Jump to content
ArjanR1

Fasttech.com

Recommended Posts

Ik heb de Taifun ook laatst besteld, https://www.fasttech.com/products/1527301

en ook eerder al een Igo L                https://www.fasttech.com/p/1400500

FT heeft veel O-ring pakketten, mijn vraag is als een van die pakketten hier voor geschikt zou zijn?

Tweede vraag, ik overweeg deze:    https://www.fasttech.com/products/0/10006473/1552300-russian-91-styled-rebuildable-atomizer-4-5ml

Heeft iemand ervaringen of adviezen hier over?

Ik heb er twee. Het zijn goede atomizers, maar mijn voorkeur gaat uit naar de 3.1's. De belangrijkste reden is de airflow. Die vind ik persoonlijk te weinig bij deze. En ze fluiten/suizen ook aanzienlijk en dat stoort me. Schroefdraden zijn ok, maar niet fantastisch. Je kan hem van onderen vullen, maar dan moet hij weer van de mod af en heb je een schroevendraaier en naald(flesje) nodig en dat vond ik ook weer zo een gedoe. Dus ik vul ze altijd door de topcap er af te draaien. Lekt dan misschien een druppie, maar voor mij geen punt.

Als je voorkeur uitgaat naar een korte Kayfun dan is dit een goede keuze, als de lengte je niet zo veel uitmaakt zou ik gaan voor de Kayfun 3.1 die recent aan het assortiment is toegevoegd. De eerste foto's zien er veelbelovend uit! Heb er zelf twee van onderweg dus als je nog even geduld hebt kan ik je er meer over vertellen.

Vape on!!!

Bedankt voor de info Roel, je heb het gelijk geraden dat ik de 3.1 wat aan de lange kant vond.

Deze vond ik ook mooi om te zien maar gezien de prijs - 14 dollar - waren mijn verwachtingen niet hoog.

https://www.fasttech.com/products/0/10006473/1605200-kayfun-lite-styled-rebuildable-atomizer-4-5ml

Ik ga ook even verder zoeken naar de recentste 3.1, dan weet ik precies welke je bedoelt.

edit:

Deze misschien, ziet er wel goed uit.

https://www.fasttech.com/products/0/10006473/1630300-kayfun-v3-1-es-styled-rebuildable-atomizer-kit-4

Ik heb er twee. Het zijn goede atomizers, maar mijn voorkeur gaat uit naar de 3.1's. De belangrijkste reden is de airflow. Die vind ik persoonlijk te weinig bij deze. En ze fluiten/suizen ook aanzienlijk en dat stoort me. Schroefdraden zijn ok, maar niet fantastisch. Je kan hem van onderen vullen, maar dan moet hij weer van de mod af en heb je een schroevendraaier en naald(flesje) nodig en dat vond ik ook weer zo een gedoe. Dus ik vul ze altijd door de topcap er af te draaien. Lekt dan misschien een druppie, maar voor mij geen punt.

Als je voorkeur uitgaat naar een korte Kayfun dan is dit een goede keuze, als de lengte je niet zo veel uitmaakt zou ik gaan voor de Kayfun 3.1 die recent aan het assortiment is toegevoegd. De eerste foto's zien er veelbelovend uit! Heb er zelf twee van onderweg dus als je nog even geduld hebt kan ik je er meer over vertellen.

Vape on!!!

De 'orginele' russian 91% heeft juist het probleem dat de KFL(+) met het fluiten niet. Dat komt omdat de hoek van de airflow anders is, heb ik begrepen. Zou het dan zo kunnen zijn dat de Russian 91% van fasttech een KFL met airflow control is, oftewel een KFL+?

@ Lucky:

Aangezien het een nogal zwaar en wellicht in de ogen van de grenswachters 'duur' (i.i.g. meer dan 22 euro) uitziend pakketje is.

Kwam ie bij jou zonder frictie door de douane?

Ik heb van de week mijn Hammer clone gekregen, dat ding is een stuk zwaarder als mijn MVP haha, geen probleem met de douane.

Had ik niet eens gezien dat het chromed brass versie was.

Wel sip dat de chroomlaag zo snel aangetast is.

Ik heb de rvs versie van FT.

Daar zat aanvankelijk (i.t.t. de specs) een chromed brass base in (is na ruim 2 mnd eindelijk een rvs base onderweg).

Na een paar keer in de uc wijkt daar ook het chrome-laagje.

Moet je voor de gein maar is een keer zo'n geverfde bestellen, die Bagua kloon of die geverfde Magneto, daar hoor ik niets meer als ellende over, binnen een week is de top laag er al voor de helft vanaf.

