Jump to content

Fasttech.com


Guest ArjanR1

Recommended Posts

Dit was dus mijn eerst bestelling bij  FastTech

even een update van http://www.dampforum.nu/index.php?topic=10645.msg544565#msg544565

Posting Date        Status Date      Status Description

03-04-2014        11-04-2014      Arrived at overseas (Country code: NL)  Transporting

TNT paar keer via twitter gevraagd of zij al wat wisten, en eindelijk een 3s code op 28-4-2014 en wat kreeg ik te horen dat het pakket terug was gestuurd :trekhaar

Bij FastTech een Ticket aangemaakt en wat zeiden zij, paar dagen wachten, ja wachten doe ik al  :fighting

nu wachten ze tot het pakket bij hun is aangekomen, dus het zal mij benieuwen hoe lang dit alles gaat duren

als iemand nog een tip heeft hoor ik het graag..

gr.Rob

Link to comment
Share on other sites

Guest superconny

Bij mij is er 1 keer iets terug gestuurd. Ik kreeg toen bericht van fasttech dat het weer bij hun lag. Ze hebben het toen gewoon weer opgestuurd en toen kwam het wel aan.

Link to comment
Share on other sites

... en wat kreeg ik te horen dat het pakket terug was gestuurd :trekhaar

Bij FastTech een Ticket aangemaakt en wat zeiden zij, paar dagen wachten, ja wachten doe ik al  :fighting

nu wachten ze tot het pakket bij hun is aangekomen, dus het zal mij benieuwen hoe lang dit alles gaat duren

Je bent nog wel even zoet op deze manier, maar FastTech stuurt het spul gewoon weer naar je toe.

Link to comment
Share on other sites

Guest spegs

Whoop whoop.......mijn rode nemesis tube's en fogger zijn aangekomen in nederland.

Alleen jammer dat ik morgen de hele dag weg ben.

( nou ja jammer,des te leuker als ik weer thuis kom van een lange wedstrijd dag)

Link to comment
Share on other sites

Guest WiLLoW_TieN

Ben zelf groot fan van FastTech mede door de zeer redelijke prijzen tov NL webshops.

De levertijd van meestal circa 20 dagen neem ik dan voor lief.

Heb er oa al een Vamo V5, NiteCore Charger, En 18650 batterijen vandaan. Verder KangerTech T3s coils en wat beauty-rings.

Er zit nog eea in de spreekwoordelijke pipeline..... :ratje

Link to comment
Share on other sites

Guest beer01

Heeft er iemand ervaring met het bestellen van dekang liquid bin fasttech? Ik heb 100 ml dekang camel besteld maar get etiket is anders Dan Ik gewend ben en vraag me dus af of het wel echt is

Groet,

Remco

Link to comment
Share on other sites

Heeft er iemand ervaring met het bestellen van dekang liquid bin fasttech? Ik heb 100 ml dekang camel besteld maar get etiket is anders Dan Ik gewend ben en vraag me dus af of het wel echt is

Groet,

Remco

Hebben ook regelmatig de camel, caramel en vanille van FT in 100 ml verpakking.

heb hier helemaal geen problemen mee.

zojuist weer 1x caramel en 1x vanille gearriveerd in Nederland.

Hoop dat hij dinsdag hier afgeleverd wordt.

:duimen

Link to comment
Share on other sites

Guest superconny

Ik bestel vaak 100 ml lucky color van dekang en die is echt echt.

Verstuurd van mijn HTC Vision met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Guest cosmos81

Als ik dit goed, begrijp (zie foto) zou mijn eerste FT bestelling zijnde een, Nemesis gistermiddag om 13.33 uur bij mij afgeleverd moeten zijn..alleen ik zag daar niks van terug in mijn brievenbus  :weetnie

Heeft iemand hier, maybe wat meer info voor mij..

post-5538-14229936502016_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Als ik dit goed, begrijp (zie foto) zou mijn eerste FT bestelling zijnde een, Nemesis gistermiddag om 13.33 uur bij mij afgeleverd moeten zijn..alleen ik zag daar niks van terug in mijn brievenbus  :weetnie

Heeft iemand hier, maybe wat meer info voor mij..

Dat is vreemd.....

Normaliter betekent dat dat je artikel afgeleverd is.

