Jump to content

Recommended Posts

Hallo iedereen!

allereerst even een bedankje naar wahanassatta voor het aanmaken en sub-ohm voor het activeren van mijn shop pagina!

Welkom op mijn webshop dampforum pagina!
Ik ben Jesse Hillebrand en de eigenaar van https://HillFirecoils.com.

De focus van mijn webshop ligt voornamelijk op het aanbieden van handgemaakte coils. 

Ik ben begonnen met 7 verschillende Alien varianten van Nichrome 80 en Nichrome 90 wikkeldraad.

Dit hadden eigenlijk meer varienten moeten worden, maar helaas is dat er niet van gekomen. Ik hoop deze zsm te kunnen toevoegen aan het assortiment!

Zoals dus aangegeven komen er op den duur meerdere varienten bij, ook met andere materialen. Maar er zullen er ongetwijfeld ook wat af vallen. Ligt eraan waar de vraag precies zal gaan liggen.

Neem gerust een kijkje, voor opbouwende kritiek sta ik zeker open.

Ik heb zo goed als alles zelf gedaan, dit is ook de eerste keer dat ik een site/webshop heb gemaakt, dus als er mankementjes zijn laat het me weten dan zal ik dit oppakken. Ook zal er wellicht opgemerkt worden dat ik niet de hoogste kwaliteit plaatjes heb, dit komt puur omdat ik geen fotograaf van beroep ben en daar ook geen professionele spullen voor heb helaas.

Al met al, ik heb mijn best gedaan en vermoed dat het wel voldoet om een goede indruk te maken van wat ik jullie kan bieden.

Voor nu kan ik ook alleen nog even paypal betalingen accepteren, ik hoop eind deze week andere mogelijkheden te hebben toegevoegd.

Speciaal voor mededampers hier op het dampforum heb ik een kortingscode geactiveerd met 10% korting op aankopen:
code: DAMPFORUM

Natuurlijk hoop ik snel en zo veel mogelijk bestellingen te ontvangen!

Als er vragen zijn, hoor ik dat ook graag, ik zal het topic redelijk nauw in de gaten houden!

**Belangrijke updates**

- IDEAL is geactiveerd

- Verschillende betalingsmethode geactiveerd (voor Belgie, Duitsland, Polen, Oostenrijk en meer)

- Rotterdamp (winkel) heeft enkele Series en MTL versies liggen in de verkoop

**Wordt aan gewerkt**

- Bezig om specificaties zoals "weerstand en aantal wraps" op de voorpagina te krijgen

**Word niet actief aan gewerkt**

- Age verification (Leverancier geeft aan dat het een chrome probleem is, even F5 en het gebeurd niet meer.)

Edited by HillFire
Juiste link geplaatst 👍
  • Like 8

Ideal is wel makkelijk als betaaloptie idd, aangezien dat de standaard betaalmethode is in de EU. Paypal heb ik zelf beroerde ervaringen mee, dus mijd dat als de pest.

Succes met je shop. Misschien nog even je 'Algemene Voorwaarden' doorlopen, 1 jaar garantie is wellicht wat veel voor coils.

@Raycoupe Bedankt!

Die garantie staat er al in voor als ik elektronisch waar ga toevoegen aan mijn webshop (ben hier alleen nog niet zeker van)

Coils vallen hier uiteraard niet onder.

Natuurlijk mag je je bedenken binnen je wettelijke 14 dagen na ontvangen, maar als ze gebruikt zijn kan ik er helaas niet veel meer mee doen, dit valt dan onder slijtage door normaal gebruik (of hoe het ook exact staat in de algemene voorwaarden) 🙂 

@HillFire als ik naar de website gaat krijg ik een Age Verification dat is niet erg maar als ik op een setje coils klik om de foto's te bekijken en dan weer terug klik krijg ik weer de Age verification en dat gebeurt de hele tijd. misschien dat je dat kan verhelpen zou wel lekker zijn 😄 en Succes met je Website ziet er al goed uit :duim

@SucksToBeDennis ik heb het inderdaad vernomen. Heb zelf al wat proberen te veranderen maar helaas heeft dit niet geholpen. Ik hoop snel een antwoord te krijgen van de ontwerper van de pop-up om dit te verbeteren.

Wordt aan gewerkt!

@Stikkie ja klopt, een setje is 2 inderdaad!

• Like 3

**Belangrijke updates** en **Wordt aan gewerkt** toegevoegd aan eerste post zodat ik daar kan laten zien en bijhouden wat de veranderingen zijn en dingen die iedereen aankaart die mogelijk verbeterd kunnen worden.

@Raycoupe IDEAL is toegevoegd!

• Like 1

Bij handmade coils is het gebruikelijk de volgende gegevens te vermelden 

• Materiaalsoort
  • Weerstand *.**Ω (p/st of per twee)
  • Het aantal wraps
  • ID Φ/mm

Wat ik zelf prettig vind is de draad configuratie

• b.v. binnen draad 3-27/ buiten draad 37

Ik weet niet of het mag, blijft een beetje een grijs gebied, maar maakt me niet zo veel uit 🙂

ik ga vandaag of morgen een giveaway doen via instagram. "@Hillfirecoils" .

Als dit niet bekend gemaakt mag worden via DampForum, verwijder gerust mijn aanpassing in het eerste bericht hier en dit bericht 😮.

Oh, ik zal alle 7 varianten van mijn coil setjes naar de winnaar sturen (verzend kosten dienen wel betaalt te worden)

12 minutes ago, HillFire said:

Ik weet niet of het mag, blijft een beetje een grijs gebied

Volgens mij is het heel duidelijk dat acties, kortingen en giveaways niet toegestaan zijn. Voor het dampforum zal het wel mogen maar voor de wet niet en volgens mij zijn die boetes echt niet misselijk. Ik zou eerst eens uitzoeken hoe hoog die boetes zijn en kijken of je dat er voor over zou hebben als je gesnapt wordt, anders is je zaak al voorbij voordat ie goed en wel begonnen is.

• Like 1

Geen idee, ligt er een beetje aan hoe het bedrijf is geregistreerd.. Er is vast wel een weg omheen te vinden. Ik durf het niet met zekerheid te zeggen iig

Daarom raad ik hem ook aan om naar de hoogte van een eventuele boete te kijken. Want volgens mij zijn die niet mals, en als je net begint kan je dat niet echt gebruiken denk ik. Het zal gezien worden als een vorm van reclame en dat mag nu eenmaal niet.

Voor zover ik me in heb kunnen lezen (de afgelopen 7 jaar) zit je met zo'n actie echt in zwart gebied. Maar als je het risico wilt lopen, niemand die je tegen kan houden. Je bent in ieder geval gewaarschuwd.

TPD3, die momenteel wordt uitgerold, maakt van veel grijs gebied ineens een zwart gebied. Wij als fbt/dampforum worstelen daar ook nog een beetje mee.