Met verchroming zou ik echter wel aan de bel trekken want dat heb zich dus gewoon niet goed op het metaal gehecht mits er natuurlijk geen plastic onder zit want dan valt het er ook vanaf als je er tegen blaast :lol

==========

Als iemand nog iets zoekt om zijn parkiet overal mee naar toe te kunnen nemen, ook daar heeft FT een mod voor:

http://www.fasttech.com/products/1649402

Hahaha ik zie me al gaan met mijn parkietjes. Arme beestjes.

Haha ja hij is echt erg hoor, als of iemand op zoek is naar een mod waar je je batterij doorheen kunt zien xD.

Er past in elk geval wel 1x 18650 parkiet in dus heeft het toch nog iets nut :P.

Ik zit hier eens naar de parkieten te kijken en naar een 18650 batterij, maar denk niet dat ze er in passen. Misschien een beetje proppen.

Verstuurd vanaf mijn GT-P3110 met Tapatalk

Ah in china maakt het toch niet uit in wat voor kooitje ze zitten, zijn geen regels voor dus dit moet prima lukken! Gewoon parkiet tot zakformaat vouwen en erin proppen  :lol

Je kan er ook nog zo'n chinese gelukskrekel in stoppen, die droegen ze vroeger ook in zulk soort kooitjes in het rond haha.

euhh madvaper, ik ben nu m'n vierde dag aan het dampen met de geverfde bagua en tot hier toe nog geen verf op m'n handen

Ook ik heb nu mijn eerste bestelling bij FT gedaan n.l. de Taifun GT https://www.fasttech.com/products/1527301

9 Maart besteld en staat nu op shipped  :grins

lol het wachten vind ik al spannend, kleine onvolkomenheden neem ik voor lief , ben best wel handig met RVS dus het meeste los ik wel op en voor de zekerheid een O-ring setje bij RC besteld  :ja

Ja man: Geduld is een schone zaak. Ga er maar van uit dat je na "shipped"  zeker nog een dag of 7 moet wachten tot ie "Arrived Overseas NL" aangeeft. Dan moet ie nog door de douane dus misschien ook nog een dag of 5 . Wat betreft de tracking site: die ligt er gewoon vaak uit. Als die het wel doet zie je toch vaak nog steeds dezelfde status. Succes

Of 2 maanden. Gisteren een ticket gemaakt. Normaal krijg ik dan een refund, maar deze keer zeiden ze dat het 3 maanden kan duren. moest maar wachten. Raar. Gelukkig iets wat ik niet hard nodig heb, maar toch.

Verstuurd vanaf mijn GT-P3110 met Tapatalk

Ga er maar van uit dat je na "shipped"  zeker nog een dag of 7 moet wachten tot ie "Arrived Overseas NL" aangeeft. Dan moet ie nog door de douane dus misschien ook nog een dag of 5

Wanneer je pakje eenmaal is verscheept, duurt het 6 tot 11 dagen (gemiddeld 10, zegt mijn spreadsheet). Als je pakje eenmaal 'Arrived in NL' is, heb je het vaak de volgende dag al in huis, of anders de dag daarop.

Of 2 maanden. Gisteren een ticket gemaakt. Normaal krijg ik dan een refund, maar deze keer zeiden ze dat het 3 maanden kan duren. moest maar wachten. Raar. Gelukkig iets wat ik niet hard nodig heb, maar toch.

Een ticket aanmaken bij Paypal maakt meesal dat FT wat sneller geld teruggeeft.

Ga er maar van uit dat je na "shipped"  zeker nog een dag of 7 moet wachten tot ie "Arrived Overseas NL" aangeeft. Dan moet ie nog door de douane dus misschien ook nog een dag of 5

Wanneer je pakje eenmaal is verscheept, duurt het 6 tot 11 dagen (gemiddeld 10, zegt mijn spreadsheet). Als je pakje eenmaal 'Arrived in NL' is, heb je het vaak de volgende dag al in huis, of anders de dag daarop.

Pakketje 2 staat nu sinds 2/3 op dispatched to overseas (NL) dan zou ie morgen op aankomst Douane staan??

Spreadsheet?? Me like!! Mijn ebay/fasttech/banggood/chinavtrade hobby loopt de spuigaten uit.. Wel nieuwsgierig ernaar.. (Hint, hint) Dit soort statistieken zijn enorm bruikbaar voor een meneertje ongeduld zoals ik.. ;)

Pakketje 2 staat nu sinds 2/3 op dispatched to overseas (NL) dan zou ie morgen op aankomst Douane staan??

Daar zou ik niet al te vast op rekenen.

Ik heb er een van 26-2 en een van 28-2 dispatched staan.

De levertijden lijken weer wat langer te worden.

Ik reken op volgende week.

