Jump to content

Pico - Pico 25 of Pico X?


Christiaan

Recommended Posts

52 minutes ago, Christiaan said:

Nog iets vergeten te vragen!

Dus het type mod maakt niet uit voor MTL en DTL ?

 

 

Als je MTL dampt maakt dat niet uit. Elke mod is daar goed voor.

Bij DL kan het wel een hoop uitmaken als je bijv op hoog vermogen wilt dampen, gaan deze maar tot max 85 watt en met een single battery is ie snel leeg. Dan wil je misscbien liever iets met dual battery of 21700 batterijen ipv 18650. 

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Christiaan said:

Dus eigenlijk maakt het niet uit welke mod je uitkiest? Dus je kiest welke je de "mooiste" vind?

Ik had eigenlijk verwacht dat er technische verschillen in zaten die je keuze zouden moeten bepalen. ?

 

 

Ja de mooist eis altijd goed mits je tankje er op past. En dan gaat het vooral om de diameter. Wat veilig is voor de toekomst is een mod kiezen waarop een wat bredere tank past. En dan is de Pico 25 een goede keuze, net als heel veel andere mods.
Let op: elke mod kan een coil van 0,3 tot 3 ohm aansturen. Het gaat vooral om het wattage. Dus voortaan niet praten over je 1,6 ohm coil maar over het door jou gewenste wattage.
Oja, de batterij voor deze mods koop je het beste bij nkon.nl. 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Hallo Christiaan,

Ik zou voor de nieuwe pico pro gaan, jaaaaaren plezier van denk ik. no nonsens en stak ontwerp.

- pico 75, voordeel: prima mod, zeer betrouwbaar en degelijk, zink/alu, lekker klein (kleinste pico) nadeel: max 22mm tankjes

- pico 25, voordeel: tot 24mm tanks, licht in gewicht nadeel: plastic, snel kapot, groter dan pico 75

- pico x, voordeel: ligt lekker in de hand, nadeel: tot 23 mm tankjes, software glitches (foutjes), groter dan pico 75

- pico pro, voordeel zelfde als pico 75 maar verbeterd door zink onderdelen te vervangen door rvs, tot 24mm tankjes, super degelijk en betrouwbaar nadeel:alleen in duitsland te koop(volgens mij)

https://vape-distribution.de/NEU-Eleaf-iStick-Pico-Pro-Mod

hoop je hierbij geholpen te hebben.

 

gr, josje22

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Josje22 said:

- pico 75, voordeel: prima mod, zeer betrouwbaar en degelijk, zink/alu, lekker klein (kleinste pico) nadeel: max 22mm tankjes

- pico 25, voordeel: tot 24mm tanks, licht in gewicht nadeel: plastic, snel kapot, groter dan pico 75

Pico 75 max 23mm tankjes

Pico 25 max 26mm tankjes

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...