Jump to content

⚠️ Reageer op de internetconsultatie over het smaakverbod!


Amjz2

Recommended Posts

HELP ONS OPNIEUW STRIJDEN TEGEN HET SMAAKVERBOD!

 

Ik schrijf dit bericht omdat ik wederom om jullie hulp moet vragen, nadat jullie met grote getalen de petitie ondertekend hebben!
Onlangs heeft staatssecretaris Blokhuis een internetconsultatie gepubliceerd, dit is een manier van de regering om betrokkenen om hun mening te vragen.

 

Ik wil jullie daarom allemaal oproepen om een reactie  te geven op de internetconsultatie via: https://www.internetconsultatie.nl/smaakjes

 

Vermeld in je reactie op de consultatie waarom jij vindt dat het voorgenomen beleid geen doorgang mag vinden. De reacties komen direct bij de beleidsmakers terecht!

 

De consultatie loopt tot 19 januari.

 

Namens ACVODA en Esigbond
Bij voorbaat dank voor jullie bijdragen!

Samen staan we sterk!

 

Groet,

Patrick Hoekstra
ACVODA

  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ik heb 'm zo opgesteld! ..goed genoeg?

 

 

Ik ben zelf 40 en al lang boven de 18 en ik vind dampen vooral met 'n smaakje een aangename afleiding en ik voel mij er prettig bij!
en het heeft er mij toe geleid  om van het roken af te komen,

 

En omdat ik het gevoel heb er een stuk makkelijker af te kunnen komen 'als ik dat wil'
dan bij het wel of niet willen of kunnen stoppen met gewone sigaretten blijven roken

 

En ik zou graag 'samen met vele andere' gewoon door kunnen blijven gaan of beginnen met "onze, niet zo slechte eigenschap" en/of hobby,
- Het (nog kunnen en blijven) Dampen!

 

Ik kan 'nu nog' altijd 'vertrouwen & bouwen' op mijn dampie! En het weerhoud mij om niet te doen af glijden in 'sobere gemoedstoestand'

 

M. Verburg
te Haarlem

Edited by Morice
  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...