artikel staat ‘in stock’ en een eta voor verzending wordt afgegeven, prima. Die wordt vervolgens niet gehaald, nieuwe ETA en die wordt dan weer niet gehaald etc. Betalen voor upgraded shipping heeft dan ook geen zin eigenlijk en cancel je vervolgens dat item uit je kleine bestelling dan gaan de shipping costs voor de rest omhoog natuurlijk. Split shipping zeggen ze te doen maar doen ze gewoon niet.

 

Dit was de laatste keer dat ik iets bestel als ‘t geen ‘next day shipping’ heeft en ‘t “snel” wil hebben. Voorraadbeheer kan m.i. een stuk beter daar.

 

FT heeft inderdaad tegenwoordig iets minder items in stock, maar geef ze eens ongelijk, dat dampspul is obsolete voodat je er erg in hebt. Daarnaast verschuiven die ETA's regelmatig doordat toeleveranciers niet leveren. Verder worden veel clones en onderdelen de laatste tijd door Steam Tribe geleverd, en dat is toch wel een bedenkelijke fabrikant, met vaak matige kwaliteit en slechte ETA's. Mijn laatste bestelling had ik ook gecanceld omdat een setje o-ringen (ST) drie weken op zich liet wachten. Een andere bestelling, een KF5 mini ook van ST, was zo slecht dat ze er nog eentje hebben gestuurd. De wat betere cloners maken veel spul helaas niet meer.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Steve said:

Hoe lang duurt zo'n pakketje gemiddeld?

 

Ik heb iets half feb (tijdens Chinees nieuwjaar) besteld, het is 7 maart shipped en het is 21 maart handed over to carrier (PostNL?). Is dit een beetje normaal, of moet ik al ergens aan de bel gaan trekken?

 

Ik denk hooguit nog een week. Welke vervoerder?

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Leo Bak said:

Volgende keer NL Express ePacket kiezen, dat gaat erg snel.

Nou , idd, nu al 3x vanaf het moment dat de tracking binnenkomt binnen een week in huis.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest Lymque

Ik zit al meer dan 1.5 maand te wachten op wat rda’s drippers en coils staat nog steeds bij dat hij in transit is ?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Lymque said:

Ik zit al meer dan 1.5 maand te wachten op wat rda’s drippers en coils staat nog steeds bij dat hij in transit is ?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Met welke vervoerder of shipping optie? En wat was het totaalbedrag van je bestelling?

Link to comment
Share on other sites

Duurt het bij jullie ook allemaal zo lang met FT de laatste tijd? Heb nu bv 9 maart één pakje besteld. Laatste update : HK, Handed over to carrier / Left for destination en dat was op 16 maart...

 

Ander pakketje bijv 16 maart besteld: 2018-03-28 11:47

HK, Handed over to carrier / Left for destination 

 

En zo is er nog een minimaal 1 pakketje wat al heel lang onderweg is. Pff

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...