Jump to content
ArjanR1

Fasttech.com

Recommended Posts

Beste hoewel mijn bestelling al een week in progress ligt dacht ik laat ik ook nog eens batterijen bestellen en een lader,, welke batterijen raden jullie mij aan ,, 18350? of 18650?

Hangt er vanaf wat je gekocht hebt?

Launcher Telescopic Mechanical Mod (SKU: 1518300)  met de igo w4 en een leuke driptip

Wat wil je ermee gaan doen? En niet zeggen dampen :fight

Wil je gaan subohmen (zeg maar <0.8) dan 18650, en het liefst de Sony VTC4 of VTC5. Wil je dit niet dan zou ik zeggen 18350 omdat die compacter zijn. Die gaan wel minder lang mee natuurlijk.

Met een XTAR of Nitecore lader zit je altijd goed.

Sony US18650VTC3 18650 1600mAh 3.7V Rechargeable Li-ion Batteries (2-Pack

deze bedoel je ?? dus hier ken je alles mee?? hahah

De VTC3 is een wat oudere variant van de VTC reeks. Ze zijn allemaal 30A max discharge, maar de VTC heeft een mAh van 1600, de VTC4 heeft 2100mAh en de (gloednieuwe) VTC5 heeft 2500mAh. Hoe hoger het laatste cijfer hoe langer ze dus meegaan ;)

Ik zou zelf mijn batterijen bij nkon.nl bestellen, het scheelt niet veel qua prijs en je weet zeker dat je ze snel en origineel in huis hebt.

ik moet toch bekennen

Dit is mijn eerste mod, na meer dan een jaar moet het er toch eens van komen,, zat al tijden op fasttech te struinen .

laat maar zeggen ik maak 2 wires ,, daarna,, watten erdoor om vervolgens tesamen op 1.8 ohm uit te komen??

Een dual coil halveert je weerstand. Elk van die coils zal dus 3.6Ohm moeten zijn om uit te komen op 1.8Ohm. Je kunt hier uitrekenen hoeveel wraps je dan moet doen om daarop uit te komen.

Om even terug te komen op mijn bericht van 18-04 over de chi you die ik heb laten versturen met Swisspost. Hij is vandaag al binnen gekomen :worship :worship , 10 dagen vanaf bestelling tot in de brievenbus bij mij. Niet slecht dacht ik zo.

lag die van jou in die 10 dagen ook in progress,, mijn is besteld op de 21e en nog steeds in progress??

thanks

Die van mij lag niet in progress de 18e besteld en de 21e verstuurd,zat net het weekend tussen.

En mn vamo is in NL:

19-04-2014 Despatched to overseas (Country code: NL)

Als het goed is...ben benieuwd  :meisje

En sinds gisteren is de Vamo in NL

24-04-2014 Arrived at overseas (Country code: NL)  :meisje :meisje :meisje

En hij is vandaag door post nl door de brievenbus gegooit  :meisje

Er zat een stikker met code op...deze heb ik even ingevoerd in mijnpakket.nl

Wat ik dan wel weer apart vind is dat er ook nog getekend is voor ontvangst...:

10313826_841659249183256_8630829411301139255_n.jpg

Zelfs de Chinezen kunnen mijn achternaam niet goed spellen, terwijl deze wel goed op de envelop staat...check mijn mooie handtekening......hahahaha :lol

Paste gewoon door de brievenbus, dus ben best benieuwd wie, wat en wanneer die mooie handtekening is gezet!

Op de achterkant staat date and sender's signature: America 4-11-2014

Ik dacht dat het uit china kwam....anyway ik ben superblij met m'n vamo..hij is ook lekker licht!

toch raar ships within 5 bussines days,,  aja,, het is dan vandaag de 5e werkdag ,, op zich zou het nog kunnen,, het ligt in progress,, maar ja we kennen het we willen hem zo snel mogelijk :zoef

Zamphire bedankt voor je goede info

toch raar ships within 5 bussines days,,  aja,, het is dan vandaag de 5e werkdag ,, op zich zou het nog kunnen,, het ligt in progress,, maar ja we kennen het we willen hem zo snel mogelijk :zoef

Zamphire bedankt voor je goede info

Het is Zimphire!  :regels  :grins

Geen probleem, schroom niet om te vragen, daar is dit forum voor!

En mn vamo is in NL:

19-04-2014 Despatched to overseas (Country code: NL)

Als het goed is...ben benieuwd  :meisje

En sinds gisteren is de Vamo in NL

24-04-2014 Arrived at overseas (Country code: NL)  :meisje :meisje :meisje

En hij is vandaag door post nl door de brievenbus gegooit  :meisje

Er zat een stikker met code op...deze heb ik even ingevoerd in mijnpakket.nl

Wat ik dan wel weer apart vind is dat er ook nog getekend is voor ontvangst...:

10313826_841659249183256_8630829411301139255_n.jpg

Zelfs de Chinezen kunnen mijn achternaam niet goed spellen, terwijl deze wel goed op de envelop staat...check mijn mooie handtekening......hahahaha :lol

Paste gewoon door de brievenbus, dus ben best benieuwd wie, wat en wanneer die mooie handtekening is gezet!

Op de achterkant staat date and sender's signature: America 4-11-2014

Ik dacht dat het uit china kwam....anyway ik ben superblij met m'n vamo..hij is ook lekker licht!

