Jump to content
ArjanR1

Fasttech.com

Recommended Posts

De 3D staat bij mij ook op de wishlist, hopelijk hebben ze hem niet verkloot tijdens het klonen :P hij ziet er in elk geval goed uit. Het enige dat ik vreemd vind is dat ze er niet bij hebben gezet dat hij ook op de 69 past, volgens mij is hij daar zelfs voor gemaakt en past hij toevallig ook op de Nemesis  :weetnie

Hij is door Atmomixani gemaakt en heel toevallig de 69 en Nemesis ook ;)

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Ik wacht wel de eerste bevindingen van de clone af, weet ook nog niet of ik em wel zo mooi vind...denk dat ik eerder eerst een Genesis style uit zal proberen, zou ook in de buurt moeten komen van een dripper qua smaak ervaring

Ja, toch na 36 dagen de protank 3 binnengekomen! En hij is nog origineel ook (tenminste dat zegt de krascode),

Maar voor die 8 euro goedkoper, heb ik toch liever een NL-shop de volgende dag.

Ik wacht wel de eerste bevindingen van de clone af, weet ook nog niet of ik em wel zo mooi vind...denk dat ik eerder eerst een Genesis style uit zal proberen, zou ook in de buurt moeten komen van een dripper qua smaak ervaring

De Cobra die gister op FT langs kwam zou een goede genny moeten zijn. Heb er persoonlijk geen verstand van, mijn eerste genny (kraken) komt begin volgende week :).

Het idee van de 3D vind ik wel grappig, ook makkelijk te vullen. Ik prop namelijk altijd een berg wick materiaal in het midden van een dripper zodat ik hem er niet telkens van af hoef te halen haha.

Ja, toch na 36 dagen de protank 3 binnengekomen! En hij is nog origineel ook (tenminste dat zegt de krascode),

Maar voor die 8 euro goedkoper, heb ik toch liever een NL-shop de volgende dag.

8 euro + verzendkosten goedkoper ;) :P.

Maar idd, authentic clearomizers koop ik ook gewoon in NL hoor.

===

Ff wat anders, ik heb een russian met een deck waar 1 kant niet helemaal naar beneden doorloopt (wick channel eindigt ongeveer 2 mm boven de onderste channel), hij krijgt dus maar aan 1 kant echt liquid binnen, aan de andere kant misschien een paar druppels. Wat denken jullie, zal ik er een ticket voor maken? Krijg ik een nieuw deckje en kan ik deze nog proberen uit te vijlen, als het lukt koop ik er dan gewoon zo'n foggy kayfun dingetje op, dat zou namelijk ook moeten passen als het niet lukt kan ik hem gewoon weg gooien.

8 euro + verzendkosten goedkoper ;) :P.

Maar idd, authentic clearomizers koop ik ook gewoon in NL hoor.

Sommige webshops-NL verzenden gratis, dus blijft die 8 eri

Ik vond FT even leuk om te proberen, maar ik blijf ringetjes kopen enzo, voor duurdere spullen,liever NL.

(en dochter weer blij met i-pod laadsnoer voor 50 eurocent!!)

Maar goed de protank 3 pruttelt en knalt aardig,dus gaat ff zoeken ,wat dit nu weer is, phhhh

Ik heb helemaal niets met protanks, ik heb een protank 3 maar dat ding functioneert niet geweldig, 80% van de VV/VW's herkennen hem niet dus er zal ergens een short zitten, kan mezelf er alleen niet echt toe brengen om hem uit elkaar te halen haha.

He binnen eindelijk !!! Maar heerlijk hoor

Ich hub t dich toch gezag !!

Haha het is even wachten maar dan heb je ook wat! :P

Maar goed de protank 3 pruttelt en knalt aardig,dus gaat ff zoeken ,wat dit nu weer is, phhhh

Ik heb helemaal niets met protanks, ik heb een protank 3 maar dat ding functioneert niet geweldig, 80% van de VV/VW's herkennen hem niet dus er zal ergens een short zitten, kan mezelf er alleen niet echt toe brengen om hem uit elkaar te halen haha.

met Russian 91% erop echt super heb nog een kayfun Lite in bestelling staan maar volgens mij is die precies hetzelfde

Je moet doe stelschroef aan de onderkant een beetje verder open

draaien met een platte schroevendraaier: problem fixed :)

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

SQuape doet het prima en totaal geen problemen ondervonden, luchtkanaaltjes naar de zijkant zijn imo wel wat aan de krappe kant.

Foto is van na de ontmoeting met de draaibank.

DSC-0044.jpg

Het moet niet gekker worden, mech's en rba/rda's liggen de hele week steeds in de brievenbus, komen ze net een 'pakketje' brengen waarvoor ik moet tekenen, inhoud; 2 driptips  :haas

Nu zit ik nog op 1 pakketje te wachten, dat wat het eerst verzonden zou zijn is er nog niet..

Bij mij ook van de 3 pakketjes, is de eerste nog onderweg (de rvs base van de kayfun 3.1 was na ca 2 mnd wachten eindelijk verstuurd).

