Jump to content

Fasttech.com


Guest ArjanR1

Recommended Posts

adave7y6.jpg

Mijn god!

Dat is snel, had hem op mn werk af laten leveren om te voorkomen dat er niemand zou zijn.

En natuurlijk komen ze op zaterdag langs!

Maar besteld op 30-04 en nu al hier, das nog eens snel!

Mijn andere 2 pakketjes zijn echter nog niet van status veranderd, wat was die andere site ook alweer om de status te checken?

Link to comment
Share on other sites

Guest FurbZ

Jaaa heb de trident v2 binnen en sjonge wat een mogelijkheden, ziet er goed uit en ben er dus heel blij mee.

Verstuurd vanaf mijn A1-810 met Tapatalk

Goed om te horen! Ik heb er ook 1 onderweg! :)

De airholes van de verstelbare ring zitten wel gelijk met die van de base?

Ik las dat hier nog wel wat variatie in zit en dat sommige de ring op zijn kop erop moeten doen om de gaten gelijnd te krijgen...

Tap'd!  There's no place like Ohm

Link to comment
Share on other sites

Guest roeljansen69

Ik heb deze week de zwarte Panzer binnen gekregen. Samen met de messing Enigma is het een erg mooie combi. Maar vwb. prestaties de slechtste mod die ik ooit heb gekocht. Voltage drop was dramatisch! Bijna 1 volt... Was te verwachten omdat de schroefdraden ook van de zwarte coating waren voorzien. In die zin een goede clone omdat het origineel hier ook last van heeft, maar wel onbruikbaar.  Ik heb met de dremel en een rond staalborsteltje de verf van alle schroefdraden gehaald en daarna was het een van de best presteren mods die ik heb. Als je dus niet de spullen hebt om die coating er af te halen raad ik je af om deze te kopen. Tenzij het voor de sier is...

Link to comment
Share on other sites

Ik geef het op, heb me weer laten verleiden te bestellen  :f45

Eind vorige week een Chi You en vandaag een Kayfun Lite V2 set, een kick en om aan te vullen één of ander opberg rol-zak-tasje, zag er wel grappig uit....en dan te bedenken dat ik onlangs een topic gestart heb waarin ik mezelf (en jullie) afvroeg of we ooit een definitieve set-up zullen bereiken...not, dus. :framy

Link to comment
Share on other sites

Nog even en dan krijg ik m'n vakantie-geld,heb me beloofd iets te kopen bij FastTech voor +/- €30,- Kunnen jullie mij helpen,wat moet ik kiezen maar ook, ontbreek er volgens jullie wat op het 'wenslijstje'?

Schermafbeelding2014-05-09om161731_zps4594c650.png

Het is uiteindelijk <deze> geworden.

post-5128-14229936536848_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

He, die stond niet in je verlanglijstje toch? Wel benieuwd hoe die gaat bevallen. Ben zelf meer van de Taifun, makkelijk coilen met single coil. Heb gisteren de kayfun lite V2 besteld...

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk, dus let niet op typfouten :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Diertje

Pfff jullie moeten ophouden :boos of ik moet dit draadje gewoon niet meer volgen.. begin nou ook ideeën te krijgen over een dripper met tank  :argh het begint altijd met interesse over hoe dat werkt.. dan ga je snuffelen.. dan valt je oog ergens op, en dan ben je verliefd :boos

ik eis een slotje op dit draadje!!! :slotje:regels

:zip  :nee:weetnie

En daarbij heb ik ook weer even het smilie gemiddelde op peil gebracht in dit draadje haha  :gek

Link to comment
Share on other sites

He, die stond niet in je verlanglijstje toch? Wel benieuwd hoe die gaat bevallen. Ben zelf meer van de Taifun, makkelijk coilen met single coil. Heb gisteren de kayfun lite V2 besteld...

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk, dus let niet op typfouten :)

Klopt,Pixel misschien wat impulsief maar die tip van 'Lakigucci' en dat het de schijn heeft origineel te zijn plus dat die een glazen tank heeft hebben de doorslag gegeven.

Link to comment
Share on other sites

Pfff jullie moeten ophouden :boos of ik moet dit draadje gewoon niet meer volgen.. begin nou ook ideeën te krijgen over een dripper met tank  :argh het begint altijd met interesse over hoe dat werkt.. dan ga je snuffelen.. dan valt je oog ergens op, en dan ben je verliefd :boos

ik eis een slotje op dit draadje!!! :slotje:regels

:zip  :nee:weetnie

En daarbij heb ik ook weer even het smilie gemiddelde op peil gebracht in dit draadje haha  :gek

Het is inderdaad iets waar ik ook last van heb ik heb dan ook een limit gesteld niet meer ±€50,- per maand(en dat is al een hoop geld)alles wat ik minder uitgeef spaar ik op.

Link to comment
Share on other sites

Guest Diertje

@Indira

Op een dag ga je heus ook voor de bijl  :grins

Je kunt je alvast registreren en een "wishlist" aanmaken, dàt kost (nog) niks..  :zoef

:haha  die wishlist heb ik al in m'n hoofd, alleen mag die niet langer worden :protest

1 voordeel is wel dat als je niet zo snel koopt en (een paar weken of maanden) de tijd neemt om na te denken dat je nog van gedachten kan veranderen en je wishlist aan kan passen voordat je echt gaat kopen

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...