Jump to content

Recommended Posts

Wie heeft hiet de gouden tip??

Weet iemand misschien een goede vervanger voor TapaTalk? Aangezien daar niet alle functies even lekker werken. Ik moet nu elke keer mijn browser op de telefoon openen om notificaties te kunnen zien, heb nu de E-mail notificaties er ook bij aangezet, maar dat vind ik best irritant aangezien mijn mailbox dan nogal snel volstroomt.....

Thnx!!

Onze software leverancier is bezig met een app waarmee dit forum en andere invision fora bezocht kunnen worden. Bij de beta test kwamen helaas wat meer bugs tevoorschijn dan gehoopt. Ondertussen is hij wel beschikbaar gemaakt door invision maar hij is nog niet dusdanig stabiel dat we hem al aanbieden. Geduld dus.

Er is trouwens alleen tapatalk ondersteuning op dit forum. Niet voor andere soortgelijke apps. Geen idee of er wel soortgelijke apps bestaan.

• Like 1

Daar hebben we niet echt invloed op (nou ja, gewoon echt geen invloed op). @Sledge zal vast af en toe na nieuwe releases het commentaar van gebruikers checken op de site van de softwareleverancier. Maar wanneer de applicatie dan stabiel genoeg is blijft afwachten.

• Like 2

Toevallig vandaag nog even gekeken, maar het is zo godvergeten traag met laden. IPS raadt het zelf ook nog af voor productie, alleen voor beta testing. 

Duurt mij ook langer dan verwacht, omdat het met best wat bombarie gepresenteerd werd. 

• Like 2
  • Thanks 1

@Sledge @Tamara Ik snap het allemaal wel, maar kan me indenken dat mensen er doodziek van worden om elke keer je browser te moeten openen om te kijken of je notificaties hebt. Andere optie is om je mailbox binnen een week vol te krijgen met email notificaties. Niet ideaal allemaal 🙄

Terwijl ik het zonde vind, want vind dit echt een super helpvol en leuk forum! 👍🏻👍🏻👍🏻

• Thanks 1

ik kijk alleen maar via telefoon browser en kan er geen probleem in vinden. 

oogeslagen als favoriet zodat hij gelijk in beeld is zodra je de browser opent. 

op het forum de topics aanzetten die je wil volgen en 1(of meerdere keren per dag ) op het tabje klikken als je je browser opent en je ziet gelijk of je notificaties heb door het rode 1tje(of 2 of 3, je snapt hem wel) rechts boven in het scherm. echt 1 tel werk

Edited by Sebas
  • Like 1

Misschien is een combi een niet ideale, maar werkbare oplossing @Kabbie86. Tapatalk voor de notificaties en vervolgens bijlezen met alle functies in de browser.

Zelf sluit ik me overigens aan bij @Sebas, ik heb een bloedhekel aan allerhande notificaties en geluiden op mijn gsm. Zelfs mail wordt manueel opgehaald. Alles wanneer ik er tijd/zin in heb, dat stukje quality time maakt je dag een stuk rustiger en productiever. "Bij brand: Bellen!", is mijn devies. Dat is ongeveer het enige wat nog geluid maakt op m'n gsm.

• Like 2

Persoonlijk vind ik een mobiele browser stukken beter dan dat verhipte takketalk. Wat is het nou feitelijk voor moeite om als je zin hebt even die browser te openen? Denkt men dat de wereld vergaat als je 5 minuten later pas leest?

Gezien de moeite die de forumgoden moeten doen voor dat takketalk zou je uit respect voor hun dat hele programma al aan de wilgen moeten hangen.

Ugh, ik heb gezegd.

• Haha 1

gewoon de website opzoeken, daarna rechtsboven naar de 3 puntjes.

Selecteer toevoegen aan startscherm (tenminste als je chrome gebruikt) en voila klaar.

Kun je voortaan vanaf je startscherm  middels een eigen snelkoppeling het forum starten.

So easy is that.

• Like 1
1 hour ago, Madman said:

We kunnen ook alle posts in 1 topic doen....

Goed idee, dat is ook makkelijk terugzoeken...

Alles wat je zoekt staat in dat ene topic 😋👍

• Like 1
5 hours ago, Moppersmurf said:

Soms ontglipt het me gewoon. Net als een scheetje zeg maar

Kun je je paddestoell niet als buttplug gebruiken dan, als je sluitspier zo zwak is? 🙂

Verstuurd vanaf mijn pc, zoals het heurt!

• Confused 1