Ik zei gemiddeld, he. De kortste tijd tussen despatched en arrived is bij mij 4 dagen geweest, de langste 14. Maar meestal zit het tussen de 6 en de 11 dagen. 'Aankomst douane' bestaat niet asl status, niet bij SingPost tenminste. Er verschijnt alleen 'Arrived in NL', en dan heb je het meestal de dag erop.

De twee pakjes die op 1 en op 2 maart naar me zijn verscheept, verwacht ik deze week binnen te hebben. 't Is pas dinsdag :)

Spreadsheet?? Me like!! Mijn ebay/fasttech/banggood/chinavtrade hobby loopt de spuigaten uit.. Wel nieuwsgierig ernaar.. (Hint, hint) Dit soort statistieken zijn enorm bruikbaar voor een meneertje ongeduld zoals ik.. ;)

Heel makkelijk te maken!

- datum van besteling

- datum van versturen

- datum status Information Received

- datum status Received from Customer

- datum Despatched

- datum Arrived in NL

- datum daadwerkelijke bezorgeng

... en dan steeds de intervallen laten berekenen :)

En nee, ik stuur je geen kopietje. D'r staat nogal wat persoonlijke informatie in mijn spreadsheet :)

Heel makkelijk te maken!

- datum van besteling

- datum van versturen

- datum status Information Received

- datum status Received form Customer

- datum Shipped

- datum Arrived in NL

- datum daadwerkelijke bezorgeng

... en dan steeds de intervallen laten berekenen :)

En nee, ik stuur je geen kopietje. D'r staat nogal wat persoonlijke informatie in mijn spreadsheet :)

Met deze simpele info maak je me al gelukkig hoor.. Hoe simpel ook, je moet er maar op komen dat ook te doen.. Een leuk klusje voor van de week als ik een uurtje over heb! :-)

euhh madvaper, ik ben nu m'n vierde dag aan het dampen met de geverfde bagua en tot hier toe nog geen verf op m'n handen

Misschien hebben ze er nu eindelijk wat aan gedaan dan :) ik heb tot nu toe alleen maar klachten gehoord over geverfde FT dingen :P. Zou ik op zich wel blij mee zijn want ik vind ze absoluut niet lelijk. Die magneto zou geweldig zijn als ze ook het telescoop stuk geverfd hadden.... lol

Daar zou ik niet al te vast op rekenen.

Ik heb er een van 26-2 en een van 28-2 dispatched staan.

De levertijden lijken weer wat langer te worden.

Ik reken op volgende week.

Jup,ik een van 22-2

En elke keer kijken is toch in verleiding raken. Nu de hammer voorbij zien komen. Alleen welke clearomizer zou ik er bij op nemen...

Ik zal wel in april ergens mijn m16 mod krijgen.

:duimen ongeduldig

mijn pakje (met 2 batterijen, besteld 21 februari) is verzonden vanaf FT op 24 februari.

zoals ik nu kan kijken is deze verzonden naar Maleisië.

11-Mar-2014 1512 Item arrived MPC PMIH (KLIA) MPC PMIH (KLIA)

10-Mar-2014 2241 Item posted over the counter MPC PMIH (KLIA)

02-Mar-2014 0140 Dispatch Pre-Alert 01/03/2014 MPC PMIH (KLIA)

dus denk dat het nog wel ff kan duren  :duimen

En elke keer kijken is toch in verleiding raken. Nu de hammer voorbij zien komen. Alleen welke clearomizer zou ik er bij op nemen...

Ik zal wel in april ergens mijn m16 mod krijgen.

:duimen ongeduldig

Op een hammer staat eigenlijk niets echt geweldig behalve kleine drippers. Een Kayfun ofzo is nog wel redelijk maar als ik heel eerlijk ben is hij het mooist als collectie item maar daar zitten te vaak foutjes in het materiaal voor (ik heb 2 kleine witte plekjes onderop en een rand die niet geweldig uit de machine kwam).

Ik zag laatst wel iemand die er een soor Gandalf pijp van gemaakt had, klein batterijtje zodat het een blokje blijft, extention tube + kayfun + lange kromme driptip, dat zag er wel mooi uit maar dan is hij best wel lang :P.

mijn pakje (met 2 batterijen, besteld 21 februari) is verzonden vanaf FT op 24 februari.

zoals ik nu kan kijken is deze verzonden naar Maleisië.

11-Mar-2014 1512 Item arrived MPC PMIH (KLIA) MPC PMIH (KLIA)

10-Mar-2014 2241 Item posted over the counter MPC PMIH (KLIA)

02-Mar-2014 0140 Dispatch Pre-Alert 01/03/2014 MPC PMIH (KLIA)

dus denk dat het nog wel ff kan duren  :duimen

Vraag me af hoe lang het gaat duren, ik wil volgende keer ook is een paar batterijen bestellen, ze zijn toch weer een paar euries goedkoper.