Jump to content

Fasttech.com


Guest ArjanR1

Recommended Posts

Guest roeljansen69

En je moet deze hebben, dat is de beste:

http://www.fasttech.com/products/1411/10006709/1632903

Is de (A)-versie slechter?

De A is iets minder mooi afgewerkt, maar ik kan het verschil nauwelijks zien en merk er in het gebruik al helemaal niets van. Ik heb ze beide en ik moet zeggen dat mijn voorkeur toch uitgaat naar de A en heb daar dan ook meer van besteld.

Het deel van de verdampingskamer dat je naar beneden kan drukken zit bij de B versie die ik heb te los waardoor die bij het los- en vastdraaien van de tank meedraait en het katoen door de gaatjes trekt. De A versies hebben daar geen last van.

De A versie is ook nog direct leverbaar.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb dezelfde ervaring als RoelJansen. De A is marginaal minder mooi afgewerkt, maar de verdampingskamer blijft bij de A versie wel goed zitten, bij de B versie heb ik daar een extra O-ring omheem gedaan om hem 'vast te houden'. De kamer een millimeter terugduwen voordat je alles in elkaar zet helpt ook trouwens.

Link to comment
Share on other sites

Guest TheMadVaper

Dit vind ik toch echt vaag hoor:

17-04-2014 Received from Customer

19-04-2014 Despatched to overseas (Country code: NL)

02-05-2014 Arrived at overseas (Country code: NL)

03-05-2014 Product Delivered (Country code: NL)

Niets ontvangen, status onveranderd, misschien dat het vandaag nog komt maar.... beetje vaag....

Hoe kun je precies contact op nemen met PostNL? Ik hoor mensen er wel eens over dat ze een nieuw track and trace nummer aanvragen enzo via internet.

Link to comment
Share on other sites

Dit vind ik toch echt vaag hoor:

17-04-2014 Received from Customer

19-04-2014 Despatched to overseas (Country code: NL)

02-05-2014 Arrived at overseas (Country code: NL)

03-05-2014 Product Delivered (Country code: NL)

Niets ontvangen, status onveranderd, misschien dat het vandaag nog komt maar.... beetje vaag....

Hoe kun je precies contact op nemen met PostNL? Ik hoor mensen er wel eens over dat ze een nieuw track and trace nummer aanvragen enzo via internet.

nou, vandaag zal hij denk ik sowieso niet komen

:duimen

Link to comment
Share on other sites

Guest TheMadVaper

Dit vind ik toch echt vaag hoor:

17-04-2014 Received from Customer

19-04-2014 Despatched to overseas (Country code: NL)

02-05-2014 Arrived at overseas (Country code: NL)

03-05-2014 Product Delivered (Country code: NL)

Niets ontvangen, status onveranderd, misschien dat het vandaag nog komt maar.... beetje vaag....

Hoe kun je precies contact op nemen met PostNL? Ik hoor mensen er wel eens over dat ze een nieuw track and trace nummer aanvragen enzo via internet.

nou, vandaag zal hij denk ik sowieso niet komen

:duimen

Bij mij komt er gewoon post op maandag hoor ;)

Via twitter je t&t nummer vragen met vermelding van je Fasttech t&t nummer

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Naar welk twitter account? ik twitter eigenlijk nooit :P

Link to comment
Share on other sites

Guest TheMadVaper

D'oh, niet aan gedacht, doe er niets meer aan sinds het "voor alle oorlogen bladibla" geworden is hehe.

Link to comment
Share on other sites

Guest superconny

Gewoon een ticket aanmaken met de foto er bij. Ik deed het ook nooit met kleinere bedragen, maar veel kleine bedragen wordt toch een groot bedrag.

Link to comment
Share on other sites

Gewoon een ticket aanmaken met de foto er bij. Ik deed het ook nooit met kleinere bedragen, maar veel kleine bedragen wordt toch een groot bedrag.

Inderdaad al is het een klein bedrag,als ik het op straat zie liggen pak ik het ook op.

@Peter

Ik laat kwetsbare spullen verzenden in een doosje.

Kost ongeveer 1 dollar extra.

Ik wist niet eens dat dat kon ga ik voortaan dus ook maar doen.

Link to comment
Share on other sites

Guest spegs

Onze bezorger bezorgt dus ook op Bevrijdingsdag, alles is binnen ^_^.

ik zit met smart te wachten of mijn bezorger vandaag werkt.

mijn rode nemesis tube's zijn sinds vrijdag al in nederland.....................en zaterdag heb ik ze niet gekregen dus al mijn hoop is gevestigd op vandaag (hmm en anders morgen)

Link to comment
Share on other sites

Hoe kun je precies contact op nemen met PostNL? Ik hoor mensen er wel eens over dat ze een nieuw track and trace nummer aanvragen enzo via internet.

je kan ook op de site met het contactformulier vragen wat het NL track and trace nummer is als je geen twitter hebt, doe ik ook altijd, duurt wel een dag of 2.

Link to comment
Share on other sites

Afgelopen kreeg ik <DEZE> mod-stand/houder ($1.70) stuk,tja wat moet je nu?Niks lijkt mij voor zo'n bedrag ga geen drukte maken maar ik ga ook geen nieuwe bestellen,weer zo lang wachten met het risico dat die ook kapot aankomt.

[img height=299 width=400]http://i1297.photobucket.com/albums/ag22/peterpost58/Forum%20afbeeldingen/Schermafbeelding2014-05-05om142111_zps6caa617f.png

Ticket aanmaken idd en voor de volgende bestelling van breekbare dingen bij de verzendopties kiezen voor verpakking in doos. Kost je $1 extra, maar dan is de kans dat het gebroken aankomt veel kleiner dan in zo'n bubbeltjes envelop

Link to comment
Share on other sites

Gewoon een ticket aanmaken met de foto er bij. Ik deed het ook nooit met kleinere bedragen, maar veel kleine bedragen wordt toch een groot bedrag.

had net hetzelfde voor en na een ticket stopten ze een nieuwe bij m'n volgende bestelling.

Link to comment
Share on other sites

@Chasepoes

Zeg wijsneus, dat had ik al geschreven over dat doosje  :tong

Jajajaja..Sorry, veel posts, snel lezen, behulpzaam willen zijn en dan zie ik wel eens iets over het hoofd...

:aai .........................  :wink

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...