Jump to content

Inmokin svd misfire / shutdown

TheSkyer
 Share

Recommended Posts

Beste,

Mijn svd heeft de rare eigenschap heel goed te werken, maar soms ook heel slecht.

Zo gebeurd het dat deze pas 2 seconden nadat ik de fire button indruk begint met vuren (de fire button begint dan ook pas later op te luchten) of soms gewoon uit gaat als ik de fire button induw.

Het gekke is dat hij dit niet consequent vertoond maar soms gewoon "een slechte dag" lijkt te hebben.

Hoe zou dit komen?

Kan het te maken hebben met de batterijen die ik gebruik (rechargeable icr 18350 special lithium batterijen van goedkooproken, grijs van kleur).

Geen idee. Maar ik heb gisteren het MVP filmpje, die Monky in haar topic heeft gezet, eens bekeken van Busardo, en zag op die pagina rechts bovenin ook een filmpje over de SVD, ook van Busardo. En in dat laatste filmpje werd duidelijk dat de software nog niet helemaal was zoals het moest zijn.

De werking van de + en - knop varieert nl. bij het linksom horizontaal houden of rechtsom horizontaal houden. (Heb je 'm nog, haha.)

En meer rare dingen.

Dusssss... ik denk dat het aan de software van de SVD ligt. Maar wie ben ik...

Daarnaast heb ik ook bar weinig verstand van welke batties er in de SVD mogen/kunnen, maar... ik vind het wel opvallend dat ik dit nu van je lees.

Ik twijfel nog altijd tussen de MVP en de SVD. En dat zal nog wel even zo blijven, gezien jouw haperingen met de SVD.  :grins

edit: o, en mss moet je de tube wat strakker aandraaien? Wellicht maakt ie dan beter contact. Of juist niet te strak, dat kan ook nog. O heerlijk dit, je schiet er geen moer mee op.  :gek

Geen idee. Maar ik heb gisteren het MVP filmpje, die Monky in haar topic heeft gezet, eens bekeken van Busardo, en zag op die pagina rechts bovenin ook een filmpje over de SVD, ook van Busardo. En in dat laatste filmpje werd duidelijk dat de software nog niet helemaal was zoals het moest zijn.

De werking van de + en - knop varieert nl. bij het linksom horizontaal houden of rechtsom horizontaal houden. (Heb je 'm nog, haha.)

En meer rare dingen.

Dusssss... ik denk dat het aan de software van de SVD ligt. Maar wie ben ik...

Daarnaast heb ik ook bar weinig verstand van welke batties er in de SVD mogen/kunnen, maar... ik vind het wel opvallend dat ik dit nu van je lees.

Ik twijfel nog altijd tussen de MVP en de SVD. En dat zal nog wel even zo blijven, gezien jouw haperingen met de SVD.  :grins

edit: o, en mss moet je de tube wat strakker aandraaien? Wellicht maakt ie dan beter contact. Of juist niet te strak, dat kan ook nog. O heerlijk dit, je schiet er geen moer mee op.  :gek

Ja aan de tube heb ik ook lopen finetunen, maar omdat het niet consequent voorkomt is het moeilijk te achterhalen waar het zit.

De svd is er ondertussen in V2, die van pbusardo is een presale model. In de huidige svd's is een hoop veranderd / gefixt.

Ondanks dat mijn svd wel eens een slecht humeur heeft vergeef ok hem die zonden. Hij dampt mannelijk heerlijk, nog beter dat mijn eigenlijk al heilig verklaarde Vamo.

Ik zou hem zo weer kopen in ieder geval!

Dat klopt ja, hij had een pre sale model. Maar daarom verbaast het me juist niet dat ie van jou zo raar doet.

Wellicht nóg een bugje die eruit moet, hihi.

O ja joh? Nog beter dan de Vamo? Wow!

Dat klopt ja, hij had een pre sale model. Maar daarom verbaast het me juist niet dat ie van jou zo raar doet.

Wellicht nóg een bugje die eruit moet, hihi.

O ja joh? Nog beter dan de Vamo? Wow!

Ja ik was er ook redelijk zeker van dat dat niet kon, maar het kan XD

• 2 months later...

Oude topic en misschien al opgelost maar dacht reageer toch even.

Ik heb zelf ook een svd en deze vertoonde dat misfiregebeuren ook. Ik denk dat ik nu weet wat het is, althans bij mij. Het misfiring gebeurt vlak na als je een instelling verandert heb, dus een knop ingedrukt hebt anders dan de fireknop. wacht je even een seconde ofzo tot het display gedoofd is dan doet hij het gewoon. Dit doet hij nu steeds bij mij en heb geen problemen meer. Denk dat dit zo geprogrammeerd is. Ook het iets strakker draaien van de tube helpt tegen het shutdown gebeuren.

De svd is nu echt mijn thuisdamper geworden met een igo-l erop, uitgevoerd met microcoil en katoenwatten, top setup.

Zeer tevreden nu over de svd.