Jump to content
Jankoo87

Van DL naar MTL dampen?

Recommended Posts

Hallo, 

Ik heb een vraag.  kan je op elk willekeurige box mod een MTL clearomizer schroeven?

Of gaat dit ten koste van de batterij? 

De mods die ik heb zijn smok al85, vaporesso tarot nano kit en innokin proton kit met Plex clearomizer. Ik damp met vloeistofjes van 50/50 verhouding. Vanwege bepaalde klachten wil ik eens  MTL  proberen waarbij ik niet meteen een complete set aan wil schaffen maar alleen het tankje met coils. (Heb overigens al verschillende verhoudingen vloeistof uitgeprobeerd en dit gaf geen resultaat) op dit moment gebruik ik de smok kit of innokin proton mod met de smok tfv8 baby beast, Q2 coils 0.6ohm

Kijk wel naar het wattage wat de coil aangeeft. Voor mtl is het wattage veel lager dan bij DL dampen. Anders brand je gelijk je eerste coil weg😉👍

Nice! Weet ik voldoende. Bedankt voor de reacties. @Richard1972 die fout ben ik al eens begaan met de Plex. Zat op 85 watt. Hierna de smok erop gezet en vergeten de watts naar beneden te stellen. Weg coil. En het is in principe vrij logisch maar omdat je toch zit met weerstand en batterij vermogen dacht ik check het ff voordat er toch iets fout gaat en ik met een combi gaat dampen wat eigenlijk niet kan. Nog maals bedankt voor de reacties👍