Heb je die krabbel gezet met dat stomme pennetje dat ze hebben!?  :shock

Bij mij wordt het meestal een huisje of driehoek, hoezeer ik ook mijn best doe  :grins

Ik was niet thuis en heb helemaal niets getekend ...hahahah

dan zal de postbode het hebben gedaan vermoed ik  :lol

Haha,  ik heb het maken van een gelijkende handtekening op dat ding ook al opgegeven

mijn postbode mag zelf iets krabbelen, hij weet inmiddels waar hij het neer mag leggen

de VTC4 heeft 2100mAh maar 3.6 volt , maakt dat wat uit dat ze 3,6 volt zijn ipv 3,7 ??

De 3.6V is een aanduiding van de gemiddelde spanning die ze afgeven.

Dit soort batterijen beginnen op 4.2V als ze vers geladen zijn en zullen vrij snel zakken tot 3.6-3.7 volt. De tijd die ze daarop blijven hangen voordat ze weer gaan zakken geeft aan wat de kwaliteit is van de batterij.

Kijk bijvoorbeeld naar een vergelijking tussen de AW IMR 18350 en de nieuwe zwarte Efest 18350 (2014):

AW:

AW%20IMR%2018350%20700mAh%20(Red)-Capacity-1.0R.png

Efest:

[img width=400 height=225]http://lygte-info.dk/pic/Batteries2012Small/compare/Efest%2018350%20%20900mAh%20(Black)%202014-Capacity-1.0R.png

De AW blijft veel langer hangen op de 3.5-3.6V ook al is de aangeduide levensduur minder (AW 700mAh - Efest 900mAh).

Die link laat dus niet zien of er iemand langs komt, maar geeft alleen de tijd waarop hij langs komt als hij een pakketje zou  hebben. Vul maar is ieder huisnummer in de straat in. Dan staat er overal hetzelfde.

Oh, stom. Ja dat komt ik zag in de gauwigheid rechts bovenin een mooi T&T nummer staan... Maar die is té mooi, zie ik.  :grins

Zit niks anders op dan geduldig af te wachten.

Én wat denk je? Vandaag kwam de postbode aan de deur met mijn pakketje. Toeval of niet, hij is eindelijk binnen.

Geen extra kosten hoeven betalen. Ondanks het bestelbedrag van 40 dollar.

Ze zijn zo vriendelijk geweest om op de envelop 'gift' aan te kruisen met een bedrag van 5,11 dollar.

Istie fijn?

Hij is fijn!  :yeah

Die link laat dus niet zien of er iemand langs komt, maar geeft alleen de tijd waarop hij langs komt als hij een pakketje zou  hebben. Vul maar is ieder huisnummer in de straat in. Dan staat er overal hetzelfde.

Oh, stom. Ja dat komt ik zag in de gauwigheid rechts bovenin een mooi T&T nummer staan... Maar die is té mooi, zie ik.  :grins

Zit niks anders op dan geduldig af te wachten.

Én wat denk je? Vandaag kwam de postbode aan de deur met mijn pakketje. Toeval of niet, hij is eindelijk binnen.

Geen extra kosten hoeven betalen. Ondanks het bestelbedrag van 40 dollar.

Ze zijn zo vriendelijk geweest om op de envelop 'gift' aan te kruisen met een bedrag van 5,11 dollar.

Istie fijn?

Hij is fijn!  :yeah

Heel fijn voor je!

Maar toch even je pret een klein beetje drukken: Gift kruisen ze altijd aan en dat maakt verder geen ene zier uit voor de douane. Je hebt in dit geval gewoon de mazzel dat je pakketje niet gecontroleerd is.

De VTC3 is een wat oudere variant van de VTC reeks. Ze zijn allemaal 30A max discharge, maar de VTC heeft een mAh van 1600, de VTC4 heeft 2100mAh en de (gloednieuwe) VTC5 heeft 2500mAh. Hoe hoger het laatste cijfer hoe langer ze dus meegaan ;)

Ik zou zelf mijn batterijen bij nkon.nl bestellen, het scheelt niet veel qua prijs en je weet zeker dat je ze snel en origineel in huis hebt.

Heeft de VTC5 niet 2600mAh en een 35A discharge rate?

Heeft de VTC5 niet 2600mAh en een 35A discharge rate?

Even gechecked via akkuteile.de, imo een betrouwbare site:

Typ. Kapazität	2600mAh
Min. Kapazität 2500mAh
Nennspannung 3,6V - 3,7V
Ladeschlussspannung 4,2V ± 0,05V
Entladeschlussspannung 2,0V
Ladestrom 0,25A - 2,5A
Max. Ladestrom 4A
max. Stromabgabe 12C = 30A
Chemische Zus. LiNiMnCoO2

2600mAh, 30A dus.

16 april een bestelling bij Fasttech gedaan en vandaag ontvangen!!!

Ik zeg: dat is snel!!

Heb het deze keer laten verzenden via Swiss Post

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Ik heb vanmiddag besteld, allen producten stonden aangegeven als 'ships next business day' dus ben benieuwd of ze een mooie tijd neer kunnen zetten. Shipping zou maximaal 14 dagen zijn maar dat is nog maar afwachten. :)

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk