Jump to content

Ik zoek webshops waar je 1 liter (of meer) base kan bestellen


Thomaz

Recommended Posts

Onlangs heb ik voor mijn doen een mega bestelling gedaan bij elfc van meer dan 200 eu. Nu heb ik perongeluk 5L pg ipv vg gekocht?. Nu vraag ik mij af waar ik het best vg kan bestellen omdat ik bij elfc voor 100 pond moet bestellen en anders 20 pond verzendkosten moet betalen.

Link to comment
Share on other sites

Ik kocht mijn VG bij driphacks https://www.driphacks.com/vegetable-glycerin/

 

£9,49 = € 10,54 voor 5 liter, komen dan nog wel verzendkosten bij, hoeveel dat precies is weet ik op dit moment niet, want hun hebben de internationale orders op Hold gezet ivm het coronavirus. 
 

weet dan ook niet of het dit jaar nog gaat lukken, en wat er eventueel bij gaat komen volgend jaar met het kakelverse handelsakkoord ??‍♂️
 

als je 70VG/30PG vloeistoffen dampt, en je zou 4 jerrycans van 5 liter VG bestellen, dan kom je met die jerrycan PG ook een heel eind?

 

de VG van driphacks is uitstekend.

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, De Smaakmaker said:

ze bijna 20 pond

ik betaalde begin december toch een stuk minder ?

 

F66811-CC-2451-4-CB7-AD93-5-AB8-ADA62544

 

maar kan ook wezen dat ze bij upc gelijk je tv en internet aansluiten ?

Edited by Sebas
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

ja, engeland is(was) betrouwbaar. 

moet maar eens zien hoe makkelijk het volgende week gaat en of er (veel) extra kosten bij komen. 

 

bij flavour boss laatst een pakket helemaal kapot aangekomen en miste 4 nic shots. foto gestuurd en uitgelegd hoe het aankwam. 

zonder morren de 4 nic shots nagezonden wat voor mij niet hoefde want ik was wel voorzien met 44(ipv 48) shots en wilde alleen laten weten hoe het aan was gekomen. maar ze stonden er op om het ma te zenden. ?

Edited by Sebas
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Cyber_Huub said:

Daarom heb ik ook 200 jerrycans ?


de tandjes?

 

nou mocht er een importverbod komen kan ik dus altijd nog een keer naar Eindhoven komen rijden?

 

en ik maar denken dat ik redelijk wat had besteld de laatste keer met mijn 5 jerrycans in totaal (4VG 1 PG), maar daar zal jij me nu vierkant om uitlachen @Cyber_Huub?

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Sebas said:

ja, engeland is(was) betrouwbaar. 

moet maar eens zien hoe makkelijk het volgende week gaat en of er (veel) extra kosten bij komen. 

 


In het geval van een No deal zouden we boven de 125 euro invoerrechten moeten gaan betalen, met een handelsakkoord lijkt het me dat ze hier wel iets op gaan verzinnen.?

 

maar dat het (iets) duurder gaat worden is een zekerheidje.

 

ik vraag me af, als ik bijvoorbeeld kijk op ELFC dan staat daar dat aroma’s niet getroffen zijn door de TPD2, ik vraag me af hoe dit overeind blijft als ene meneer Blokhuis een smaakjesverbod gaat afkondigen.

 

wordt het dan wel verboden omdat het vape gerelateerd is, en hoe zullen de fabrikanten hier mee om gaan? Verpakkingen aanpassen, zodat er niet meer achterhaald kan worden of het vape gerelateerd is???‍♂️

Link to comment
Share on other sites

Volgens mij gaat dit ook alleen op kant en klaar vloeistoffen gelden. De aroma kun je voor veel meer gebruiken en zal dan ook niet verboden kunnen worden. We zouden anders nooit meer een gold ducat taart kunnen kopen. 
Waarschijnlijk mogen de vapeshops de aroma’s dan niet meer verkopen

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

On 24-12-2020 at 22:11, Sebas said:

of er (veel) extra kosten bij komen

 

Was op tv dat er geen import heffingen op producten uit de UK geheven gaan worden. Ik weet niet hoe het zit met BTW en inklaring. 

Maar boven de 500 euro geen importheffingen. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...