Jump to content
ArjanR1

Fasttech.com

Recommended Posts

en me nog een Taifun (B versie) kado gedaan met nog wat 15ml flesjes.

Na lang wikken en wegen heb ook ik mijn eerste FT bestelling gedaan.

Ook de B versie van de Taifun in de shoppingcart. Tevens de Vamo V5 erbij gedaan.

Ben benieuwd hoe lang het zal duren voordat de FT meneer op de stoep staat

ppffff ik heb op 18 april 3 pakjes bestelt 1 er van staat nog steeds op Restocking en die andere 2 zijn bij Singapore Post sinds 22 april en staan nog steeds op[information Received (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article) ,,heb er toch al heel wat besteld maar geduld moet je wel hebben hoor :duimen :duimen

ppffff ik heb op 18 april 3 pakjes bestelt 1 er van staat nog steeds op Restocking en die andere 2 zijn bij Singapore Post sinds 22 april en staan nog steeds op[information Received (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article) ,,heb er toch al heel wat besteld maar geduld moet je wel hebben hoor :duimen :duimen

Ik zeg, kies voortaan voor Swiss post, kost ietsje meer (max €2 ) maar gezien maar, ervaringen daar mee (tot nu toe) gaat de, afhandeling en de bezorging daarmee vele malen, beter en vooral...sneller..als het goed is en gaat kan ik na z,on 12 dagen "al" mijn Nemesis in ontvangst gaan nemen.

Ik zeg, kies voortaan voor Swiss post, kost ietsje meer (max €2 ) maar gezien maar, ervaringen daar mee (tot nu toe) gaat de, afhandeling en de bezorging daarmee vele malen, beter en vooral...sneller..als het goed is en gaat kan ik na z,on 12 dagen "al" mijn Nemesis in ontvangst gaan nemen.

zal bij de volgende is via Swiss post kiezen dan,,,

Zo eerste pakketje van fasttech binnen 10 april verzonden vandaag in de brievenbus met de gewone post had de kraken besteld en moet zeggen ziet er super uit en zonder schade hier aangekomen nu nog wachten op de rest :haas

zal bij de volgende is via Swiss post kiezen dan,,,

net maar even een bestelling gedaan maar dan via Swiss post..misschien haalt die de rest wel in haha lol

Ik laat ook alles komen via Swiss post.  Tot nu to nog de beste ervaring mee.  Swedenpost duurt langer en hun tracktrace is bagger net als singpost.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

Ik heb het getest met 3 bestellingen. Op dezelfde dag besteld, 1 via Swiss Post, 1 via Sweden en 1 via Chinapost. Ze zijn elle 3 op dezelfde dag verstuurd. De Chinapost is nu al binnen, op de Sweden en Swiis zit ik nog te wachten.

Als ik de T&T mag geloven komt de Swiss als 2de aan.

Zoww fasttech...

vandaag om 11.40 de sigelei 20W besteld,

20:30 bericht gekregen dat deze verzonden is : :shock

Na een hoop heen en weer gemail, heb ik gisteren de mail ontvangen, dat ze nu ook de vervanging voor de binnenhuls, chimney en topcap van de kayfun gaan toesturen.

Heb ik straks, na meer dan 5 maanden, toch nog een 'volledig' rvs kayfun 3.1. :grins

Al zal ik hem waarschijnlijk niet meer gaan gebruiken, kan ik er altijd nog een ander plezier mee doen.

Maar dan wel met rvs i.p.v. brass of roest.

Ik zag vandaag wel weer wat leuke drippers nieuw binnengekomen.

Alleen heb ik van de 3 drippers ,nog niet een die zonder roest uit de uc kwam.

Gelukkig is ook dat weer netjes opgelost, maar het lijkt erop of je bij drippers standaard gratis roest krijgt.

bestelling FT

via Sweden Post track en trace geeft aan dat het pakketje al 3 dagen in het vliegtuig zit ? :duimen

Zoals ik zei, swedenpost zijn tracktrace is bagger ;-).  Swiss post heeft ook vertraging in zijn tracktrace maar is erg gedetailleerd.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

bestelling FT

via Sweden Post track en trace geeft aan dat het pakketje al 3 dagen in het vliegtuig zit ? :duimen

Heeeeeel traag vliegtuig

Zonet gekocht om te kijken of het wat is:

2 x Stillare clone FT

2 x Quasar clone FT

In 2 aparte pakketjes via Swiss post

Verzonden vanaf mijn iPad Air. Met ondersteuning van mijn dripper!

bestelling FT

waarschijnlijk een zweefvliegtuig!  :pan

bestelling FT

waarschijnlijk een zweefvliegtuig!  :pan

Ik denk eerder aan een modelvliegtuig (bouwpakket met enkele missende onderdelen)

Zending via sweden post staat bij mij al vanaf 25/04/14 18:55 op Local mail tracking.

Is vanaf 03/04/14 Order dispatched.

Zal vandaag of morgen wel een keer in de bus vallen.

Swiss post is in mijn ogen op het moment de snelste optie.

Jippie mijn eerste Fasttech bestelling is een feit!!!  :ponpon

Ik heb om te testen eerst wat coils voor de protank en losse wicks besteld samen met lege naaldflesjes. Dit om te testen. Als dit goed gaat wil ik een keer een goedkope kloon rba proberen. Alleen zie je Door de bomen het bos niet meer :shock

Ik krijg soms de indruk dat niet weinigen inmiddels dan ook maar voor het bos gegaan zijn :)

:lol :lol :lol :lol

Voor de leuk eens wat troep aangeklikt ...... kijken hoe lang het gaat duren  :duimen

Troep sturen ze heel snel op want niemand anders wil het ;)

Beloofd?

:haas

Beloven gaat me iets te ver maar ik heb wel een sterke vermoeden!

We wachten nog af .... ook troep schiet niet op  :duimen

10336839_803443522999159_7520317042461304146_n.jpg

Fasttech! <3 :D

- brass Nemesis

- Nemesis hybrid kit

- Gaia RDA

- brass drip tip

Sony VTC4 flat top erin, 26awg dual coil @ 0.4ohm

10336839_803443522999159_7520317042461304146_n.jpg

Fasttech! <3 :D

- brass Nemesis

- Nemesis hybrid kit

- Gaia RDA

- brass drip tip

Sony VTC4 flat top erin, 26awg dual coil @ 0.4ohm

Mooie combi! :duim

Edit:

Vraagje: heb je de tubes door gebruik laten oxideren of heb je er een middeltje voor om dat te versnellen?

M'n brass chi you heeft dit ook, maar m'n Nemmi staat nog flink te blinken. Vandaar m'n vraag.