Jump to content

Fasttech.com


Guest ArjanR1

Recommended Posts

Ben benieuwd, op veel Mech mods zit een lange wachttijd en het was hier of de Nemesis of de Launcher. De Nemesis met brass tubes schijnt in 18650 mode te kort te zijn, schroefdraad blijft dan zichtbaar. Dat met de lange wachttijd gaf bij mij de doorslag.

Ik heb trouwens ook nog een pincet laten meeliften, die heb ik natuurlijk nodig voor het maken van microcoils heheh.

Heel vreemd, het pincet stond als "in stock", bij de Launcher stond 'ships next day' (bij die zonder logo die toch een logootjes ergens blijkt te hebben). Blijkbaar wordt dit weekend niet meer verzonden want de verwachte datum voor verzenden is voor de Launcher de 10de en voor het pincet dat in voorraad is de 11de. Daar kan ik nog wel mee leven. Blijft hij dinsdag hangen vanwege dat pincet mik ik dat eruit en mogen ze die apart opsturen. Tjonge, waar betalen ze die verzendkosten toch van?

Link to comment
Share on other sites

Ben benieuwd, op veel Mech mods zit een lange wachttijd en het was hier of de Nemesis of de Launcher. De Nemesis met brass tubes schijnt in 18650 mode te kort te zijn, schroefdraad blijft dan zichtbaar. Dat met de lange wachttijd gaf bij mij de doorslag.

Ik heb trouwens ook nog een pincet laten meeliften, die heb ik natuurlijk nodig voor het maken van microcoils heheh.

Heel vreemd, het pincet stond als "in stock", bij de Launcher stond 'ships next day' (bij die zonder logo die toch een logootjes ergens blijkt te hebben). Blijkbaar wordt dit weekend niet meer verzonden want de verwachte datum voor verzenden is voor de Launcher de 10de en voor het pincet dat in voorraad is de 11de. Daar kan ik nog wel mee leven. Blijft hij dinsdag hangen vanwege dat pincet mik ik dat eruit en mogen ze die apart opsturen. Tjonge, waar betalen ze die verzendkosten toch van?

Tja de verwachte verzenddatum klopt helemaal niets van. Nu een maand verder zijn eindelijk al mijn bestellingen verstuurd. Bij veel van deze bestellingen stond een verzendtijd van bijvoorbeeld 7 dagen die na het doen van de bestelling al langer is en daarna nog is 2 keer wordt verlengd.

Helemaal leuk als bij jouw bestelde item staat dat het nog 7 dagen duurt en als je kijkt bij het item zelf er staat dat hij binnen 2 dagen verzonden wordt.

Maar ondankt dat het allemaal wat langer duurt zie ik dit als een voordeel. Ik ga namelijk niets meer bestellen tot ik alles binnen heb en weet dat alles goed is. Dus voor mij een goede manier om op mijn handen te zitten ondanks de leuke dingen die ik allemaal voorbij zie komen en oh zo graag wil bestellen.

Link to comment
Share on other sites

Ik gebruikte tijdens het betalen een aantal gift certificates die ik nog had staan. Wat me opviel is dat op de detail pagina van deze betaling (bij Paypal) niet te zien is wat het oorspronkelijke bedrag was, dus voor de aftrek van de gift certificates. Toen bedacht ik me dat het gebruiken van gift certificates een  manier is om het bedrag wat je betaalt hebt te drukken als je onder de 22 euro wilt blijven.

Neemt de belastingdienst genoegen met een printje van de Paypal pagina of willen ze een printje van de order zoals die op de FT pagina staat?

Link to comment
Share on other sites

Ik gebruikte tijdens het betalen een aantal gift certificates die ik nog had staan. Wat me opviel is dat op de detail pagina van deze betaling (bij Paypal) niet te zien is wat het oorspronkelijke bedrag was, dus voor de aftrek van de gift certificates. Toen bedacht ik me dat het gebruiken van gift certificates een  manier is om het bedrag wat je betaalt hebt te drukken als je onder de 22 euro wilt blijven.

Neemt de belastingdienst genoegen met een printje van de Paypal pagina of willen ze een printje van de order zoals die op de FT pagina staat?

Ik weet niet meer waar ik het een tijdje terug gelezen had, maar een ander forumlid moest een betalingsbewijs tonen.

Met een print van de paypal-afrekening nam men toen genoegen.

Ik kon het net toch weer niet laten en heb zowel de koperen- als de brass Nemesis besteld.

Dan is straks het hele setje compleet.

Duurt wel 12 dagen (of langer) voor ze het versturen, maar ik heb geen haast.

Omdat de brass-versie vrij goedkoop was, heb ik er ook een extra kick bij gedaan en bleef daarmee onder de 22.

