Jump to content

Op zoek naar stacked tube mods voor normale prijs


DirkMeer

Recommended Posts

De titel zegt het al, ik ben op zoek naar stacked tube mods, mech/hybrid/regulated. Tot nu toe heb ik het een en ander gevonden zoals Immortal modz of Deathwish mods die stacked tube mods verkopen maar de prijzen zijn nogal aan de hoge kant. Hebben jullie wat goede suggesties van brands of specifieke modellen voor onder de honderd euro? Ook ben ik benieuwd naar wat jullie van stacked tube mods vinden naast de esthetische waarde.

 

Mvg,

 

Dirk

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, DirkMeer said:

stacked tube mods

Een jaar of drie waren dit soort mods nog goed verkrijgbaar, sinds de pod mode is het echt zoeken naar stacked mods.

 

Bij de dure jongens zelf is nog het een en ander verkrijgbaar.

 

Twee mech stacked mods die met heel goed zoeken nog samen te stellen zijn zijn de Bonza mod kit met losse stacked tube.

 

Mijn aanrader voor een kwalitatief goede mech mod is de Dreamer van TinesVape ontworpen door Stan "TenaciousTXVapes"

 

Kan 18650, 20700 en 21700 batterijen aan.

Bij E-Wolk is de SS brushed nog samen te stellen. (Zie foto) Ikzelf gebruik deze het liefst met een Drop RDA in SS brushed.

 

20210215_184130.jpg

 

Doe wel voorzichtig met een mech 8.4v, zonder ervaring moet je je eerst heel goed gaan verdiepen in de materie. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Een heel goedkope china mech zou ik mijden als de pest eerlijk gezegd , goede afwerking en vuurmechanisme is belangrijk voor de veiligheid en om er lang plezier van te hebben.

Een 2e handsje zou natuurlijk kunnen maar daar moet je ook wat mazzel mee hebben.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Kurmit said:

Een heel goedkope china mech zou ik mijden als de pest

Jup, ervaring mee. In het begin kocht ik regelmatig Chinese clones, een mech clone is vaak al dramatisch slecht... zie deze held.

e%20cig%204.jpg

Een stacked of series mech boxmod kan in zo'n geval eindigen in een echt drama.

 

De Dreamer is daarentegen van zeer goede kwaliteit. Daarnaast moet je echt weten wat je doet.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Beste @Sub-Ωhm wilt u zich aub houden aan de quotiquette regels om dit forum prettig en leesbaar te houden.

Dit is niet de eerste keer dat u hier op word gewezen :regels

Tevens kan uw foto pijn doen aan de tere billetjes van sommige mede forummers denkt u ook aan deze zieltjes aub ?

 

  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

@Kurmitlaat deze manier van quoten nou precies zijn wat volgens de quotiquette wel gewenst is...

 

Een kleine selectie tekst waar je direct op reageert. Niet gewenst is de quote knop gebruiken als reactie knop met als gevolg de volledige bovenstaande post quoten om met "mooi" te reageren ?

 

Speciaal voor jou nog ff de uitgebreide uitleg... met filmpjes ??

Sorry voor de tere zieltjes foto... de waarheid is soms hard. Scheelt wel tanden poetsen ???

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

@De Smaakmaker Als je jezelf de vraag stelt of je quote iets toevoegt aan de leesbaarheid van het topic dan zou je tot ongeveer dezelfde conclusie moeten komen als aangegeven staat in de quotiquette. Daarbij weet ik niet of Kurmit zijn commentaar heel serieus bedoeld, moppersmurf in ieder geval zeker niet ?

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, Sub-Ωhm said:

Bij E-Wolk is de SS brushed nog samen te stellen. (Zie foto) Ikzelf gebruik deze het liefst met een Drop RDA in SS brushed.

Erg bedankt voor je post. Heb wel ervaring met mech mods, maar ik kan altijd een maat van mij raadplegen die er alles van af weet. De Dreamer lijkt mij een goede kandidaat, ziet er heel clean uit met die RDA erop ook. Op E-Wolk zie ik ook een item die bedoeld is voor arching reduction, wat houdt die term in als ik vragen mag?

 

Mvg, Dirk

Edited by Sub-Ωhm
⚠️ FBT edit, onnodige quote verwijderd, voor uitleg zie https://www.dampforum.nu/topic/43718-quotiquette-ongeschreven-regeltjes-mbt-quoten
Link to comment
Share on other sites

@DirkMeer

De "clean" RDA op de foto in mijn vorige post is de Ardent RDA van dezelfde maker Stan "TenaciousTXVapes"

 

Deze versie van de Ardent is een aparte editie, i.p.v. de standaard Ardent met 510 kwam deze met een extra adapter voor de Dreamer. Deze adapter vervangt de 510 van de Mech en die van de RDA. De - van het deck sluit rechtstreeks aan op de tube, de + van het deck rechtstreeks op de bovenste batterij. Minder overgangen is minder voltage drop. Zeg maar hybrid ++

 

De Ardent is een redelijke RDA, maar ondanks de adapter ben ik veel meer gecharmeerd (lees fan) van de Drop RDA.

 

Aan jou de keuze, maar ook de Drop ziet er op de standaard 510 van Dreamer heel goed uit.

 

WP_20180301_19_10_47_Pro_LI.jpg

 

Item voor arcing reduction... geen idee over welk item je het hebt. Maar ik kan me voorstellen dat het over de constant contact firebutton gaat. Een constant contact button is zo ontworpen dat de aansluiting op de batterij constant is en er daardoor geen arcing op de batterij ontstaat tijdens het vuren. Er moet natuurlijk wel ergens contact gemaakt worden. Bij een constant contact button gaat dit intern. De materialen van de button zijn minder arcing gevoelig dan een button op batterij contact.

 

Arcing is het "overspringen" van een vonk tussen aansluitingen, arcing zorgt voor aantastingingen van de contactpunten, pin en batterij, en dus een steeds slechter contact.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...