Je zou navraag kunnen doen bij SwissPost over anders bij PostNL

Link to comment
Share on other sites

Guest cosmos81

Als ik dit goed, begrijp (zie foto) zou mijn eerste FT bestelling zijnde een, Nemesis gistermiddag om 13.33 uur bij mij afgeleverd moeten zijn..alleen ik zag daar niks van terug in mijn brievenbus  :weetnie

Heeft iemand hier, maybe wat meer info voor mij..

Dat is vreemd.....

Normaliter betekent dat dat je artikel afgeleverd is.

Je zou navraag kunnen doen bij SwissPost over anders bij PostNL

@Chasepoes Thanks voor je reactie !

Het is idd, vreemd..dat vond ik dus ook al, adres is juist zag ik net op de foto, die door FT destijds is opgestuurd.

Pff gaat de laatste tijd wel behoorlijk veel mis met, bestellingen voor damp-benodigdheden mijnerzijds...eerst een scheve en slecht functioneerde Mini Protank 3 inclusief verkeerde coils, daarna opgelicht bij, Toscanamall.com (zie topic) en nu weer dit.. :gek

Ga morgen maar weer eens, navraag doen bij, Swiss post en TNT...

Link to comment
Share on other sites

Guest cosmos81

Niet toevallig bij de buren o.i.d. afgeleverd en geen briefje in jouw bus gegooid om dat te melden?

Helaas niet, nada noppes niks meer van terug te zien of te vinden + ik heb nota-bene een vrijstaande brievenbus waar je aan de, achterkant een, pakket ter grote van bv een, schoenendoos makkelijk in kwijt kunt..met de nadruk op.."kwijt" in dit geval.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest cosmos81

wellicht dat er voor het pakketje getekend moest worden?

laat Postnl dan maar zien dat er een handtekening geplaatst is?

Ik heb geen, idee of er voor dit of voor bv een, pakketje van FT getekend moet worden, is mijn eerste bestelling daar, denk ik geval van tekenen dat men, sowieso "altijd" een bv, niet aanwezig bericht moet achter laten, of dat men ook daadwerkelijk doet is een..tweede..weet ik inmiddels uit eigen ervaring.

Ga morgen wel even, informeren bij TNT en/of bij Post.nl

Link to comment
Share on other sites

Guest cosmos81

Okay, dan blijft het voor mij nog de vraag waarom ze, geen niet aanwezig bericht hebben achter gelaten.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mijn 2e bestelling bij fasttech is ook in NL aangekomen:

22-04-2014 02-05-2014 Arrived at overseas (Country code: NL)

Besteld op 14-04.

Deze is iets langer onderweg geweest, verwacht dat het morgen of dinsdag wordt bezorgd  :meisje

Link to comment
Share on other sites

Guest Diertje

Mijn 2e bestelling bij fasttech is ook in NL aangekomen:

22-04-2014 02-05-2014 Arrived at overseas (Country code: NL)

Besteld op 14-04.

Deze is iets langer onderweg geweest, verwacht dat het morgen of dinsdag wordt bezorgd  :meisje

hoe gaat dat dan met inklaringskosten?

Doet de douane steekproefsgewijs controles, of hoe gaat dat?

Link to comment
Share on other sites

Mijn 2e bestelling bij fasttech is ook in NL aangekomen:

22-04-2014 02-05-2014 Arrived at overseas (Country code: NL)

Besteld op 14-04.

Deze is iets langer onderweg geweest, verwacht dat het morgen of dinsdag wordt bezorgd  :meisje

hoe gaat dat dan met inklaringskosten?

Doet de douane steekproefsgewijs controles, of hoe gaat dat?

Steekproefsgewijs 10 % word er ongeveer tussen uitgehaald, wat ze niet vertrouwen.

Link to comment
Share on other sites

Heeft er iemand ervaring met het bestellen van dekang liquid bin fasttech? Ik heb 100 ml dekang camel besteld maar get etiket is anders Dan Ik gewend ben en vraag me dus af of het wel echt is

Groet,

Remco

Hebben ook regelmatig de camel, caramel en vanille van FT in 100 ml verpakking.

heb hier helemaal geen problemen mee.

zojuist weer 1x caramel en 1x vanille gearriveerd in Nederland.

Hoop dat hij dinsdag hier afgeleverd wordt.

:duimen

Is de caramel hetzelfde als hier de toffee caramel van Dekang.

Link to comment
Share on other sites

Guest TheMadVaper

Vaag, bij mij staat er nu ook iets als Product Delivered bij singpost maar ik heb nog niets gehad, geen briefje in de bus ook, helemaal noppes.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...