Binnenkort nog 1 Chi you en 1 Launcher en dan stop ik (geloof ik :bloos)

Link to comment
Share on other sites

Ha leuk, op het wachtbankje :-) maar dan heb je ook wat als het er eenmaal is. Een mooi vooruitzicht toch?

Hmmm als ik jou dus goed begrijp zou je de gift certificates dus goed kunnen gebruiken om de prijs te drukken :-) Niet dat ik daar ooit misbruik van maak natuurlijk  :haas

Link to comment
Share on other sites

Weet iemand of de status van een pakketje nog wordt ge-update na dispached overseas?

Dat wordt dan arrived at overseas, en dan heb je het meestal een dag later in huis.

Dank voor de info. Enig idee hoe lang iets meestal op dispatched blijft staan?

Vanaf de 24ste tot nu is wel heel lang als dat gemiddeld is :o

Sent with my Vamo V5

Link to comment
Share on other sites

@Carolientje in het begin maakte ik me dan vreselijk druk en ging 4x per dag kijken of het al opschoot, inmiddels is me nu al een paar keer gebeurt dat ineens de postbode met een pakje uit China voor de deur stond. :grins

Je raakt gewend aan die lange levertijden.

En als we dan hier iets op dinsdag bestellen in Nederland en het word niet bezorgt op woensdag zijn we in alle staten.  :gek

Link to comment
Share on other sites

Guest superconny

Bij mij staat er vansaf 10  januari één op dispatched. Over 2 dagen ga ik een ticket aanmaken.

Verstuurd vanaf mijn GT-P3110 met Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Guest jvdvmerksem

Ook weer wat meegemaakt....

Ik had een paar bestellingen gedaan bij FastTech (allemaal onder de 22 euro)

Krijg ik deze een week een brief van de politie....

Met als begin : " inlichtingen omtrent de verklaring van benadeelde persoon.  U heeft klacht ingediend "

Voorwerp van de klacht :

Diefstal van op een haventerrein opgeslagen goederen bestemd voor verder transport (havendiefstal)zonder geweld of bedreiging,zonder verzwarende omstandigheden

Met andere woorden,mijn bestellingen zijn gewoon gepikt op de luchthaven !!!  :657

Heb dan contact opgenomen met PayPal en die verzekerde mij dat alles zou terug betaald worden...Let's hope..  :duimen

Maar ja,daar heb ik mijn spullen nog niet mee terug....zijn al betaald... en heb nu terug dezelfde orders moeten plaatsen

Link to comment
Share on other sites

Bij mij staat er vansaf 10  januari één op dispatched. Over 2 dagen ga ik een ticket aanmaken.

Verstuurd vanaf mijn GT-P3110 met Tapatalk

Dat zou ik nu inderdaad ook doen die is al 2 maanden onderweg.

En heel snel contact opnemen met paypal dat kan je eventueel je geld terug vragen via hun.

Link to comment
Share on other sites

@Carolientje in het begin maakte ik me dan vreselijk druk en ging 4x per dag kijken of het al opschoot, inmiddels is me nu al een paar keer gebeurt dat ineens de postbode met een pakje uit China voor de deur stond. :grins

Je raakt gewend aan die lange levertijden.

En als we dan hier iets op dinsdag bestellen in Nederland en het word niet bezorgt op woensdag zijn we in alle staten.  :gek

Als ze in Nederland een kayfun lite clone voor 11 euro beginnen te verkopen hebben we het nog wel een keer over of die vergelijking opgaat.

Sent with my Vamo V5

Link to comment
Share on other sites

@Carolientje in het begin maakte ik me dan vreselijk druk en ging 4x per dag kijken of het al opschoot, inmiddels is me nu al een paar keer gebeurt dat ineens de postbode met een pakje uit China voor de deur stond. :grins

Je raakt gewend aan die lange levertijden.

En als we dan hier iets op dinsdag bestellen in Nederland en het word niet bezorgt op woensdag zijn we in alle staten.  :gek

Als ze in Nederland een kayfun lite clone voor 11 euro beginnen te verkopen hebben we het nog wel een keer over of die vergelijking opgaat.

Sent with my Vamo V5

:lol :lol :lol

Heb van de week een kayfun clone gekocht bij Ditta maar die was wel iets meer dan 11€.

Maar ben het verder met je eens hoor, ik koop ook genoeg in China.

Link to comment
Share on other sites

Idd de leertijden lopen weer stevig op! Ik heb nu een bestelling geplaatst bij FE en zij hadden beide items verscheept binnen een dag!

Beide artikel, volgens de tracking site, waren de dag erop al onderweg naar Nederland!

Hopen dat dit een sneller alternatief is!

Gr. YiL

Link to comment
Share on other sites

Wat is Fe ? als ik vragen mag, ik ken die niet denk ik.

Oww denk dat ik het weet Focal ecig soms?

Zie daar wel een mooie rode QQ mech geen idee wat voor atomizer systeem dat is lijkt wel een beetje op die innokin.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...