Jump to content

Software of website voor random recepten gezocht


Recommended Posts

Zoals de titel al zegt ben ik enige tijd opzoek naar een website, software of app waar je je aroma's in kunt voeren die een random recept voorschrijft.

 

Momenteel gebruik ik https://e-liquid-recipes.com

 

Enkel herkent deze site veel van mijn aroma's niet, en zijn de recepten niet veelzijdig te noemen. 

 

Heb momenteel geschat 200+ losse aroma's die ik in de jaren heb gekocht/verzameld. En ik doe daar al jaren niks mee omdat ik vaak bij boss shots bestel. Ik zou toch graag iets van deze aroma's willen gaan maken. 

 

Dus wie weet iets dat wel goed en makkelijk werkt? @monotom weet jij iets misschien? 

Link to comment
Share on other sites

Dat is wel gaaf om eens te zien. Echter zoek ik meer iets waar ik mijn aroma's in kan opslaan, die dan een random recept geeft wat ik kan maken met mijn aroma's. Als ik bijvoorbeeld die recepten zie en eentje springt eruit. Dan moet ik door de 200+ aroma's om te kijken of ik alles wel in huis heb. 

Link to comment
Share on other sites

@Zen Master Jay, da's een kwestie van een Excelletje aanmaken met al je smaakjes erin. Zoekt een stuk makkelijker ?

Maar ik snap wel wat je bedoeld. Eliquid recipies doet dat wel goed zo, met je lijst van flavours en op basis daarvan zoeken naar recepten. Geen idee of er nog andere sites zijn met vergelijkbare functionaliteit.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

crazy machine is niet echt een optie, want die maakt een random mix met jouw ingredienten. Door niemand getest, want wordt iedere keer als je op de knop ramt on-the-fly aangemaakt. Zijn geen bestaande recepten. 

 

Op elc kun je in ieder geval nog reviews en ratings zien.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...