Jump to content
ArjanR1

Fasttech.com

Recommended Posts

Mijn pakje was 29 april al verzonden volgens Fasttech, maar volgens Singapore Post hebben ze het pakje nog niet:

Information Received (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)

Dit gaat nog lang duren, ben ik bang...

Weet iemand hoe ik bij Fasttech's Mech mods kan zien of er ook ruimte voor een kick aanwezig is?

even discussions aanklikken, daar is meestal wel wat te vinden

Ok dank je, ik dacht dat kun je ergens zijn bij informatie of iets. Maar moet je dus echt nalezen in de discussies... :bedankt

Soms staat het erbij (including kick-tube o.i.d.) maar meestal niet. De discussions zijn dan zoals gezegd een goede bron van info. Welke mod had je in gedachten?

Nou ik zat te denken aan een nemesis, Chi you of King mod. Iets in die vorm.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Bij een Nemesis past het. De meeste uitvoeringen daarvan zijn voorzien van een kick-ring zodat je zelfs met een 18650 batterij kunt kicken. Bij de overigen kun je 9 van de 10 keer de mod in 18650 mode kicken door er een 18490/18500 batterij + kick in te plaatsen.

Bij een Nemesis past het. De meeste uitvoeringen daarvan zijn voorzien van een kick-ring zodat je zelfs met een 18650 batterij kunt kicken. Bij de overigen kun je 9 van de 10 keer de mod in 18650 mode kicken door er een 18490/18500 batterij + kick in te plaatsen.

Ik zit wel te kijken naar al die kitjes met meerdere pipes.. voor zowel 18350, 18500 en 18650. Ik wilde starten met een 18350 met kick en eventueel later naar de 18650 met kick. En van nemesis style achtige mods.

Wordt dan toch de nemesis als jullie weten dat daar de kick sowieso in past met een 18350.

Zoals gezegd, in de meeste Nemesis clonen wel. Even goed opletten of er een kick-ring of beauty-rings bijzitten.

Ik ben nog geen mod tegengekomen die met een 18650 overweg kan, waar geen kick inpast met een kleinere batterij. Alleen de 18650 batterij plus kick past niet altijd. Van de Chi-You weet ik dat ze op FT ook losse kickringen verkopen, dus die zal ook passen met een 18650+kick. De tree-of-life ken ik niet (als in: nooit in het eggie gezien).

In de caravela, origin en GP mod past in ieder geval geen 18650+kick, maar wel een 18350 of 18500 met kick, weet ik uit eigen ervaring.

Mijn pakje was 29 april al verzonden volgens Fasttech, maar volgens Singapore Post hebben ze het pakje nog niet:

Information Received (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)

kijk even of de track and trace code bij http://www.quantiumsolutions.com/ hetzelfde geeft?

heb al een paar keer hetzelfde meegemaakt bij Sing-Post

bleek hij toch al onderweg te zijn.

:duimen

Zoals gezegd, in de meeste Nemesis clonen wel. Even goed opletten of er een kick-ring of beauty-rings bijzitten.

Ik ben nog geen mod tegengekomen die met een 18650 overweg kan, waar geen kick inpast met een kleinere batterij. Alleen de 18650 batterij plus kick past niet altijd. Van de Chi-You weet ik dat ze op FT ook losse kickringen verkopen, dus die zal ook passen met een 18650+kick. De tree-of-life ken ik niet (als in: nooit in het eggie gezien).

In de caravela, origin en GP mod past in ieder geval geen 18650+kick, maar wel een 18350 of 18500 met kick, weet ik uit eigen ervaring.

Helemaal geweldig nu is het een en ander een stuk duidelijker!! 'Zie ook weer nieuwe mod namen zoals de origin en GP. haha nog meer bladeren op FT!

Helemaal geweldig nu is het een en ander een stuk duidelijker!! 'Zie ook weer nieuwe mod namen zoals de origin en GP. haha nog meer bladeren op FT!

>Hier< heb je ze allemaal op een rijtje. Leef je uit!  :grins

Vandaag kwam de Igo-L binnen van fasttech. Eigenlijk gisteren al maarja, toen was ik er niet.

Even een fotootje gemaakt om de verschillen te laten zien tussen de originele en de clone.

Op links hebben we de originele en op rechts de clone. De clone is wat lomper maar valt me niets tegen eigenlijk.

Ook de posts zijn rvs, alleen de schroefjes niet. Op de originele is alles rvs. Ik ga de clone uitboren voor een dualcoil en de originele houd ik lekker zoals die is.

igo%20elletjes.jpg

Status Date Status Description

02-05-2014 Received from Customer

04-05-2014 Despatched to overseas (Country code: NL)

07-05-2014 Arrived at overseas (Country code: NL)

Damn das wel snel hopen dat het morgen binnen is  :duimen

Zo dat is snel ! Waarmee verzonden ?

Gewoon met singpost.

Gewoon met singpost.

Dan zat mijn bestelling op hetzelfde bootje, ik heb exact dezelfde data op mijn track en tracé staan.

Dit vind ik toch echt vaag hoor:

17-04-2014 Received from Customer

19-04-2014 Despatched to overseas (Country code: NL)

02-05-2014 Arrived at overseas (Country code: NL)

03-05-2014 Product Delivered (Country code: NL)

Niets ontvangen, status onveranderd, misschien dat het vandaag nog komt maar.... beetje vaag....

Hoe kun je precies contact op nemen met PostNL? Ik hoor mensen er wel eens over dat ze een nieuw track and trace nummer aanvragen enzo via internet.

Dit is echt, typisch..want ik heb precies hetzelfde...

Sat 03.05.2014 13:33 Delivered

tot op heden niks gezien, vandaag met de klantenservice van Post.nl gebeld a €0,45 per minuut...middels de T&T van Swiss post een, 3S code gekregen, maar dat heeft weinig zin, want pakketje staat op...afgeleverd  :weetnie

Ze zijn er een, onderzoek naar gestart..weer afwachten dus.. :klop

Hierbij een, link naar de telefoonnummers van Post.nl

http://www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/telefoonnummers/

Was onverwachts erg aangenaam verrast want op Dinsdag 06-05 vond ik, nota-bene 2 pakjes in mijn brievenbus  :yeah zijnde een, Nemesis + een 3D-Dripper blij mee !

Met dank aan, Bootsman en C.m.j

post-5538-14229936506922_thumb.jpg

kijk even of de track and trace code bij http://www.quantiumsolutions.com/ hetzelfde geeft?

heb al een paar keer hetzelfde meegemaakt bij Sing-Post

bleek hij toch al onderweg te zijn.

:duimen

Bij die site heeft hij wel aan dat ze het pakje wel hebben ontvangen, maar nog steeds niet verstuurd dus.

Sent from my Windows Phone 8X by HTC using Tapatalk

Kan iemand mij vertellen waar dit voor staat

PHYSICAL ITEM RECD

Verstuurd vanaf mijn XT1032 met Tapatalk

Kan iemand mij vertellen waar dit voor staat

PHYSICAL ITEM RECD

Verstuurd vanaf mijn XT1032 met Tapatalk

Dan heeft de koerier het pakje binnen en gaan nu een stoel in het vliegtuig reserveren.