Jump to content

Coil na 1 dag opeens op 0.00 Ohm???


Recommended Posts

Ik heb dit nu al meerdere keren gehad, dat mijn coil opeens op 0.00 Ohm staat, en ik de coil moet vervangen, want dampen gaat niet meer.

Maar nu heb ik het alweer na 1 dag! 

Weet iemand wat dit probleem kan veroorzaken?

 

Ik gebruik de Justfog Q16 Pro Clearomizer met de justfog 14/16 serie coils. 50/50 base zonder smaakje.

 

Normaal kan ik zo'n coil 7 tot 8 dagen gebruiken.

 

 

Link to comment
Share on other sites

@Christiaan, welke mod gebruik je ? De elektronica van de mod kan ook de veroorzaker van dit soort problemen zijn.

Heb je meerdere mods ? Zo ja, draai het tankje, wanneer het weer gebeurt, eens op een andere mod, kijken of het probleem dan weg is.

Is het probleem dan opgelost, ligt het probleem in je mod. Blijft het probleem, dan zit het in je tankje.

Misschien ook tijd om je Q16 tankje weg te flikkeren en een ander soort tankje te nemen, de Q16 is echt een zwaar verouderd model tank.

 

Link to comment
Share on other sites

Hi Steamboy, dat dacht ik ook!

Ik gebruik de Eleaf Pico X Met de Justfog Q16 Pro en 1.6 Ohm coil. (nieuwste tankje van Justfog)

Ik damp op 6 a 7 watt. Ongeveer 3,2 Volt.

 

De coil heb ik daarna op een andere mod gezet, en die gaf ook 0,00 Ohm aan.

Toevallig gebeurt het mij nu net weer na 3 dagen.

 

Als er andere tankjes voor deze coils waren had ik die geprobeerd. Weet jij of er andere tankjes voor deze coils zijn?

 

 

 

 

Edited by Christiaan
Link to comment
Share on other sites

@Christiaanbij mijn weten zijn er geen andere tankjes voor die coils. En ook al waren die er wel dan zijn ze waarschijnlijk net zo slecht aangezien je dezelfde coils blijft gebruiken. Mijn advies kijk eens naar een ander tankje je zult merken dat welke tank je ook koopt de smaak zal beter zijn (uiteraard wel een smaakje in je liquid mikken) dat maakt het dampen ook vele malen lekkerder. 

Link to comment
Share on other sites

@Christiaan, kijk het gaat er niet om of je het aller laatste nieuwe modelletje hebt, het principe van de Justfog tankjes met het type coiltje, is sterk verouderd.

In het verleden hebben de Justfog's vaker problemen gehad met de kwaliteit van de coils.

Ik zou maar eens gaan kijken voor een beter type tank, is zat verkrijgbaar.......

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...