Jump to content

Using COVID-19, Congress Bans USPS Vape Shipping


Recommended Posts

5 hours ago, Diana Diashaliz said:

Moet ik dan maar weer gewoon aan de peuken, ondanks ik ze smerig vind...?

Je zou ook gewoon kunnen doorgaan met wat je al deed..... gestopt zijn met roken. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Diana Diashaliz said:

Moet ik dan

Dit gaat over verzenden van liquids in de USA, hier hebben wij dus geen last van. Voor de business to person verzendingen in Amerika is er ook een mogelijkheid om via andere vervoerders te verzenden, zolang je maar aan die vervoerder aan kunt tonen dat je 21 jaar of ouder bent.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 22-1-2021 at 18:38, Sub-Ωhm said:

Dit gaat over verzenden van liquids in de USA, hier hebben wij dus geen last van. Voor de business to person verzendingen in Amerika is er ook een mogelijkheid om via andere vervoerders te verzenden, zolang je maar aan die vervoerder aan kunt tonen dat je 21 jaar of ouder bent.

En of ik daar wel last van heb.

 

De verzendkosten zijn 40 dollar duurder voor hetzelfde pakket 3 maanden geleden ?

Zo balen dit...gelukkig bestel ik altijd als er een korting gevoerd wordt, anders moet ik echt op zoek naar andere smaakjes.

En dat is niet echt simpel, heb zoveel geprobeerd, maar de allerlekkerste kan ik alleen maar daar kopen!

On 22-1-2021 at 18:05, Madman said:

Je zou ook gewoon kunnen doorgaan met wat je al deed..... gestopt zijn met roken. 

Het was meer om mijn frustratie uit te spreken, als ik al een sigaret ruik word ik misselijk...?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 22-1-2021 at 16:30, SucksToBeDennis said:

nog even een alle vapers gaan straks verhuizen naar de UK dat is het enige land dat wel een gezond verstand heeft en hun inwoners van het roken af willen helpen.

Ik hoorde dat ze op een eiland tussen Engeland en Ierland (ile of man) ook alle corona maatregelen geschrapt hebben. Kunnen we mooi dampen in de kroeg!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Alleen vergeet je even vrolijk hoeveel mensen je kan besmetten die vanwege dat pure genot misschien wel het loodje leggen. En je vergeet ook voor het gemak het zorgpersoneel dat al in uitpuilende ziekenhuizen werkt. Zal ik ook over kankerdiagnoses en uitgestelde kankeroperaties beginnen of begin je het al te begrijpen?

Vergis je niet hoor, als jij die miljoenste bent zal ik dr echt niet wakker van liggen. Tenzij je natuurlijk aanspaak hebt gemaakt op de zorg om de gevolgen van jouw "gezonde verstand" te behandelen. Dat zou nou echt verspilling zijn.

Edited by Moppersmurf
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Zo dan wat een heftige reactie en zo te lezen meen je het ook nog. Geeft niks, als ik dagelijks het journaal zou volgen en het voor waar zou aannemen zou ik je misschien zelfs gelijk geven. Het laat wel zien hoe goed de hersenspoeling van de media werkt.

Maar als ik daar naartoe zou verhuizen kom ik natuurlijk niet terug zolang we in deze slechte film zitten dus zou ik hier niemand kunnen besmetten. Overigens zou ik met liefde mijn ic bed afstaan als dat zou betekenen dat we weer normaal gaan doen.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

@subsense Zelf je e-liquids gaan brouwen. Want overal geldt die vervelende 10ml restrictie, als ze al überhaupt via de post leveren.

Aroma's en base (VG en PG) zijn nog wel vrij te verkrijgen, nicotine base kan via hiliq.com nog besteld worden, of je neemt wat over van iemand die teveel in de vriezer heeft zoals ik.

Link to comment
Share on other sites

De Amerikanen gaan wel heel ver. Fedex beëindigt de verzending van vape-producten per 1 maart jl. en UPS op 5 april. DHL had het verzenden van vape- en nicotineproducten in de VS al verboden voordat de wet werd aangenomen. Daarnaast extra strenge maatregelen. Zo moet er bv elke maand een lijst met alle transacties naar de belastingdienst van elke staat worden gestuurd, met daarin de namen en adressen van elke klant, de hoeveelheden en het type van elk verkocht product en de naam, het adres en het telefoonnummer van de persoon die het aflevert.

 

Bron

  • Sad 3
Link to comment
Share on other sites

On 2-3-2021 at 21:38, subsense said:

Hierdoor is het dus niet meer mogelijk om te bestellen bij mijn favoriete shop. Zie ook dit bericht.

Ik baal hier echt stevig van, vanaf 2013 bestel ik hier mijn liquids, beter en goedkoper heb ik ze nog niet gevonden in NL.

Ik bestel altijd voor meerdere personen, en altijd tijdens een actie (25% tot 35% korting).

Heeft iemand een goed alternatief?

Sinds 2012 bestel ik al bij GLV, en nu is het dus binnenkort afgelopen ?

Ik heb zoveel andere smaakjes geprobeerd, maar niets komt in de buurt bij wat ik daar koop!

Pfffff, ik word hier moedeloos van!!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...