Gisteren de kayfun light binnengekregen en wat los spul (driptips etc).

Na het badderen en drogen even opgebouwd en getest: dat valt niet tegen!

Zelfs de schroefjes waren dit keer van rvs, maar wilden alleen het dunste kanthal goed vasthouden.

Gelijk vervangen en ik heb er weer een prima tankje bij.

Wat afwerking betreft, is ie niet te vergelijken met de originele kfl+, maar voor een 11 euro rta is het echt een topper!

Daar gaan er meer van komen.

M'n voorkeur blijft momenteel bij de Taifun GT.

Ik had er een extra besteld (versie B van FT om te vergelijken met de A), welke gisteren verzonden zou worden.

Krijg ik keurig een mail van ze, dat ie weer in restocking is en dat ze de meebestelde vijlbits apart gaan versturen.

Gisteren de kayfun light binnengekregen

Ik zat ook te denken om eens een kayfun te proberen, maar mijn taifun bevalt heel erg goed, is het misschien toch wijzer om er een taifun bij te bestellen ? Waarom heeft de taifun jouw voorkeur ?

Ik zat ook te denken om eens een kayfun te proberen, maar mijn taifun bevalt heel erg goed, is het misschien toch wijzer om er een taifun bij te bestellen ? Waarom heeft de taifun jouw voorkeur ?

- De taifun lijkt me meer smaak te geven.

Of dat suggestie is, aan m'n set-up ligt, of aan de taifun? :weetnie

- Bovendien is ie makkelijker te recoilen.

Doordat ik geen vaste hand heb, zijn die uitsparingen voor mij ideaal, om het boortje in te leggen bij het vastdraaien van de coils.

- Daarnaast is ie makkelijker te hervullen en past er meer in.

Hoewel topvullen bij de kayfun light ook prima gaat. Als je het lekvrij wilt doen, kan er niet echt veel in.

Bij de taifun gaat er wel meer in, alleen moet je hem dan van je mod halen.

- Verder voordeel is, dat je in de taifun ook met mesh kan werken.

Ik heb er nu 1 met mesh erin en 1 zonder.

Het enige nadeel van de taifun is dat ie wat groter is en wat lomper oogt.(Op een chi you zit ie dan wel weer flush)

De kayfun light is dan weer wat strakker en stijlvoller.

De dampkwaliteit en het gemak van het vullen geven momenteel de doorslag bij mij.

- De taifun lijkt me meer smaak te geven.

Of dat suggestie is, aan m'n set-up ligt, of aan de taifun? :weetnie

- Bovendien is ie makkelijker te recoilen.

Doordat ik geen vaste hand heb, zijn die uitsparingen voor mij ideaal, om het boortje in te leggen bij het vastdraaien van de coils.

- Daarnaast is ie makkelijker te hervullen en past er meer in.

Hoewel topvullen bij de kayfun light ook prima gaat. Als je het lekvrij wilt doen, kan er niet echt veel in.

Bij de taifun gaat er wel meer in, alleen moet je hem dan van je mod halen.

- Verder voordeel is, dat je in de taifun ook met mesh kan werken.

Ik heb er nu 1 met mesh erin en 1 zonder.

Het enige nadeel van de taifun is dat ie wat groter is en wat lomper oogt.(Op een chi you zit ie dan wel weer flush)

De kayfun light is dan weer wat strakker en stijlvoller.

De dampkwaliteit en het gemak van het vullen geven momenteel de doorslag bij mij.

Bedankt voor de info, hoe het eruit ziet maakt me niet zoveel uit, makkelijk vullen en opbouwen weer wel ( heb op mijn werk alleen een stoel en twee armleuningen om op te bouwen of te vullen)  dus het wordt een tweede Taifun voor mij :)

Postbode is net geweest,

Brass Chi You en IGO-W binnen.

Ik had een andere IGO-W besteld dan de vorige keer) en tot mijn verbazing is dit geen kloon maar gewoon een echt yoUDe exemplaar.

Mocht je een IGO W willen bestellen bij FT neem dan de versie zonder driptip dan krijg je dus een originele.

Aaaaaaah! Waarom komt bij iedereen die postbode wel langs en bij mij niet!? Grrr :(

Wil zo graag mijn eerste Kayfun bewonderen...geduld is een schone zaak enzo jaja...

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk

Aaaaaaah! Waarom komt bij iedereen die postbode wel langs en bij mij niet!? Grrr :(

Wil zo graag mijn eerste Kayfun bewonderen...geduld is een schone zaak enzo jaja...

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk

het verlangen is meer dan het hebben heb ik altijd geleerd.. :aai

Gisteren ook mijn pakketje gekregen van 26-2.

Was er nog een die gisteren gearriveerd is, dus dacht net even kijken of die in de bus ligt.

Beetje teleurgesteld  :mmm was er dus niet.

Maar begon direkt te lachen een ander pakketje wat ik maandag in de UK besteld had lag er wel in.  :blij