Jump to content
ArjanR1

Fasttech.com

Recommended Posts

Oh balen is dat. Heb al een tijdje alles in huis voor de nemesis kloon behalve de nemesis.

Bij mij is, het precies andersom, Tue 22.04.2014 17:56 Mailed & Mon 28.04.2014 10:39 Arrival at border point of destination country..dus mijn, Nemesis mag ik (denk ik) een deze dagen in ontvangst gaan nemen, blij mee ! Nu de rest nog ;)

Die van mij staat sinds de 19de op dispached overseas. Had hem bij focalesig besteld.

Okay, is dat die Nemesis van de Groupsbuy aldaar, sta er zelf versteld van dat het, blijkbaar bij Fasttech middels, Swiss post verstuurd, 11 dagen geleden toch best wel snel gaat.

Mijn spulletjes gister besteld en vandaag shipped, ben benieuwd of ze hun naam eens waar kunnen maken..

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Vandaag mijn eerste 3 bestellingen ontvangen.

Besteld op 12, 14 en 17 april. (17, 15 en 12 dagen onderweg geweest dus).

Valt me mee.

Nu wachten op de andere 6 pakjes :-)

Wel 1 ding "kapot".

Had naaldflesjes besteld, maar door transsport zijn alle dopjes daarvan gescheurd, dat is wel jammer.

Edit: wahahaha zie nu het plaatje hierboven pas!

Hammer clone (SKU 1640300), IGO-W Stainless Steel Rebuildable Dripping Atomizer (SKU 1431800), 70mm Stainless Steel 510 Long Drip Tip (SKU 1559303) zijn vanmiddag verstuuurd! :ponpon

Hopen dat het binnen een week aankomt, maar dat zal wel niet. Ik heb er in ieder geval al zin in!

Wel 1 ding "kapot".

Had naaldflesjes besteld, maar door transsport zijn alle dopjes daarvan gescheurd, dat is wel jammer.

Ticket aanmaken bij FastTech. Meestal lossen ze dat soort zaken netjes op.

Wel 1 ding "kapot".

Ticket aanmaken bij FastTech. Meestal lossen ze dat soort zaken netjes op.

Heb ik gedaan. Tis geen grote ramp (kostte ook niet zoveel) maar vond het wel jammer :-)

zag net, geheel "toevallig" op FT deze erg leuke vv/vw MOD:  Vamo Mukey Double Barrel Variable Voltage/Wattage Mod / APV voorbij komen, iemand al bekend hiermee.

http://www.fasttech.com/product/1692102

een lelijke clone van Serge's S-Mod.

Maar gewoon een vamo binnenwerk dus als je hem mooi vind. Voor die prijs kun je er bijna geen buil aan vallen.

Overweeg hem zelf als reserve er bij te nemen.

zag net, geheel "toevallig" op FT deze erg leuke vv/vw MOD:  Vamo Mukey Double Barrel Variable Voltage/Wattage Mod / APV voorbij komen, iemand al bekend hiermee.

http://www.fasttech.com/product/1692102

een lelijke clone van Serge's S-Mod.

Maar gewoon een vamo binnenwerk dus als je hem mooi vind. Voor die prijs kun je er bijna geen buil aan vallen.

Overweeg hem zelf als reserve er bij te nemen.

Mooi is, misschien wat anders, die van Serge zijn nogal wat mooier maar kosten ook wat meer, voor deze prijs kan je er idd bijna geen buil aan vallen, lijkt mij ook een leuke mod en niet groot met z,n 89,7 mm lengte ook wel zo fijn.

Is helaas wel de gun-metal uitvoering. Die kleur slijt er al af als je er naar kijkt.

thanks for the tip ! Dus deze, uitvoering is beter http://www.fasttech.com/product/1692103

Nee, helaas niet, die slijt ook snel. Minder als de gun-metal, maar net zo snel. Als je een slijtvaste wilt hebben moet je hopen dat ze de RVS versie gaan voeren.

Ik baseer dat overigens op de slijtvastheid van de coating van de 'echte' Vamo's. Buiten de RVS versie is die redelijk drama.

Het doet verder overigens niets af aan de werking hoor, alleen aan het uiterlijk.