Jump to content

Le Petit Vapoteur bestelling


vapi

Recommended Posts

Goede dag. Ik heb een vraag en ik zou heel dankbaar zijn als jullie mij kunnen helpen.

Ik wil graag iets bij Le Petit Vapoteur (een vape pod en paar liquids) bestellen maar ik vraag me af hoe dat gaat. Gaat het net zo als een bestelling vanuit Nederland? Ik bedoel zal ik problemen met de douane krijgen en hoe zit het met BTW? Ik lees iets over als de waren hoger zijn dan 22 euro dan is er iets met douane en belasting maar ik begrijp het niet zo goed. En als dat kan geldt dat ook voor volgend jaar of wordt het dan ingewikkelder? Sorry voor mijn Nederlands:) Alvast bedankt.

Link to comment
Share on other sites

ik heb al een paar keer bij lepetitvapoteur besteld en het werkt eigenlijk het zelfde als je hier in nederland besteld alleen het duurt iets langer voor dat je het thuis bezorgd krijgt. Het pakketje wordt in frankrijk met Colissimo naar nederland gebracht en eenmaal in nederland neemt Dpd het over. Als je boven de 30 euro besteld is de bezorging ook nog is gratis ? 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Goed verpakt. 3 a 4 werkdagen duurt het meestal voor het of thuis of bij pickup point ligt. Volgens mij is pickuppoint tijdelijk niet mogelijk.

 

En bijna elke keer dat je besteld een leuk koelkast magneetje erbij van lpv. Zoals hierboven wordt aangegeven geen extra kosten en boven de 30 euro gratis in huis.

En dan nog een leuke! Bij elke tien euro die je besteed, spaar je een euro die op elk moment bij een nieuwe bestelling als voucher gebruikt kan worden.

 

Groetjes een lpv fan ?

Edited by Huisregels
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...